Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ik deel de mening van Phedre en Kitten. Het riekt naar discriminatie en ze kunnen je toch weinig meer maken in die laatste twee maanden. Laat die poep de ventilator maar raken.
Wat ik me afvraag... waarom moest je eigenlijk weg? Als ze nieuw personeel aannemen.
Wat ik me afvraag... waarom moest je eigenlijk weg? Als ze nieuw personeel aannemen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Ehm omdat mijn baas geen motivatie bij me zag (nee duhh ik heb de hele dag niets te doen en wacht letterlijk tot mn dag voorbij is) en dat ik niet enthousiast ben. En toen heb ik alles er al uitgegooid incl het verhaal over de collega waar ik steeds mot mee heb en dat ik elke ochtend mezelf uit bed moet sleuren omdat ik weer naar mn werk moet omdat ik niet gewaardeerd wordt en dat ik een uitdaging mis. Toen uiteindelijk afgesproken dat ik nog een half jaar de tijd kreeg om een andere baan te zoeken omdat ik op dat moment nog 2dagen had voor mn contract afliep. Dus nu is mn baas heel logisch ander personeel aan het zoeken maar ineens moest dat een man zijn en ineens mag hij wel alles wat ik graag zou willen maar niet mag.
- Daantje
- Contacteer:
Dat is duidelijk een gevalletje van discriminatie. Je wordt geblokkeerd door je werkgever in het ontwikkelen van jezelf in je functie omdat je een vrouw bent. Zodanig zelfs dat het ontslag tot gevolg heeft. Terwijl alle voorrechten en privileges die jij in twee jaar niet hebt verworven in enkele maanden tijd wel aan een nieuwe kracht worden gegund.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Nog erger die nieuwe kracht is er nu 3dagen..
omg Leonie, dat is echt belachelijk.. ik zou een klacht indienen hoor. Dit kan en mag gewoon niet.
-
Ik heb net een brief gekregen voor het uwv zodat ik een uitkering kan aanvragen indien dat nodig is. En de melding dat ik nog tussen de 80 en 90 vakantieuren heb. Dat is een hele opluchting want het betekend dat ik zeker 2,5 week eerder kan stoppen...
- Crownless
Als je maar op de laatste dag dit nummer over de intercom draait 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6HU8gDWxpR8[/youtube]
Fijn dat je 2,5 week eerder kan stoppen. Ik vind het echt onfatsoenlijk dat ze niet op z'n minst wachten tot ze die nieuwe kracht die nieuwe dingen laten doen. Ik bedoel, als die nieuwe kracht er is om jou te gaan vervangen, waarom moet ie dan die dingen doen die jij niet mocht doen?
Kutsituatie man. Bah. Ik kan wel heel strijdlustig zeggen dat ik ook meteen weg zou lopen, maar heej, dat zou ik ook niet doen, ook al zou het beter zijn.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6HU8gDWxpR8[/youtube]
Fijn dat je 2,5 week eerder kan stoppen. Ik vind het echt onfatsoenlijk dat ze niet op z'n minst wachten tot ze die nieuwe kracht die nieuwe dingen laten doen. Ik bedoel, als die nieuwe kracht er is om jou te gaan vervangen, waarom moet ie dan die dingen doen die jij niet mocht doen?
Kutsituatie man. Bah. Ik kan wel heel strijdlustig zeggen dat ik ook meteen weg zou lopen, maar heej, dat zou ik ook niet doen, ook al zou het beter zijn.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Hoi
Ik zou inderdaad een klacht indienen, want dit kan echt niet. En lijkt verdacht veel op discriminatie, en dat hoef je niet te pikken.
Verder hoop ik dat je spoedig een baan zult vinden waar je wel met plezier kunt werken, en je verder kunt ontwikkelen.
Ik zou inderdaad een klacht indienen, want dit kan echt niet. En lijkt verdacht veel op discriminatie, en dat hoef je niet te pikken.
Verder hoop ik dat je spoedig een baan zult vinden waar je wel met plezier kunt werken, en je verder kunt ontwikkelen.
- skaoot
Knuffels voor leonietje!
Stort zelf neer. Daar gaat mn plan. Vanmorgen gebeld door meneer de conrector. Helaas, ze vonden het zelf ook vervelend, maar ze gaan de vacature opnieuw uitzetten. Ze hebben alle vertrouwen dat er een goede docent in me schuilt, ik luister goed naar tips en pas ze toe, leer veel en ben goed coachbaar etc etc. Maar op dit moment is min basis niet goed genoeg, ik moet nog teveel leren. Met een beetje meer tijd zou ik het best goed doen, dat geloven ze daar allemaal. Maar NU, op dit moment, werkt het niet goed genoeg en is het dus game over voor mijn docentenavontuur.
Dinsdag afrondingsgesprek. Ze willen dit wel goed afsluiten, ze vinden het ook balen, en we kunnen afspraken maken voor stage etc, maar ik hoef geen les meer te geven.
Kutzooi. Net nu ik begon te merken dat het beetje beter ging. De leerligen leerde kennen. De regels doorkreeg. Net sinds een week een coach heb. Muh.
Ik vind het niet eerlijk. 2,5 week tijd gehad. Waarvan de 1e 1,5 vooral op eigen kracht. En en en muh! Ik snap het van hun kant wel, als school moet je onderwijs leveren. Maar qua leerstof had ik nog volop tijd! Alleen dat klassemanagement heeft meer tijd nodig.
Nu in trein naar ouders. Daar even instorten.
En dan druk maken over financiele gevolgen. Want mijn Plan had dit inkomen nodig. En als ik pech heb kom ik niet zomaar weer op meer dan 60% bij ICTwerkgever. Muh.
Ik weet nu wel dat ik dit wil kunnen! Ik wil docent worden! Motivatie I haz it.
En iedereen nog bedankt voor alle support en vertrouwen in mijn plan
Stort zelf neer. Daar gaat mn plan. Vanmorgen gebeld door meneer de conrector. Helaas, ze vonden het zelf ook vervelend, maar ze gaan de vacature opnieuw uitzetten. Ze hebben alle vertrouwen dat er een goede docent in me schuilt, ik luister goed naar tips en pas ze toe, leer veel en ben goed coachbaar etc etc. Maar op dit moment is min basis niet goed genoeg, ik moet nog teveel leren. Met een beetje meer tijd zou ik het best goed doen, dat geloven ze daar allemaal. Maar NU, op dit moment, werkt het niet goed genoeg en is het dus game over voor mijn docentenavontuur.
Dinsdag afrondingsgesprek. Ze willen dit wel goed afsluiten, ze vinden het ook balen, en we kunnen afspraken maken voor stage etc, maar ik hoef geen les meer te geven.
Kutzooi. Net nu ik begon te merken dat het beetje beter ging. De leerligen leerde kennen. De regels doorkreeg. Net sinds een week een coach heb. Muh.
Ik vind het niet eerlijk. 2,5 week tijd gehad. Waarvan de 1e 1,5 vooral op eigen kracht. En en en muh! Ik snap het van hun kant wel, als school moet je onderwijs leveren. Maar qua leerstof had ik nog volop tijd! Alleen dat klassemanagement heeft meer tijd nodig.
Nu in trein naar ouders. Daar even instorten.
En dan druk maken over financiele gevolgen. Want mijn Plan had dit inkomen nodig. En als ik pech heb kom ik niet zomaar weer op meer dan 60% bij ICTwerkgever. Muh.
Ik weet nu wel dat ik dit wil kunnen! Ik wil docent worden! Motivatie I haz it.
En iedereen nog bedankt voor alle support en vertrouwen in mijn plan

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
ooh wat onzettend zuur en kut zeg skaoot!!! Gatverdamme, wat een tegenvaller! En wat stom ook van die school. Ja tuurlijk snap ik hun redenen wel, maar dat jij niet in 2 weken hetzelfde les staat te geven als een oude rot in het vak, hadden ze van te voren ook kunnen bedenken natuurlijk. Pfff!
Knuffels meis!
Knuffels meis!

MILF 

- eireann
- Site Admin
Wat stom van die school zeg! Ze hadden die coach wel eerder in mogen zetten voor je! Wat een rare gang van zaken zeg...

**Self Rescuing Princess**
Wat een vreemde gang van zaken, skaoot! En echt balen! Ik hoop dat je niet opgeeft, want blijkbaar zien ze het wel in je.

- Sabrina

En even schaamteloze koppiepasta van wat ik op Facebook zei, want ik vind 't nog steeds:
Ook hier nog even heel veel knuffels.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- skaoot
En toch her gevoel dat ik gefaald heb. Niet aan de verwachtingen voldaan. Inclusief die van mezelf. Misschien vind ik mezelf straks wel weer een dappere bikkel maar nu ff niet. Nu is het vooral kut.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- tessie
- Contacteer:
Nou ja! Wat stom! Wat hadden ze dan verwacht? Dat je gelijk van alles al precies wist hoe het moest, gewoon zomaar?
Balen zeg! *knufff*
Balen zeg! *knufff*