Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Goed dat je er de tijd voor neemt en je goed laat voorlichten!!
- thaliya
wat kitten zegt! Goed dat je de tijd neemt om het precies uit te zoeken.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Mack
Ik mis even optie 4; Ze betalen jou door tot aan het einde van jou contract en jullie gaan praten over een, voor beide nuttige, invulling van die tijd...
Succes!
Succes!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Daantje
- Contacteer:
Je hebt juist gehandeld Skaoot. 
Mijn eczeemklaagzang krijgt een vervolg. Mijn plan was om vanmiddag naar Utrecht te gaan om wat kleding te kopen voor het koude seizoen. Want ik heb nagenoeg niks. Toen ik mezelf eindelijk zover had dat ik de trein instapte voelde ik de bui een beetje al hangen, maar toch naar Utrecht gegaan. Die alles overheersende jeuk op mijn hoofd deed me fijn hyperbewust over mezelf voelen en ik ben vechtend tegen de tranen bijna direct weer onverrichter zake de trein naar huis weer ingezakt. Dat vechten was ook tevergeefs trouwens, gelukkig had ik mijn zonnebril bij. Het enige wat ik gekocht heb is shampoo die de jeuk een beetje gaat verminderen. Kleding kopen doe ik wel online ofzo of op een moment als ik niet door de jeuk tot wanhoop gedreven wordt.

Mijn eczeemklaagzang krijgt een vervolg. Mijn plan was om vanmiddag naar Utrecht te gaan om wat kleding te kopen voor het koude seizoen. Want ik heb nagenoeg niks. Toen ik mezelf eindelijk zover had dat ik de trein instapte voelde ik de bui een beetje al hangen, maar toch naar Utrecht gegaan. Die alles overheersende jeuk op mijn hoofd deed me fijn hyperbewust over mezelf voelen en ik ben vechtend tegen de tranen bijna direct weer onverrichter zake de trein naar huis weer ingezakt. Dat vechten was ook tevergeefs trouwens, gelukkig had ik mijn zonnebril bij. Het enige wat ik gekocht heb is shampoo die de jeuk een beetje gaat verminderen. Kleding kopen doe ik wel online ofzo of op een moment als ik niet door de jeuk tot wanhoop gedreven wordt.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ahhhhh Daantje
Dat is wel heel erg zeg!

- Voleuse
Go skaoot! Let them rue the day they fired you 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
@Skaoot Schiet me net te binnen, is het ook niet zo dat als je WW hebt, je niet automatisch een opleiding mag doen die je minder beschikbaar maakt voor werk? Ook met dingen als sollicitatieverplichting en dat soort dingen die opleiding doen een stuk ingewikkelder zouden maken dan nodig? Zet 'm op met een goeie deal voor jou! Het is hartstikke onethisch dat ze je als inwisselbaar behandelen en zomaar willen afschepen, gezien de impact op jouw plan en financieën..
- Peter^
- Contacteer:
Wat rot Daantje.
Skaoot: Wat goed van je, dat je de tijd neemt om dingen uit te zoeken. Soms hopen werkgevers weleens dat hun werknemers hun wel vertrouwen dat ze het beste met ze voorhebben. Goed dat je juridische hulp inschakelt: Wat heb jij te verliezen? En zij? (negatieve publiciteit...)
Skaoot: Wat goed van je, dat je de tijd neemt om dingen uit te zoeken. Soms hopen werkgevers weleens dat hun werknemers hun wel vertrouwen dat ze het beste met ze voorhebben. Goed dat je juridische hulp inschakelt: Wat heb jij te verliezen? En zij? (negatieve publiciteit...)
Geniet van de positieve momenten.
- skaoot
Ja precies! Ik wil niet met sollicitatieplicht zitten en gedoe rondom studie etc. Los van dat sigaar uit eigen doos idee. Dus dat feest gaat niet door voor ze.Ravelijne schreef:@Skaoot Schiet me net te binnen, is het ook niet zo dat als je WW hebt, je niet automatisch een opleiding mag doen die je minder beschikbaar maakt voor werk? Ook met dingen als sollicitatieverplichting en dat soort dingen die opleiding doen een stuk ingewikkelder zouden maken dan nodig? Zet 'm op met een goeie deal voor jou! Het is hartstikke onethisch dat ze je als inwisselbaar behandelen en zomaar willen afschepen, gezien de impact op jouw plan en financieën..
Ik voel me best bikkel dat ik niet zomaar toegeef en stug doorga.
@mack: dat zou dan niet inzetbaar zijn als stage waardoor ik daarmee in de problemen kom want waar haal ik dan die tijd vandaan naast mn ictbaan en op die school ander werk doen en studie?

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
Ik heb vandaag weer zo'n dag dat het niet wil. Ik ben nu ineens heel onzeker of ik mn sollicitatie wel goed heb gedaan. Ik heb keelpijn en begin verkouden te worden. Ik heb een hele lange dag vandaag tot 9uur vanaaf. Ben moe en mn baas wilde dat ik de wc's ging schoonmaken en toen viel ik tegen hem uit dat ik me niet meer liet behandelen als de schoonmaker en dat iemand anders dat maar ging doen. En ben toen weggelopen om iets naar het magazijn te brengen. En tis stom dat ik dat gevecht moest aangaan nu het al niet zo lekker gaat. En nu wil ik alleen maar huilen en in bed liggen.
Oow, stom zeg! Knuffel!
- kitten
Zo is dat! Dattie zelf die plees maar gaat schrobben! Goed dat je voor jezelf op kwam! Dat was echt sterk, ook al voel je je zo nu niet. *hug*
- Sabrina
Knuffffff meis! Eens met kitten, echt supersterk dat je voor jezelf opstond, dat is echt knap! Maar het is inderdaad ook ontzettend stom dat het nodig is. Wat een eikel! Ik zeg WS-knokploeg. *pakt fakkel en hooivork*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
-
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Go leonietje! Hartstikke goed dat je voor jezelf opkwam juist!