Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Yelte

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Yelte »

Mijn auto is stuk! En niet voor het eerst ook, het is steeds de dynamo. Ongeveer 2 jaar geleden hebben ze er een nieuwe op gezet, die nieuwe is nu al 2 keer gereviseerd, de laatste keer 3 maand geleden! Toen zeiden ze van de garage dat er op deze auto 4 verschillende
dynamo's zitten en dat die van mij een slecht type was. Maar dan ga ik er nog niet van uit dat een revisie maar 3 maand meegaat :donder:

Ik heb m vanochtend heen gebracht en zit nu dus zonder. Nou moest ie er morgen toch heen vanwege een reparaties voor de apk maar dat zal al met al
wel weer een lekkere rekening worden. Maar eens zien wanneer ik m weer op kan halen. :icon_sad:
faery

Bericht door faery »

Wat klote Yelte! Geen vervoersmiddel hebben is echt super-onhandig!

Ik blijf hier zelf ook nog even zitten. Die pms kickt er wel weer even in deze maand. En dat terwijl ik mijn pillen daartegen (teunisbloemolie) toch redelijk goed geslikt heb deze maand... Zou het dan toch een placebo-effect geweest zijn?
Dan toch misschien maar naar de huisarts, ik ben het me semi-depressief voelen elke maand nu wel zat... En het wordt ook alleen maar erger elke maand, lijkt het...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb daar ook altijd in de winter meer last van, faery. Kennelijk is de combinatie PMS en minder licht funest. Dat is mijn theorie, in ieder geval. :) Zonnehemel helpt bij mij, braaf goeie soorten vetten slikken en vit B en magnesium en zink helpt ook.

En ik kruip zelf ook even op het bankje want ik heb niet zo'n goed begin van de week. :(
Yelte

Bericht door Yelte »

/me knufft ravelijne en faery.

Even geen auto is vervelend maar lichamelijke sores is veel erger.

Tis alleen frustie dat ze dat ding kennelijk niet goed kunnen maken.
JJV

Bericht door JJV »

oeh hier valt te knuffelen!

/me stort zich vol overgave op de verdrietigen

werk ik ondertussen vanuit een kroeg.
(hesp,voor de kenners onder ons)
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

kussentje vast voor colet neer legt :)
**Self Rescuing Princess**
oeps2

Bericht door oeps2 »

**komt aan met choco **

waar is colet ???? :omg:

enne yel echt kut he auto's die van ons is overleden
tsjaaa kunnen dr wel weer een rekening tegenaanboxen
maar elk jaar 2000 pleuro's dr in storten is ook niet alles :icon_sad:

life is a bitch !

oepz :|
colet

Bericht door colet »

He Anne wat ben je een schat!
*op kussentje ploft*

Ik wilde zoooo graag een pb van pluis en niet gehad ;)
Nee, serieus. Vanmorgen gespek gehad met collega's en leidinggevende en je kunt nu zo'n beetje mij aanvegen. Gisteravond kreeg ik een hele verdrieitge bui, dat gevoel zat er nog en dan een heftig emotioneel gesprek voeren is niet fijn.
Gevolg van alles is dat ik nu voor zo pakweg 90 % onzeker wordt qua werk. enige wat goed is, is dat ik niet kaas van brood heb laten eten, duidelijk mijn gevoel en mening heb gegeven. Ik weet van mijzelf dat ik altijd mijn best doe eerst aan een ander te denken. Het is gewoon rot, vervelend en naar als hoe je het ook doet en je aanpast, je het altijd fout lijkt ted oen.

Zo heb ik nu geen idee hoe ik het moet gaan doen.
Aanstaande donderdag gaan wij thema Sint uitwerken. Dat moet als een team en als stevig geheel staan! Dus nu kan ik me vantevoren verdiepen in wat ik al heb aan materiaal, boeken enz. Zodat we dat eventueel kunnen gebruiken. Maar men vindt dat ik al teveel doe, dus ik kan beter niks voorbereiden en achterover leunen. Maar ja dan.... :confused:
Kan ik donderdag overdag wel vragen, wat willen jullie dat ik doe. Maar dáár heb ík dan weer geen zin in!

Nouja, ik zit even lekker en was fijn beetje hart te mogen luchten.
Ohja, colet moest eens niet zo op eigen problematiek kauwen, maar dat in de groep gooien. "je kunt niet alles alleen"
Haha, prive is prive, dat spui ik zo min mogelijk op mijn werk. Dus dat gaat colet niet doen.
Vervolgens hoor ik dat ze niks tegen mij zeggen omdat ik al zo'n berg ellende heb, dat ze dat al weten en dus mij willen 'sparen".
Dat is dus extra reden om niks te vertellen over privesituatie.
Juist de psycholoog raadt mij aan om eens minder alleen uit te vechten. Ik mag delen met anderen, mag zeggen dat ik het zwaar vind, moeilijk heb enz. Dus dat probeer ik sinds een week of twee dapper te doen. Heel selectief, want ik ben als de dood voor bepaalde dingen.

Ohja en leidinggevende kwam met folder over hoe wij alledrie afzonderlijk therapie kunnen krijgen en daarna ook als team. Ik heb vreindelijk bedankt. eigenlijk nu ik dit zeg ben ik trots op mijzelf!
Ik was de enige die er schouders onder wil zetten en ervor wil gaan, hoofden één richting op krijgen. Maar ook de enige die therapie genoeg heeft, nog eentje erbij daar pas ik voor.
Gelukkig hoor ik van anderen dat ik wél een fijne collega ben. Maar ik voel me nu wel erg waardeloos en doro de genoemde dingen erg persoonlijk aangevallen.

*genoeg gespuit heeft*
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

T komt op mij over als handen die willen helpen colet, niet als stokken die willen slaan, Dat hun manier van helpen niet helemaal werkt haalt de intentie er van niet weg. Voel je niet aangevallen :) -makkelijk gezegd he :) -

Hoop dat de verdrietige bui snel weer zakt. :close_knuf:
oeps2

Bericht door oeps2 »

je bent niet waardeloos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
curious

Bericht door curious »

ok ok .. weet dat ik zelf niet zo vaak knuffel bij anderen ... maar dit is gewoon een k*tweek, dus meld me toch maar ff :icon_sad:

- sinds maandag lig ik geveld door de griep in bed
- gisteren en vandaag twee rare dagen ... gister 7 jaar geleden overleed iemand die heeeeeeel erg belangrijk voor me was. Vanavond "vieren" we zijn verjaardag.
- vrijdag aanstaande moet mijn Meester een hartoperatie ondergaan :icon_confused:

Voel me niet echt yay op het moment :nopompom:
Laatst gewijzigd door curious op 04 nov 2009, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat moeilijk zoveel in 1 week curious ! Kom maar gewoon knuffels halen hoor !

:close_knuf: :close_knuf:
kitten

Bericht door kitten »

Getver, dat is ook wel erg veel ineens!! :close_knuf:
curious

Bericht door curious »

dank jullie ! De knuffels worden gewaardeerd!
phedre

Bericht door phedre »

<-- deelt ook wat knuffels uit.....
Plaats reactie