Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Het loslaten van alles dat moet is moeilijk. Maar probeer het toch. Het is zo'n valkuil om alleen maar te focussen op dat wat moet, jezelf daarom geen leuke dingen gunnen en uiteindelijk komt er helemaal niks uit je handen omdat die moet-lijst overweldigend lang is.
Ik plof er even bij. Ik ben weer precies in die valkuil gestapt. Ik voel me geleefd worden door werk en verhuizing waardoor ik me niks leuks gun. Vooral het nog niet over zijn naar mijn nieuwe huis drukt zwaar op me, colega's die iedere dag vragen of ik nu al over ben helpen niet echt. Daarbovenop heb ik gisteren te horen gekregen dat Oma-D bortskanker heeft, is overigens al de derde keer dat ze kanker heeft. Maar dat deed mij ook even doordringen dat mijn kans daarop wezenlijk aanwezig is.
Morgen doe ik verhuisdingen, donderdag heb ik al een logopedie sessie en een tandartsbezoek geplanned. Maar volgende week zondag ga ik wat leuks doen. Dat heb ik wel even nodig.
Ik plof er even bij. Ik ben weer precies in die valkuil gestapt. Ik voel me geleefd worden door werk en verhuizing waardoor ik me niks leuks gun. Vooral het nog niet over zijn naar mijn nieuwe huis drukt zwaar op me, colega's die iedere dag vragen of ik nu al over ben helpen niet echt. Daarbovenop heb ik gisteren te horen gekregen dat Oma-D bortskanker heeft, is overigens al de derde keer dat ze kanker heeft. Maar dat deed mij ook even doordringen dat mijn kans daarop wezenlijk aanwezig is.
Morgen doe ik verhuisdingen, donderdag heb ik al een logopedie sessie en een tandartsbezoek geplanned. Maar volgende week zondag ga ik wat leuks doen. Dat heb ik wel even nodig.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
hier zelfde probleem hoor anne, en dan ook nog schuldig voelen omdat ik mopper op mn dochter die zich zo ongeveer drie slagen in de rondte werkt omdat ze haar troep niet opruimt en die daar dus best wel tegenin gaat soms:(
t blijft gewoon kut als je niet de energie hebt om die dingen te doen die je eigenlijk zou willen of moeten doen, en als je ook niet weet waar je die energie ooit nog vandaan zou moeten halen
t blijft gewoon kut als je niet de energie hebt om die dingen te doen die je eigenlijk zou willen of moeten doen, en als je ook niet weet waar je die energie ooit nog vandaan zou moeten halen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Vanmorgen met de welpjes gaan zwemmen, heb ik me toch vreselijk een spier in mijn nek verrekt!
Ik kan alleen nog naar rechts kijken en als ik mijn hoofd naar voren buig, kan ik ook een beetje links kijken. :S Echt naar!

-
Beterschap en hopelijk gaat het morgen beter!
- Daantje
- Contacteer:
AUW! Ik voel plaatsvervangende pijn. Warme kruik erop en slapen met een sjaal wellicht?
Ow, dat doet echt zeer Kitten! Inderdaad wat Daantje zegt: iets warms erop kan de pijn vezachten. Warm douchen om de spier te ontspannen misschien ook. Sterkte ermee!
- kitten
Tnx. Ik heb dat allemaal gedaan. Hopelijk kan ik slapen en is het morgen minder!
- Peter^
- Contacteer:
Kan iemand kitten een massage geven?
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
No way!
Ik ga door de grond als ik (zelf) op een bepaald punt druk. Het ging vanmorgen beter, tot ik over een drempeltje struikelde... Een simpel struikeltje, ik viel niet eens, maar mijn nek maakte een beweging die het nog niet kon maken... Terug bij af. 

een beetje baal mag hier vast ook wel.
Ik ben al de hele dag zowat uitgeput, sneller dan anders buiten adem enz. Heb echt het idee dat mijn lichaam denkt dat ik meer inspanning lever dan ik werkelijk doe. Bah! Ik was al buiten adem met de helft van de was weg vouwen!
Ik ben al de hele dag zowat uitgeput, sneller dan anders buiten adem enz. Heb echt het idee dat mijn lichaam denkt dat ik meer inspanning lever dan ik werkelijk doe. Bah! Ik was al buiten adem met de helft van de was weg vouwen!
- Daantje
- Contacteer:
Ik had me voorgenomen om er hier niet meer over te zeuren, maar ik met het echt even kwijt. Ik zit er gewoon doorheen nu. Ik heb me voorgenomen zondag naar de kampeermeet te gaan. Maar ik weet niet of dat wel zon goed plan is. Bij het idee zo veel te moeten reizen raakte ik in de stress, terwijl ik voorheen even veel f zelfs verder ging, dagelijks. Ik ben die stomme kutverhuizing zat. Terwijl ik alleen nog maar wat kleren over moet brengen om er te kunnen wonen. Ja dan moet ik nog een wasmachine en boekenkasten en tegels voor de keuken en extra delen voor mijn garderobekasten en lampen en gordijnen. Maar ik zou er kunnen wonen. Ik zit er wat energie betreft gewoon doorheen. Heb al op het punt gestaan me ziek te melden. Maar daar schiet ik niets mee op. Want dan voel ik me weer schuldig en doe ik nog niks. Op mijn werk doe ik mooi weer spelen en vecht ik tegen tranen.
Ik ben het zat en zit er doorheen. Dat hele stomme huis hoeft niet meer.
Ik ben het zat en zit er doorheen. Dat hele stomme huis hoeft niet meer.
- kitten
Owwww Daantje!
Wat rot dat je je zo kut voelt!
Het komt goed, echt waar! Er komt een einde aan die ellende!

Heb je een dagje hulp nodig? Wil met alle liefde en plezier je komen helpen Daantje! Dan brengen we samen de kleren over enzo. Knuffel meis!
- Daantje
- Contacteer:
Dank jullie.
Het overbrengen is niet eens zon probleem. Het is me ertoe zetten om alles door het hele ouderlijk huis heeft n te verzamelen en in een tas te stoppen. Mijn energie is oppig, ik zit er doorheen. Tijdens mijn lunchpauze kon ik een paar tranen ook fniet meer tegenhouden. Ik heb het gevoel dat die hormoonbalans die omvergeschopt is door de pillen er ook mee te maken heeft. Ik voel me nu een stuk beter en vrolijker en zie het allemaal wat positiever in. Ik moet gewoon niet nadenken over wat er allemaal moet gebeuren. Maar denken in kleine stapjes.
Ik heb aankomende maandag een extra vrije dag kunnen regelen. Het lijkt me beter om dan die maandag en zondag dan te besteden aan verhuizen en niet op bezoek te gaan op de kampeermeet. Dat tweedaagse weekend moet ik maar aangrijpen om voortgang te maken. Op die losse vrije dagen krijg ik gewoon niet genoeg gedaan.
Het overbrengen is niet eens zon probleem. Het is me ertoe zetten om alles door het hele ouderlijk huis heeft n te verzamelen en in een tas te stoppen. Mijn energie is oppig, ik zit er doorheen. Tijdens mijn lunchpauze kon ik een paar tranen ook fniet meer tegenhouden. Ik heb het gevoel dat die hormoonbalans die omvergeschopt is door de pillen er ook mee te maken heeft. Ik voel me nu een stuk beter en vrolijker en zie het allemaal wat positiever in. Ik moet gewoon niet nadenken over wat er allemaal moet gebeuren. Maar denken in kleine stapjes.
Ik heb aankomende maandag een extra vrije dag kunnen regelen. Het lijkt me beter om dan die maandag en zondag dan te besteden aan verhuizen en niet op bezoek te gaan op de kampeermeet. Dat tweedaagse weekend moet ik maar aangrijpen om voortgang te maken. Op die losse vrije dagen krijg ik gewoon niet genoeg gedaan.
- phedre
- Contacteer:
waarom ben ik niet gewoon vanilla??? 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken