zegeltjes en punten ruil topic
- juffie
- Site Admin
- Voleuse
Re: zegeltjes en punten ruil topic
Oooh, ik spaar trouwens zegels van pipoos. En daar moet je er echt super veel van hebben, dus als iemand ze over heeft, graag 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- puppie
Vanaf de website:
Begin je eigen winkeltje met 51 mini's
Vier het mee met Albert Heijn.
Albert Heijn bestaat 125 jaar en dat vieren we met jong en oud. Met allerlei leuke acties die in het teken staan van onze passie voor kruidenieren.
Begin je eigen winkeltje met gratis mini's
Bij elke €15 aan boodschappen krijg je een gratis mini. Of je nu het AH Winkeltje van toen hebt of een zelfgemaakt winkeltje van karton en papier, als supermarktmanager moet je natuurlijk wel wat te verkopen hebben. Verzamel daarom de levensechte mini’s van Albert Heijn. Er zijn 51 verschillende. Deze actie loopt van 10 april t/m 13 mei 2012, maar op = op.
Begin je eigen winkeltje met 51 mini's
Vier het mee met Albert Heijn.
Albert Heijn bestaat 125 jaar en dat vieren we met jong en oud. Met allerlei leuke acties die in het teken staan van onze passie voor kruidenieren.
Begin je eigen winkeltje met gratis mini's
Bij elke €15 aan boodschappen krijg je een gratis mini. Of je nu het AH Winkeltje van toen hebt of een zelfgemaakt winkeltje van karton en papier, als supermarktmanager moet je natuurlijk wel wat te verkopen hebben. Verzamel daarom de levensechte mini’s van Albert Heijn. Er zijn 51 verschillende. Deze actie loopt van 10 april t/m 13 mei 2012, maar op = op.
Oeh, hebbuh! Wie die mini's over heeft: hier interesse, die ga ik sparen! Ik vond het vroeger altijd superleuk om winkeltje te spelen met miniatuurversies van echte producten. Nou was ik wel een meisje, misschien gaat Kotertje als jongetje zijnde er niets aan vinden, lijkt voor een jongen misschien teveel op poppenhuisje spelen.. maartoch.. wie niet waagt, die niet wint.
- juffie
- Site Admin
Mag je ze uitkiezen, of krijg je ze gewoon? Want dan is het handig al je weer een googledoc opzet, puppie.
Ik heb mijn winkeltje van vroeger nog, inclusief productdoosjes en spulletjes van vroeger, maar een aanvulling is ook welkom.
Ga ik eerst voor de pupjes meesparen en de rest hou ik zelf.
Ik heb mijn winkeltje van vroeger nog, inclusief productdoosjes en spulletjes van vroeger, maar een aanvulling is ook welkom.

Ga ik eerst voor de pupjes meesparen en de rest hou ik zelf.

MILF 

- puppie
Ik heb werkelijk geen flauw idee juffie 
Ga het morgen eens bij de AH onderzoeken hihi

Ga het morgen eens bij de AH onderzoeken hihi
- juffie
- Site Admin
Edit: pluu zat er nog tussen. En mocht ik ze dan ook nog dubbel hebben, dan komen ze die kant nog op.
MILF 

Ik zal mijn dubbelen ook hier aanbieden aan wie ze nog niet heeft.

Ik zag dat ook Puppie, alleen verslikte ik me wel meteen in een zoute stick
één zo'n mini met een kostprijs van laten we zeggen 10 eurocent (als het niet nog minder is) bij 15 pleuro aan boodschappen, dat is wat je noemt lekker op de kleintjes letten. NOT!

- puppie
Ik zal er ook geen boodschap meer voor doen 
Mijn vraag hier was alleen of de mensen die er toch niks om geven ze wellicht voor mij aan zouden willen pakken

Mijn vraag hier was alleen of de mensen die er toch niks om geven ze wellicht voor mij aan zouden willen pakken

-
zegeltjes en punten ruil topic
Lekker positief weer guardian...
Ik doe niet zoveel boodschappen meer bij Appie, maar zal de mini's ook aanpakken als ik ze krijg
Ik doe niet zoveel boodschappen meer bij Appie, maar zal de mini's ook aanpakken als ik ze krijg

Simpel reken sommetje Chell, als je speciaal je boodschappen gaat halen bij de AH om voor een bepaalde korting te sparen, kan het zomaar eens zijn dat je uiteindelijk meer betaald hebt voor je entree kaartje dat dat je het gewoon bij de kassa had gekocht en je boodschappen gewoon bij je vertrouwde supermarktje was blijven doen.
Elke commerciële actie als deze wordt georganiseerd om hen er beter van te laten woorden hoor, niet voor jou en mij, wij zijn slechts beïnvloedbaar koopvee.
@Puppie, prima instelling
Elke commerciële actie als deze wordt georganiseerd om hen er beter van te laten woorden hoor, niet voor jou en mij, wij zijn slechts beïnvloedbaar koopvee.
@Puppie, prima instelling

- phedre
- Contacteer:
maar dat gaat op voor elke marketingaktie, waar dan ook, ook met de gratis accessoires bij auto's, noem maar op, al die dingen zijn sigaren uit eigen doos. Dat weten we ook allemaal, en toch werkt het, die akties:)
Ik ga vaak naar de appie, die zit hier op 300 mtr links af en op 500 mtr rechtsaf zit er ook een. Ik kom alleen zelden aan een bedrag van 15 euro, omdat ik dagelijks mn boodschappen doe, soms wel 2 of 3 x per dag. Maar mocht ik ze hebben, horen jullie het.
Ik ga vaak naar de appie, die zit hier op 300 mtr links af en op 500 mtr rechtsaf zit er ook een. Ik kom alleen zelden aan een bedrag van 15 euro, omdat ik dagelijks mn boodschappen doe, soms wel 2 of 3 x per dag. Maar mocht ik ze hebben, horen jullie het.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Hier ook alleen AH's in de buurt, en dus een Plus waar ik niet heel erg weg van ben. En een Jumbo, maar eerlijk gezegd vind ik die qua supergoedkoopheid ook tegen vallen, het scheelt niet zoveel, en de Jumbo is toch een stukje verder lopen. Niet de moeite voor de paar cent die ik me bespaar.
Dus het enige wat ik wel eens doe voor zegels is wat meer tegelijk kopen van wat ik toch ooit nodig ga hebben. Maar aangezien ik dat anders ook wel bij de AH was gaan kopen op een later moment verdient de AH er niet extra aan.
Waar ik me wel eens door laat verleiden is bonuskorting. Dan zijn er luxe-dingen in de bonus die ik eigenlijk niet van plan was te kopen, zoals pakken optimel, of van die flessen verse vruchtensap, of een soort crackers die ik erg lekker vind maar die best duur zijn (die vierkante van wasa, of die ronde van Vitalu). En luxere soorten lekkere oude kaas Dat soort dingen koop ik niet standaard, maar in de bonus denk ik soms "nu kan het wel een keertje"..Terwijl het dan natuurlijk nog steeds duurder is dan gewoon huismerk karnemelk of sap uit een pak of euroshopper crackers of euroshopper kaas. Maarja, ik heb dan wel dingen die ik ook wel echt lekker vind
en zonder bonus was het wel nog duurder geweest. Dus als ik mezelf dat af en toe wil gunnen, dan beter in de bonusweek dan een andere week toch?
Dus het enige wat ik wel eens doe voor zegels is wat meer tegelijk kopen van wat ik toch ooit nodig ga hebben. Maar aangezien ik dat anders ook wel bij de AH was gaan kopen op een later moment verdient de AH er niet extra aan.
Waar ik me wel eens door laat verleiden is bonuskorting. Dan zijn er luxe-dingen in de bonus die ik eigenlijk niet van plan was te kopen, zoals pakken optimel, of van die flessen verse vruchtensap, of een soort crackers die ik erg lekker vind maar die best duur zijn (die vierkante van wasa, of die ronde van Vitalu). En luxere soorten lekkere oude kaas Dat soort dingen koop ik niet standaard, maar in de bonus denk ik soms "nu kan het wel een keertje"..Terwijl het dan natuurlijk nog steeds duurder is dan gewoon huismerk karnemelk of sap uit een pak of euroshopper crackers of euroshopper kaas. Maarja, ik heb dan wel dingen die ik ook wel echt lekker vind

Midi wilde ineens dat ik naar Albert Heijn zou gaan. Vanaf nu!
Geen idee waarom, tot ik gisteravond de nieuwe reclame zag met mini's om te sparen. Nu kent zij mijn voorliefde voor mini's*, dus dat is niet een heel beroerde suggestie.
Probleem is echter de spaarwijze: bij €15 een mini.
Klein voordeel is dat ik pindakaas vreselijk vind, dus zelfs de mini-versie van de pot pindakaas niet hoef!
* mini's als in: een kleine uitgave van een, van origine, groter formaat product.
Geen idee waarom, tot ik gisteravond de nieuwe reclame zag met mini's om te sparen. Nu kent zij mijn voorliefde voor mini's*, dus dat is niet een heel beroerde suggestie.
Probleem is echter de spaarwijze: bij €15 een mini.
Klein voordeel is dat ik pindakaas vreselijk vind, dus zelfs de mini-versie van de pot pindakaas niet hoef!
* mini's als in: een kleine uitgave van een, van origine, groter formaat product.