Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- kitten
Re: Vrolijk!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
- phedre
- Contacteer:
opticien geweest, twee nieuwe brillen uitgezocht, kapper geweest... groot kapitaal armer maar voelt wel goed

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
ja, echt wel een tijd. En dan te bedenken dat het eigenlijk allemaal begonnen is door het feestje van Dreamer.....
- Crownless
- kitten
Woohoo!!
Ik denk dat ik binnenkort toch wel kan zeggen dat ik drie partners heb, want we vinden elkaar echt tof
Over anderhalve week ga ik zijn (primaire) partner ontmoeten, en ook direct de andere partner van zijn partner trouwens, en da's cool enzo
Yay voor poly!

- kitten
wauw, een heel web! Gaaf voor je! 

Yay, ik heb twee veilingen gewonnen bij ticketveiling.nl. En nu ga ik lekker twee keer naar de sauna.
- phedre
- Contacteer:
YEAHHH voor nieuwe bril, zit achter naaimachine en kan gewoon goed zien wat ik doe!!
men, wat merk je dan pas goed hoe slecht vorige bril was aangemeten en hoe belangrijk een goede bril is:):)
men, wat merk je dan pas goed hoe slecht vorige bril was aangemeten en hoe belangrijk een goede bril is:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Crownless
- Daantje
- Contacteer:
Hij staat je leuk ook!
Reminds me... ik moet sowieso nieuwe glazen, ik begin last te krijgen dat ik dingen niet meer kan lezen op afstand. Maar ik wil ook wel weer een nieuw montuur. Op dat opengewerkte kringelding ben ik een beetje uitgekeken die heb ik toch al zeker een half jaar niet meer op gehad, weet niet eens waar ik 'm heb. Mijn andere montuur is een beetje saai.
Ontopic:
Post uit Japan!
Reminds me... ik moet sowieso nieuwe glazen, ik begin last te krijgen dat ik dingen niet meer kan lezen op afstand. Maar ik wil ook wel weer een nieuw montuur. Op dat opengewerkte kringelding ben ik een beetje uitgekeken die heb ik toch al zeker een half jaar niet meer op gehad, weet niet eens waar ik 'm heb. Mijn andere montuur is een beetje saai.
Ontopic:
Post uit Japan!

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl