Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
phedre
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door phedre »

negevraagd bij ggd, en die vond van wel, maar niet voor woensdag, dus dat doen we dan maar. Ik verwacht er ook helemaal niks van hoor, maar ben braaf en volg hun regels die ze me opgelegd hebben, maar op
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
thaliya

Bericht door thaliya »

Snap ik! Ik ga in ieder geval duimen dat je de uitslag snel hebt en dat die negatief is natuurlijk!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dank je :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
JJV

Bericht door JJV »

...en qua volgorde van wie wanneer langs kwam.. als ik t vrolijk topic zo lees
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

mn dochter kwam daarna, dus geen problemen voor de visite :)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

uitslag negatief, dus niets aan de hand, Morgen gips eraf!!! :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoezee!
**Self Rescuing Princess**
thaliya

Bericht door thaliya »

Yes!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
puppie

Bericht door puppie »

Fijn Phedre!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Gelukkig!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat een goede ontwikkeling phedre! Nog dit jaar het gips eraf. Geen uitstel komend jaar ivm Corona en afschaffen reguliere zorg. Mooi kerstkado.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Okee ja ik zag het al wel ruim aankomen maar TOCH vind ik de verlenging van de lockdown echt zo kuuuuut. Ik had gehoopt dat de lockdown sneller zou werken. Maar mensen hebben er geen zin meer in, en die nieuwe Britse variant helpt vast ook niet echt. En het duurt nog zo lang voor vaccinaties iets gaan uitmaken. En mijn anniversary is in februari. En we zijn gewoon NOG NOOIT naar een speelfeestje geweest. Maar ik verlang zelfs terug naar augustus, toen we met een klein groepje heel beperkte dingen konden doen.
Nouja oke het is voor iedereen kut. En vast voor veel mensen nog erger dan voor mij. En ik overleef het wel weer. We overleven het allemaal wel weer. Maar voor nu ben ik dr echt een beetje klaar mee.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Dikke mood Voleuse. Ik ben er ook zo klaar mee. Ik zit al meer dan 300 dagen zonder knuffel inmiddels (ja ik houd het bij). Maar iedere keer als ik denk weer eens wat te gaan doen is er weer slecht nieuws en gaat mijn angstbrein compleet op slot. Ik vond het al heel wat dat ik met kerst bij mijn ouders ben geweest. Ik zit sinds maart thuis (werkend gelukkig) en heb een heel psychologisch traject achter de rug waardoor ik denk dat het beter gaat met me, maar dat kan ik eigenlijk niet uittesten in de 'echte wereld' omdat ik door dat thuiszitten ook juist enorm beschermd leef.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Kun je niemand vinden met wie je wil knuffelen? Want het is natuurlijk onzin om jezelf zó streng op te sluiten. Van één of zelfs twee (vaste) knuffelcontacten zal Corona echt niet ineens uit de hand lopen. En ik denk dat het voor jouw geestelijke gezondheid wel beter is.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Zoals ik zeg: van die gedachte gaat angstbrein op slot. Ik blokkeer gewoon op alle issues die ik dan zie, een knuffelbuddy zoeken kost alleen maar meer energie dan gewoon lijdzaam ondergaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Plaats reactie