reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Toelating vragen vooraleer je met iemand contact opneemt.....hoe neem je contact met hem op dan?
-
dat is precies wat ik dacht Illustra
- Heerscher-vd-nacht
De eerste vraag die bij mij opkomt is; wil hij dat schema in CSV, XLSX of ODF formaat hebben?
En of hij gewend is om met grote databases te werken
En of hij gewend is om met grote databases te werken

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- eireann
- Site Admin
Nu allemaal Olleke gaan spammen op haar muur op fetlife, en zij iedereen berichtjes terug sturen
LOL

**Self Rescuing Princess**
Of Olleke hem platspammen met verzoekjes of ze aub mag terug antwoorden op al die lieve berichtjes. Eens zien hoe snel die het zat is 

- thaliya
LOL, wat een freak idd!
Ben nu al benieuwd naar opdracht 2, want natuurlijk gaat Olleke dit doen... toch?
Ben nu al benieuwd naar opdracht 2, want natuurlijk gaat Olleke dit doen... toch?

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ik weet niet wat je status op fetlife is. Als ie nog op "single" staat, zou het een grap kunnen zijn als je hem zet op "ik heb een Meester" of zoiets. Iedereen weet dat het op Wever slaat, maar dat weet hij niet...
Olleke, ik heb je net een friend-request op FL gestuurd, die moet je nu niet zo maar accepteren, he?
Oh, wat gebeurd er eigenlijk als je niet doet wat hij zegt?
Oh, wat gebeurd er eigenlijk als je niet doet wat hij zegt?
- kitten
Dan is hij niet boos... maar teleurrrrrrrrgesteld. 

Dan heeft ze nog een hoop training nodig....van hem natuurlijk met nog veel meer opdrachten.
Ik word oud...ik kan me die opdracht helemaal niet herinneren.Olleke schreef:Oeh, opdracht gehad![]()
Het onvermijdelijke al aanvaart? Keus krijg je toch niet. Je bent van mij
Je eerste opdracht is heel simpel. Ik eis dat je steeds om toelating vraagt vooraleer je met iemand contact opneem en als iemand je contacteert, laat je het eeerst aan me lezn.
En ik wil een schema van wanneer je masturbeert tegen vanavond.
Je Meester
Man, man, er lopen echt zo'n gestoorde freaks rond

(die gestoorde freak ben ik natuurlijk wel)
Grinnik, jullie zijn on-ge-loof-lijk
Mijn mailbox vol met allemaal meldingen van Fetlife. Wever gaat trouwens mijn nieuwe virtuele Meester wat opstoken
En tja, uiteraard ben ik zo losgeslagen dat ik friendship-requests aanvaard zonder Zijn toestemming. Ik heb nu al schrik voor zijn virtuele toorn

En tja, uiteraard ben ik zo losgeslagen dat ik friendship-requests aanvaard zonder Zijn toestemming. Ik heb nu al schrik voor zijn virtuele toorn

Nou...ik heb dus z'n naam van olleke gekregen. Zoals ergens wel verwacht is 't een leeg profiel, geen friends, foto's of wat dan ook.
Neemt niet weg dat ik 'm het volgende berichtje gestuurd heb:
Onderwerp:
Doms onder elkaar
Tekst:
Hallo daar,
mag ik u even storen?
me slavin heeft verteld dat u haar opgedragen heeft te laten weten als ze met iemand contact opneemt. ze twijfelt iets terug te sturen omdat er zoveel enge creeps op het internet zitten.
Is dus geen disrespect naar u toe dat ze niet antwoort. Geeef haar gewoon wat tijd dan komt dat wel. Ze is nog wat in denial.
Groet,
Meester Wever
Benieuwd hoe veel berichten deze lolbroek meegaat voordat 'ie beseft dat hij aan het lijntje gehouden wordt.
(ik voel me wel wat
bij "Meester Wever"...maar om reactie te krijgen moet ik me wat in zijn leefwereld inleven...een wereld van spellingsfouten en zielige overpowerment ;-) ).
Neemt niet weg dat ik 'm het volgende berichtje gestuurd heb:
Onderwerp:
Doms onder elkaar
Tekst:
Hallo daar,
mag ik u even storen?
me slavin heeft verteld dat u haar opgedragen heeft te laten weten als ze met iemand contact opneemt. ze twijfelt iets terug te sturen omdat er zoveel enge creeps op het internet zitten.
Is dus geen disrespect naar u toe dat ze niet antwoort. Geeef haar gewoon wat tijd dan komt dat wel. Ze is nog wat in denial.
Groet,
Meester Wever
Benieuwd hoe veel berichten deze lolbroek meegaat voordat 'ie beseft dat hij aan het lijntje gehouden wordt.

(ik voel me wel wat

- Daantje
- Contacteer:
"Meester Weever" het rolt ook gewoon niet lekker van de tong.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
ik dacht al, wever kan toch over het algemeen beter spellen..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln