Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
-
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ja, het was to good to be true. Gelukkig is het een poosje wel true geweest
We vinden vast wel weer iets, er staat zo verschrikkelijk veel leeg.

-
Balen, hoop dat jullie snel iets anders vinden.
Wat jammer zeg! Hopelijk vinden jullie snel een andere mooie plek.
Bah...
Kotertje gisteren ziek, huilen, slecht geslapen. Van de week vaker gehad maar gisteren was het erger dan de andere dagen. Nu slaapt hij weer, en ik was ook helemaal slaperig, het was een heerlijke nacht goede slaap aan het worden.
En dan moet ik ergens halverwege de nacht naar de wc, en dan komt dak tegen me aan praten dat hij niet kan slapen en begint hij te panieken over zijn werk. En nu dus KLAARwakker, het was 3 uur dat ik half-slapend naar de wc probeerde te kachelen en nu is het half 5, en ik ben helemaal opgefokt.

Kotertje gisteren ziek, huilen, slecht geslapen. Van de week vaker gehad maar gisteren was het erger dan de andere dagen. Nu slaapt hij weer, en ik was ook helemaal slaperig, het was een heerlijke nacht goede slaap aan het worden.
En dan moet ik ergens halverwege de nacht naar de wc, en dan komt dak tegen me aan praten dat hij niet kan slapen en begint hij te panieken over zijn werk. En nu dus KLAARwakker, het was 3 uur dat ik half-slapend naar de wc probeerde te kachelen en nu is het half 5, en ik ben helemaal opgefokt.
- Voleuse
Mijn vriend doet dat ook wel eens, net op een moment dat je eigenlijk gewoon wil zeggen DONDER OP IK WIL SLAPEN. Maarja das niet aardig heh.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
Ik val dan gewoon in slaap
soms heb ik dan nog de decency om te zeggen 'sorry, maar ik ga in slaap vallen.'. Gisteravond ook. Toen checkte ik vanochtend nog 'zei jij dit en dit?' en er bleek nog een stuk achteraan gekomen te zijn dat ik had gemist.
Maar balen pluu, jij hebt je nachtrust ook nodig.

Maar balen pluu, jij hebt je nachtrust ook nodig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Kun je vanmiddag een uurtje meepikken als hij slaapt? Of is hij nog ziekig en huilerig?
Eh en dat van Dak....tja eh uhm......ik kon dat ook vaak
omdat je dan zelf erg wakker bent en bv piekert, dus dan grijp je de kans als de ander wakker is.
En met vriendinnen, of later mijn partner, als we net in bed lagen.....en dan vielen andere mensen ook gewoon tijdens mijn gepraat in slaap.
Inmiddels ben ik ouder en wijzer en besef ik hoe fijn nachtrust is. Mijn eigen systeem wil dat nog wel eens vergeten en dan lees ik 's nachts een boek uit ofz, maar nachtrust is belangrijk!
Sterkte vandaag pluu!
Eh en dat van Dak....tja eh uhm......ik kon dat ook vaak

En met vriendinnen, of later mijn partner, als we net in bed lagen.....en dan vielen andere mensen ook gewoon tijdens mijn gepraat in slaap.
Inmiddels ben ik ouder en wijzer en besef ik hoe fijn nachtrust is. Mijn eigen systeem wil dat nog wel eens vergeten en dan lees ik 's nachts een boek uit ofz, maar nachtrust is belangrijk!
Sterkte vandaag pluu!
Ik was ook heel boos op dak dat hij me wakker had gepraat, maar dat was juist een deel van het probleem.. als je boos bent, dan ben je niet slaperig, ik kan niet slapen als ik boos ben. Maar stop maar eens met boos zijn als je naar een heerlijk ronkende baby ligt te luisteren en denkt "zucht, ik had óók zo kunnen slapen". Dat is het irritante, ik lag wakker omdat ik boos bleef en ik was boos omdat ik wakker lag.
Uiteindelijk sliep ik pas nadat Kotertje EINDELIJK wakker werd en begon te huilen om een borst. Ik had toen echt zoiets van, hoera, nu kan ik moederen.
Babies knuffelen daar maak je oxytocine van aan en daar wordt je rustig van, en hormonaal gezien is borstvoeden een soort knuffelen in het kwadraat. Ik heb in zo'n bui de baby weleens wakker gemaakt, met de mededeling: "jij maakt mamma wakker als je niet kan slapen, help jij mamma nu maar eens in slaap". Vindt ie niet erg overigens, als ik hem wakker maak voor een knuffel en een borst, dan slaapt hij heel makkelijk weer. Maar als hij net een tijd slecht geslapen heeft en aan het uitzieken is dan maak ik hem niet zomaar wakker.
Ach, slecht slapen is de volgende dag een stuk minder erg dan op het moment zelf dat je wakker ligt.

Uiteindelijk sliep ik pas nadat Kotertje EINDELIJK wakker werd en begon te huilen om een borst. Ik had toen echt zoiets van, hoera, nu kan ik moederen.

- miss_meeko
Vandaag op mijn werk aan de bewoners verteld dat ik wegga. En dat was zoooooo moeilijk. Ik heb heus heel veel zin in mijn nieuwe werkplek en ga ook vrijwillig weg. Maar met de verdrietige gezichten, iemand die beloofde liever te zijn en een ander die altijd praat compleet stil viel om toen hij weer begon te praten te gaan uitleggen waar de pinautomaat zit zodat ik die daar niet hoef te zoeken was het wel ontzettend moeilijk. Op de terugweg in de auto ook wel moeten huilen.
Gelukkig mag ik nog lekker 2 maanden daar werken, en is het moeilijkste moment van het vertellen voorbij, want het zijn hoe ingewikkeld ze ook kunnen zijn, toch wel ontzettend lieve schatjes.
Gelukkig mag ik nog lekker 2 maanden daar werken, en is het moeilijkste moment van het vertellen voorbij, want het zijn hoe ingewikkeld ze ook kunnen zijn, toch wel ontzettend lieve schatjes.
Ach, wat pijnlijk ontroerend! Fijn dat je nog even tijd hebt om op je gemak afscheid te kunnen nemen meeko. Het lijkt me erg dubbel inderdaad.
- kitten
Ach...
Mijn moeder werkte altijd met zwakzinnigen-toen-ze-nog-zwakzinnigen-genoemd-mochten-worden. Ik ben ermee opgegroeid hoe moeilijk ze kunnen zijn, maar ook hoe ze aan anderen gehecht kunnen raken...
Mijn moeder werkte altijd met zwakzinnigen-toen-ze-nog-zwakzinnigen-genoemd-mochten-worden. Ik ben ermee opgegroeid hoe moeilijk ze kunnen zijn, maar ook hoe ze aan anderen gehecht kunnen raken...
- lunaaa
Moeilijk lijkt me dat, ook al ga je vrijwillig weg.
Mijn auto is stuk. Hij doet het al een tijdje soms slecht, dan stottert en sputtert en hapert ie. Vorige week weer naar garage geweest, de kleine dingetjes die het konden zijn zijn uitgesloten en als ze verder zoeken zou dat veel geld gaan kosten. Dus 48 euro afgerekend, spul in mijn tank gegooid wat een reinigend effect zou hebben (en daardoor zou kunnen helpen) en hij deed het ook wel weer. Tot ik gisteren naar mijn ouders ging. Het is nog nooit zo erg geweest en op de terugweg kwam ik niet boven de 100 km per uur uit. Hij kan pas dinsdag nagekeken worden en de diagnose gaat me sowieso al veel geld kosten. En heb verdorie net Rome betaald en mijn geld is op, klotezooi... Baal als een stekker.
En oh ja, zaterdag zou ik naar kinky science, want piieter is naar DU en dan wilde ik ook iets leuks doen, maar trein + entree + drinken kost geld wat ik waarschijnlijk niet meer heb verdorie. En ondanks dat ik het an sich prima vind dat hij naar DU gaat, heb ik wel de afleiding van iets sociaals nodig.
Mijn auto is stuk. Hij doet het al een tijdje soms slecht, dan stottert en sputtert en hapert ie. Vorige week weer naar garage geweest, de kleine dingetjes die het konden zijn zijn uitgesloten en als ze verder zoeken zou dat veel geld gaan kosten. Dus 48 euro afgerekend, spul in mijn tank gegooid wat een reinigend effect zou hebben (en daardoor zou kunnen helpen) en hij deed het ook wel weer. Tot ik gisteren naar mijn ouders ging. Het is nog nooit zo erg geweest en op de terugweg kwam ik niet boven de 100 km per uur uit. Hij kan pas dinsdag nagekeken worden en de diagnose gaat me sowieso al veel geld kosten. En heb verdorie net Rome betaald en mijn geld is op, klotezooi... Baal als een stekker.
En oh ja, zaterdag zou ik naar kinky science, want piieter is naar DU en dan wilde ik ook iets leuks doen, maar trein + entree + drinken kost geld wat ik waarschijnlijk niet meer heb verdorie. En ondanks dat ik het an sich prima vind dat hij naar DU gaat, heb ik wel de afleiding van iets sociaals nodig.
- eireann
- Site Admin
Is het met de auto zo dat ie vooral sputtert als de tank voor meer dan de helft leeg is? Klinkt als een probleem wat ik had met roest in de tank. Als er genoeg benzine in zat dreef de roest boven, met te weinig ging het de leidingen in en stotterde dat ding erg. Maar niet harder dan 100 herken ik niet... Balen zeg!
Lijkt me leuk je te zien zaterdag, krijg je een drankje van me
Lijkt me leuk je te zien zaterdag, krijg je een drankje van me

**Self Rescuing Princess**
- lunaaa
Mijn tank is wel sinds gisteren voor meer dan de helft leeg. Vorige week dinsdag getankt, hij was half leeg in Zeeland maar toen weer vol gegooid omdat de benzine daar goedkoop is..
- lunaaa
Net even mijn rekeningoverzicht bekeken, de vorige keer dat ie zo stotterde had ik de dag ervoor getankt.