ligt eraan hoeveel werk er die dag nodig is...wel / niet douchen, wel/niet haren wassen, wel/niet make up, leuke kleren of slobberkleren....dus max denk ik wel 3 uurtjes en minimaal 15 min.
Hoe vaak lieg je...(al ist een leugentje om eigen bestwil)
Gelukkig maar heel zelden,
want ik ben er super slecht in!
Kan het ook niet onthouden trouwens.
Ik word vaak ook echt heel boos
wanneer ik erachter kom,
als iemand tegen me liegt.
Ik vraag wel altijd waarom iemand dat deed,
en wat het met mijn gevoel gedaan heeft....
Gebeurde het met opzet, (om eigen hagje te redden bijvoorbeeld)
en doet die het daarna nog eens?
Dan is het contact ook gelijk zeer sumier!
Hoe reageer jij, als je achter zoiets komt?
Het is een beetje afhankelijk van wie het me geflikt heeft...
Bij een dierbare... ik word HELS... echt HELS... en ik laat je verbaal en mentaal alle hoeken van de kamer zien... En daarna is het over. Maar je doet het maar 1 keer...
Bij 'slechts een bekende' ga ik in 'kill and attack'modus... En daar neem ik heel uitgebreid de tijd voor. Informatie inwinnen, opslaan, plan broeden... Maar je gaat stuk. Punt.
(En nee, daar ben ik niet trots op. Ik waarschuw 'vrienden' dan ook altijd van tevoren. Wat je ook doet: niet tegen of over me liegen... de waarheid kan nooit zo hard aankomen als een leugen.) Uiteraard heb ik het niet over een leugentje in de categorie: "Leuk shirt" terwijl je er eigenlijk niks aan vindt.
Heb je wel eens een overwinning op jezelf behaald?
Ik doe niet aan spel... en ben ook moeilijk te vernederen.
Eigenlijk ben ik maar op 1 manier te vernederen: me hardop laten toegeven dat ik iets niet kan of heel moeilijk vind...
En damn... wat is ie daar toch goed in... *grom*
Ook zo'n zin in gewoon een portie ranzige seks zonder gedoe omdat het weekend is?
Antwoord ook in de herhaling: ik heb 1 x zelf aan een vernederingsspel gedaan, actief.
Een zeer bekende subdame die me had lopen uitdagen een plantje op dr kop gezet... zonder pot... en water gegeven.
Grin, ik kreeg ZELF medelijden met r...
Zou je je in het openbaar laten vernederen (dus niet onder gelijkgestemden)?
zal wel iets op mn werk zijn geweest dat iemand zich uit zn naad werkte en ik verstoord reageerde alleen omdat t mijn normale modus operandie verstoorde.
welk recent sms zou je vreeeselijk in verlegenheid hebben gebracht als't per ongeluk je hele (of zelfs halve) adreslijst was doorgegaan ipv alleen de geadresseerde?