reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Ik zat ook al om de bewuste spelfouten te grinniken.
*proest*
*proest*
-
Soms krijg je heel onverwacht ook een rare reactie. Ik zoek een kampeerplek op een bepaalde camping op Vlieland a.s. weekend tijdens een festival en heb derhalve een oproepje op de website van het betreffende festival staan. Vanavond kreeg ik het aanbod van iemand dat hij wel een slaapplek in zijn tent over heeft.
Ik stuurde het volgende berichtje terug:
Zijn antwoord:
Ik geloof dat ik het maar bij mijn eigen gereserveerde plekje vijf km verderop op een andere camping houd...
Ik stuurde het volgende berichtje terug:
Ehm, ik hoor nu heel hard de stem van mijn moeder in mijn hoofd "Niet met vreemde mannen meegaan!".
Ik heb op zich helemaal geen bezwaar tegen gezelschap in een tent en ik ga veel liever naar Stortemelk dan naar de Lange Paal, maar ik zou dan toch echt eerst ook wel iets meer van jou willen weten.
En ik mag aannemen dat je geen 'bijbedoelingen' hebt? Misschien beetje lullig dat ik 't vraag, maar just to be sure...
Groet,
Zijn antwoord:
Jaja, geen bijbedoelingen hebben, maar wel voor openstaan. En je extra slaapplek alleen aanbieden aan vrouwen.je mag alles van me weten dus mag je me alles vragen. Ik heb geen bij 'bijbedoelingen'. (tenzij jij zelf anders wenst, dan sta ik daar wel voor open). Je bent 32 zei je? dus ik neem aan dat je al wel goed op je zelf kan passen, toch? Het voordeel van deze tent is dat je enkel een slaapzak mee hoeft te nemen. Slaapmatje is al aanwezig. Én gratis koffie natuurlijk...
Ik hoor graag van je.
Mvg
Ik geloof dat ik het maar bij mijn eigen gereserveerde plekje vijf km verderop op een andere camping houd...
- eireann
- Site Admin
-
Benieuwd wie deze nog meer krijgt, net op FL binnen gekregen:
I tell you about myself!
I'm a beginner in fetish, and I really want to LEARN more about this world!
I LOVE female feet, make me crazy .. Feet is the part of the woman that I prefer more, nothing excites me like beautiful manicured feet with painted nails;)
In particular I'm searching for a <MISTRESS for CAM SESSIONS!>
I will consider the possibly to switch to a real encounter, which I haven't had the pleasure of trying yet!
I feel myself a SUBMISSIVE, but I need a mistress to take off my inclination.
Lately I like to show myself on cam when I'm at the toilet..
I hope to find soon a partner for Bathroom Control and for watching me!
I hope you like me!
Let me know thanks!
A hug!
I tell you about myself!

I'm a beginner in fetish, and I really want to LEARN more about this world!
I LOVE female feet, make me crazy .. Feet is the part of the woman that I prefer more, nothing excites me like beautiful manicured feet with painted nails;)
In particular I'm searching for a <MISTRESS for CAM SESSIONS!>
I will consider the possibly to switch to a real encounter, which I haven't had the pleasure of trying yet!
I feel myself a SUBMISSIVE, but I need a mistress to take off my inclination.
Lately I like to show myself on cam when I'm at the toilet..

I hope to find soon a partner for Bathroom Control and for watching me!
I hope you like me!
Let me know thanks!
A hug!
- skaoot
Hij is een paar uitroeptekens vergeten haha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Welja, chell, de rare figuren moeten je wel hebben zeg 

- Voleuse
Bathroom control via webcam? *ril*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik moet 'm toch nageven dat zijn enthousiasme me een glimlach om de lippen bezorgt. Bij de meeste berichtjes heb ik meteen het cliché-beeld van een introverte loner die bang is van zijn eigen schaduw. Deze kerel lijkt me gewoon echt vrolijk en enthousiast. Oprecht jammer dat 'ie geen idee heeft van de etiquette op BDSM-sites.
Moest die 'Lately...' paragraaf er niet bij staan zou ik het zelfs een vrij goede contactadvertentie vinden (nee, niet iets om in mensen hun pb te spammen).
Moest die 'Lately...' paragraaf er niet bij staan zou ik het zelfs een vrij goede contactadvertentie vinden (nee, niet iets om in mensen hun pb te spammen).
- skaoot
Hoe gaat het met de opdrachten?
Ik vond weer wat moois vandaag:
En ook nog een aanbod van iemand anders die mij wel wil opleiden/trainen. Denk dat ik m'n profiel op FL maar even dusdanig aanpas dat duidelijk is dat ik even genoeg heb van opleidingen na al dat studeren
Ik vond weer wat moois vandaag:
Geen idee waarom hij denkt dat ik dat zou wensen... Oh well.hallo skaoot,
indien je wenst kunnen we wel eens chatten
MvG
En ook nog een aanbod van iemand anders die mij wel wil opleiden/trainen. Denk dat ik m'n profiel op FL maar even dusdanig aanpas dat duidelijk is dat ik even genoeg heb van opleidingen na al dat studeren

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Daantje
- Contacteer:
Ik krijg niet veel reacties op fetlife eigenlijk. En van wat ik krijg klinkt het meeste als afkomstig van weldenkende normale mensen. Volgens mij tot nu to slechts één geil mannetje, en zelfs hij was in staat om een fatsoenlijk berichtje te typen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
@ Skaoot: ik heb geen opdrachten meer gekregen, ik heb niks meer gekregen
Het is allemaal de schuld van Wever
, hij heeft die arme man de stuipen op het lijf gejaagd 

Het is allemaal de schuld van Wever

Wat jammer, ik had wel willen weten hoe hij verder was gegeaan! 

grinn
kreeg vandaag een reactie op mijn ok cupid profiel
Hi, I shave my heads every day
ik heb geen idee wat ik er mee moet.. klinkt ook een beetje uhm ranzig?
kreeg vandaag een reactie op mijn ok cupid profiel
Hi, I shave my heads every day
ik heb geen idee wat ik er mee moet.. klinkt ook een beetje uhm ranzig?
Misschien een fysiek meervoudige persoonlijkheid