Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Voleuse »

*mist stuitersmiley* :smiley_panic:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Lucifer Morningstar

Bericht door Lucifer Morningstar »

Hmm verdrietig zijn vanwege verbroken relatie en tegelijk stuiteren. Aparte combinatie.
leonietje

Bericht door leonietje »

ik wil vechten om macht... maarja ik heb alle macht en dr is niemand om mee te vechten dus verliezen kan ik ook niet en dat is stom... ik voel me stuurloos... onrustig en pfff :nopompom:
skaoot

Bericht door skaoot »

:close_knuf: ?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
pluis

Bericht door pluis »

Volgens mij heb ik dom-en substuiters tegelijk :S

En dan hangen er ook nog een aantal van die goede gesprekken in de lucht die we moeten hebben. En ik ben aan vakantie toe.. En overal is te weinig tijd voor.

'sbestbeetjelastig...

Evengoed :inluv:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Net het topic dat ik zocht! Arme Smorph was een beetje ziek dit weekend, en ik was neefje bezoeken dus de tijd schoot er weer bij in, maar tjeetje tjeetje :)

*schenkt extra glas vitaminedrank in voor Smorph* :hypocrite: :hypocrite:

*poing poing poing*
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Ik stuiter ook. Ik heb D nastuiters (want vrijdag was echt tof en ik was gemeen en ik durfde te zappen en borsten te spanken en en en en enzo). En ik heb sub voorstuiters.

Eén grote stuiterbal dus...
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik wil een dial-a-Dom service. NU!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Toran

Bericht door Toran »

Wil je m'n telefoonnummer?...
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*stuitert naar binnen* Hoi! Toink, toink, toink! Beginnen over dingen met co-Dommen is wel leuk, maar als de twee Heren in kwestie vervolgens zonder het überhaupt te plannen mij op hetzelfde moment gaan zitten pesten, is dat niet goed voor mijn stuitergehalte! Toink, toink, toink!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

poink poink poink poink poink!
**Self Rescuing Princess**
Phylion

Bericht door Phylion »

leonietje schreef:ik wil vechten om macht... maarja ik heb alle macht en dr is niemand om mee te vechten dus verliezen kan ik ook niet en dat is stom... ik voel me stuurloos... onrustig en pfff :nopompom:
Dr moet voor die behoeften toch wel een passende D te vinden zijn, al is het slechts voor spel interactie. Misschien wat surrogaat ten opzichte van echte wens, maar helpt in ieder geval bij het stuiter geleidings proces.
leonietje

Bericht door leonietje »

momenteel is alles wel weer rustig hier. Maar puur alleen voor spel helpt niet op die momenten... Ik wil iemand die van mij is er voor mij is en niet straks weer naar huis gaat maar gewoon bij mij hoort waar ik verliefd op ben en waar ik van houd dan is een spel veel intenser en dieper. Als ik wil spelen dan zijn er best mensen die ik kan vragen. Maar op dat moment kan ik niet vragen. Ik wil op die momenten dat iemand aan mij ziet dat ik het nodig heb om op mn plek gezet te worden. Als ik om spel vraag bij iemand dan kan ik niet vechten om de macht. Dan word het gegeven omdat het afgesproken is. En niet omdat ik een (macht)spel verloren heb. ofzoiets
kitten

Bericht door kitten »

leonietje schreef:Ik wil op die momenten dat iemand aan mij ziet dat ik het nodig heb om op mn plek gezet te worden.
Poeh, ik weet niet hoe realistisch die wens is... :(
JerryM

Bericht door JerryM »

Ja, je zou dan eens een keer met die mensen moeten afspreken dat ze dat altijd kunnen doen als zij denken te zien dat jij het nodig hebt. of als jij een beetje begint uit te dagen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie