Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Yay. Pluu heeft een Anale Peer der Verschrikking in het assortiment.
Geen idee of ik ze ooit ga verkopen, volgens mij is het meer iets voor gay shops, ik weet niet hoeveel mensen binnen mijn klantenkring grote metalen dingen in hun aarsch stoppen. Maar ik vond hem zo geweldig dat ik hem in mijn assortiment moest hebben
Soms heb je dat.. ik heb ook 2 jaar lang een Fist of Victory in de shop gehad, die is laatst eindelijk verkocht, dus dat biedt hoop voor de anale peer.
Misschien komt diezelfde klant wel terug, als de overwinningsvuist past dan vindt ie de peer misschien ook wel wat! 
Geen idee of ik ze ooit ga verkopen, volgens mij is het meer iets voor gay shops, ik weet niet hoeveel mensen binnen mijn klantenkring grote metalen dingen in hun aarsch stoppen. Maar ik vond hem zo geweldig dat ik hem in mijn assortiment moest hebben

- JerryM
Ik ben zo bang voor het weer dicht doen van zo'n ding, dat er dan velletjes tussen komen....
verder is ie mooi, en vind ik 'm interessant, maar zit ie gewoon ver buiten ons budget.
verder is ie mooi, en vind ik 'm interessant, maar zit ie gewoon ver buiten ons budget.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- kitten
Nu chell het zelf ook weet (wel zo handig) kan ik stuiteren over het verjaardagskadootje dat ik van Heerscher, Dacrael en leonietje kreeg. Een echte chell (tm)!! Een fotoshoot met chell dus en meer precies... Een familiefoto.
voor 7 personen...
Wij viertjes en de welpjes! 

- juffie
- Site Admin

lekker naar de sauna in Papendrecht, lekkere hotstone massage erbij.
Fijn hoor die optimel sauna actie, 2 voor 1 scheelt serieus geld

-
kitten schreef:Nu chell het zelf ook weet (wel zo handig) kan ik stuiteren over het verjaardagskadootje dat ik van Heerscher, Dacrael en leonietje kreeg. Een echte chell (tm)!! Een fotoshoot met chell dus en meer precies... Een familiefoto.voor 7 personen...
Wij viertjes en de welpjes!
Ik ben een kadootje

- Daantje
- Contacteer:
Chells zijn net als tatoo's. Als je er eenmaal één hebt wil je er meer! 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
QFT!Daantje schreef:Chells zijn net als tatoo's. Als je er eenmaal één hebt wil je er meer!

- Daantje
- Contacteer:
Er is een reden waarom jouw foto in mijn Tijdlijn terecht is gekomen en waarom ik vanaf mijn bank graag even richting dressoir kijk. Jij weet in je foto's een persoonlijkheid weer te geven. 
Voor wie ik te subtiel was...
Ik heb een shoot geboekt bij/met/door Chell als cadeautje van mijzelf aan mijzelf voor mijn 30e verjaardag. 

Voor wie ik te subtiel was...

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ohh wat gaaf Daantje!!
Dat is een heel mooi cadeau dat je jezelf hebt gegeven!
Dat is een heel mooi cadeau dat je jezelf hebt gegeven!
-
Ik ben gewoon al 2 verjaardagskadootjes hihi.
Ik heb er zin in Daantje!
Ik heb er zin in Daantje!

- Peter^
- Contacteer:
@Daantje: dat is een mooie omschrijving van chell's fotostijl.
@chell: jammer dat anderen jou niet jezelf als verjaardagskadootje kunnen geven.
@chell: jammer dat anderen jou niet jezelf als verjaardagskadootje kunnen geven.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
Ik heb laatst voor een prikkie een nieuwe lockmachine gekocht, en die staat nu in Groningen bij Lotus. (je moet er wat voor over hebben als het een goede deal is...) Maar ja, op en neer naar groningen is ook niet gratis.... Nu heb ik vandaag vast een verjaardagskado voor het neefje gekocht, een voorleesboek van Annie MG Smidt voor 15 euro. En daar kreeg ik het gratis boekenweekgeschenk bij. En met dat Gratis boekenweekgeschenk mag ik zondag de hele dag in de trein reizen voor nop!
Voor een Ritje Den Bosch / groningen is dat ook een goede deal!
Voor een Ritje Den Bosch / groningen is dat ook een goede deal!
**Self Rescuing Princess**