Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Meh! Wat vervelend Ravelijne! Hopelijk trekt het vanavond/morgen weer bij!
- Ravelijne
Thanks. Voel me al iets minder vlak, vandaag. Ik vrees dat het ook weer de eerste aankondiging van winterdepressie is. Hoewel het niet helpt dat Zarath elke avond tot laat werkt en de meeste weekenden ook. Daarnaast is ook mijn rugpijn weer erg aanwezig en moet ik weer dingen erom afzeggen en durf ik (nog) minder goed te plannen, en zo. Bah. Nou ja, nog een nachtje goed slapen, en dan zal het wel gaan.
- Voleuse
Bah ik voel me ziek.. En ik zou naar TUS gaan vandaag! Zit nu te twijfelen of ik niet toch gewoon moet gaan, maarja, iets met grenzen en batterijen en jezelf voorbij lopen... Poep!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Niet het soort ziek wat wel bijtrekt in de loop van de dag, Voleuse? Jammer als je niet komt, ik had graag een gezicht bij de naam geplaatst. *knuff* Ik hoop dat je je snel beter voelt.
- Voleuse
Ik had jou ook graag gezien! Ik zat net te denken van, mis ik haar alweer.
En ik weet niet of het gaat bijtrekken, zou kunnen... Ik vermoed dat het ongesteldzijn is, ik had er gisteren ook al last van. Ik weet gewoon niet of het wel weer overgaat of dat ik straks heel ver van huis miserable zit te wezen (want daar heb ik ook niks aan).
En ik weet niet of het gaat bijtrekken, zou kunnen... Ik vermoed dat het ongesteldzijn is, ik had er gisteren ook al last van. Ik weet gewoon niet of het wel weer overgaat of dat ik straks heel ver van huis miserable zit te wezen (want daar heb ik ook niks aan).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Ravelijne
Altijd lastig, zo'n afweging. Beterschap! Hoop dat ik je een keertje ergens anders tref, dan. 

Heb vanmorgen gehoord dat mijn therapeute iets anders gaat doen. Na 1,5 jr wekelijks contact is het per december ineens afgelopen. Voel me er erg verdrietig onder.
Er komt wel een vervanger, maar ja. Dat is toch anders.

Grrrrrr vorige week is er ingebroken hier.. Laptop en imac weg. Plus dat ons huis even niet meer als een veilige omgeving voelt. Baal enorm.
- Ravelijne
Ah, wat balen! Sterkte er mee. Ik heb deze twee programma's op mijn macje staan, Witness en Undercover. Geeft me altijd wel een veilig gevoel. Maar daar heb je nu niets aan, natuurlijk... 

- kitten
Oh dat lijkt me zó naar! Gelukkig nog nooit meegemaakt... Sterkte!!
Is dat een prog om je pc te traceren?
We hebben er wel zoiets opstaan maar pc is nog niet weer online geweest.
Misschien is het ook wel te omzeilen voor handige Henkies.
Bedankt voor je reactie.
We hebben er wel zoiets opstaan maar pc is nog niet weer online geweest.
Misschien is het ook wel te omzeilen voor handige Henkies.
Bedankt voor je reactie.
- Ravelijne
Undercover doet idd zoiets. Witness is een soort alarmsysteem: het detecteert beweging via de camera en slaat foto's en bewegende beelden op en stuurt die samen met een melding naar (in mijn geval) een iPhone.
Whauw die sla ik op in mijn eigen geheugen. Dankje
- eireann
- Site Admin

En inbraak is stom!
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Ah, dat is wel balen, tippi! Wat Anne zegt, toch weer aan een nieuw iemand wennen en opnieuw opbouwen. *knuff*