Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Jeetje, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent, dat was ik al toen ik het las. In ieder geval veel sterkte. Mag je ibuprofen hebben, dan helpt dat misschien wat beter (is spierontspannend) en als de pijn te erg wordt, gewoon naar de huisarts gaan hoor.
- phedre
- Contacteer:
gewoon absoluut langs huisarts gaan! melden wat er is gebeurd en wat de klachten zijn. Mocht er blijvende schade overblijven (whiplash o.i.d.) sta je stuk sterker bij de letselschade-afhandeling dan wanneer je over half jaar komt klagen dat je restklachten hebt. Echt... vandaag of morgen naar huisarts en melden, ook al kan hij er nu niks aan doen en denk jezelf dat t over weekje wel over zal zijnm et stijven spieren.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ja, naar dokter gaan. Nu denk je nog dat het van de klap kmt en dat het logisch is, maar wat als je klachten houdt? Dan is het fijn als je nu al geweest bent inderdaad.
wat een schrik!

-
Yup, wat zij zeggen. Ook als je morgen minder last hebt, toch even gaan en melding maken van de klachten direct na de aanrijding.
Ik ben naar mijn ouders toe gegaan in limburg en heb de huisarts in Eindhoven.
Daar had ik idd nog niet aan gedacht om naar de huisarts te gaan vanwege de klachten. Of om ze idd te laten registreren.
En ik ben maandag pas weer in eindhoven. Is het dan te laat?
Daar had ik idd nog niet aan gedacht om naar de huisarts te gaan vanwege de klachten. Of om ze idd te laten registreren.
En ik ben maandag pas weer in eindhoven. Is het dan te laat?
- Daantje
- Contacteer:
Ik zou dan morgen de huisarts van je ouders even bellen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- phedre
- Contacteer:
idd huisarts van je ouders me bezoekje vereren en je klachten laten registreren, hij zal de gegevens echt wel doorsturen naar je eigen huisarts.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Oude huisarts bezoekje brengen is misschien wel handig ja. Better safe than sorry.
- Peter^
- Contacteer:
Dat is schrikken zeg! Geluk bij een ongeluk dat bij jou en je auto de schade schijnt mee te vallen. Succes met het bijkomen van de schrik en het bezoek aan de huisarts.
Geniet van de positieve momenten.
- Voleuse
Pfoe datje nog zelf bent weggereden! Gelukkig ben je oke. *knuffel*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Fijn dat je ok bent, en het voolral blikschade is! (als dat met je nek en schouder zich niet erger voort gaat zetten). En goed dat je toch even naar de huisarts gaat. Wat een schrik zeg...
- phedre
- Contacteer:
overigens is dit een algemene tip hoor, na een aanrijding (maar geldt ook voor fiets/bromfiets-ongeval) z.s.m. naar de dokter gaan, ook al heb je op het moment zelf verder weinig tot nergens last van. Zeker als er geen politie is bij geweest of wat dan ook. Laat vastleggen dat je iets overkomen is. Mocht je na twee of drie weken opeens last krijgen van je nek of van je heup of wat dan ook, en je kunt het zelf terug herleiden naar het ongeluk en dus een claim willen doen voor letselschade sta je gewoon veel sterker als je direct na het ongeval melding hebt gedaan. Doe je dit nl niet en je meld na poosje dat er toch letselschade is, mag jij bewijzen dat er je in die tussenliggende periode niets is overkomen wat de schade ook zou kunnen hebben veroorzaakt en de kans op letselschadevergoeding wordt dan echt een heel stuk kleiner.
Eigen dokter gebeld en die hebben melding gemaakt in mijn dossier.
De aanrijding gebeurde gister om half 9 's morgens bij best, toen ik op weg was naar mijn oude stage plek in boxtel.
Ik heb toen naar het bergingsbedrijf gereden ergens in een gehuchtje bij best en Eindhoven. Van daaruit terug naar mijn studentenkamer in Eindhoven. Omdat ik op school nog een vergadering had ben ik daarheen gegaan, met de auto. Om na de vergadering in de avondspits van Eindhoven naar mijn ouders gereden te zijn. Een uur zuidelijker. Met natuurlijk langzaam rijden en veel rode oplichtende remlichten.
Ik zat dat uur zo hyperalert in de auto, veel afstand houden en schrikken van een auto die bij het langzaam rijden het leuk vond om heel dicht steeds achter op mijn auto te kruipen. Ik kon die bestuurder wel wurgen.
Maar het belangrijkste is dat ik wel gewoon blijf rijden.
En ik heb echt geluk gehad met de schade aan mijn auto. Tenminste de zichtbare schade aan de achterkant.
Morgen ga ik hem laten taxeren bij bedrijf, het stuur staat wel scheef als ik rechtdoor rij.
De aanrijding gebeurde gister om half 9 's morgens bij best, toen ik op weg was naar mijn oude stage plek in boxtel.
Ik heb toen naar het bergingsbedrijf gereden ergens in een gehuchtje bij best en Eindhoven. Van daaruit terug naar mijn studentenkamer in Eindhoven. Omdat ik op school nog een vergadering had ben ik daarheen gegaan, met de auto. Om na de vergadering in de avondspits van Eindhoven naar mijn ouders gereden te zijn. Een uur zuidelijker. Met natuurlijk langzaam rijden en veel rode oplichtende remlichten.
Ik zat dat uur zo hyperalert in de auto, veel afstand houden en schrikken van een auto die bij het langzaam rijden het leuk vond om heel dicht steeds achter op mijn auto te kruipen. Ik kon die bestuurder wel wurgen.
Maar het belangrijkste is dat ik wel gewoon blijf rijden.
En ik heb echt geluk gehad met de schade aan mijn auto. Tenminste de zichtbare schade aan de achterkant.
Morgen ga ik hem laten taxeren bij bedrijf, het stuur staat wel scheef als ik rechtdoor rij.
-
Meh ik heb beroerd en kort geslapen en toen ik wakker werd deed alles me pijn nek schouders rug het zit echt compleet vast. Ik voel me moe en gaar maar slapen lukt niet. Zelfs als ik heel stil lig kan ik geen fijne houding vinden die geen pijn doet... En de oefeningen die ik ooit van fysiotherapeut heb gehad doen ook weer pijn. (De oefeningen zijn ervoor om alles los te krijgen en moeten na verloop van tijd pijnloos zijn) 
Ik ga toch nog even proberen te slapen.

Ik ga toch nog even proberen te slapen.
- kitten