Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
-
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Ja, echt gewoon gillen hoor Phe! Ik weet niet hoe vaak ik iets kan, maar ik wil me er zeker voor inzetten
Met de hond kan ik je helaas verder niet helpen...

- Peter^
- Contacteer:
Wat een rotsituatie phe, heel veel sterkte.
Geniet van de positieve momenten.
-
Ik zou willen dat ik je met je hond kan helpen. Wandelen is goed voor mn rug en ik mis het echt al jaren om geen hond te hebben, maar ik werk wel fulltime en ben overdag niet thuis en dat vind ik ook zielig voor het beestje.
- eireann
- Site Admin
Ik ben veel thuis en t huis is groot maar weet niet of de poezen een logee op prijs stelleb
**Self Rescuing Princess**
Hier mogen we geen hond hebben
dus bij ons logeren is ook geen optie voor hem.

- phedre
- Contacteer:
Tot en met de zomervakantie is geregeld!!! zo enorm blij mee
dus even donderdag afwachten wat de week gips heeft opgeleverd en dan beslissen!

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Fijn! Dat is nog geen oplossing, maar geeft je voorlopig de tijd om te denken en wat te regelen.
Ik heb ook al zo na zitten denken, maar mijn eigen enkel is sowieso nog niet goed genoeg om lang te lopen met een hond. En dat is nu juist wat ik wel graag zou willen.
Ik hoop dat die week gips alvast zijn werk gedaan heeft. Pfft, maar misschien twee enkelbandoperaties en dan na elkaar.....!!
Ik heb ook al zo na zitten denken, maar mijn eigen enkel is sowieso nog niet goed genoeg om lang te lopen met een hond. En dat is nu juist wat ik wel graag zou willen.
Ik hoop dat die week gips alvast zijn werk gedaan heeft. Pfft, maar misschien twee enkelbandoperaties en dan na elkaar.....!!
- phedre
- Contacteer:
de vrouw die renco voor me uit zou laten komende dagen, komt niet opdagen,....
nu maar besloten dat ie dan toch nu weggaat voor langdurige oppas en alle enkel-ellende weer achter de rug is

wel heel blij met de oppas hoor, dat dat geregeld kon worden, maar niet blij dat ie weg moet
nu maar besloten dat ie dan toch nu weggaat voor langdurige oppas en alle enkel-ellende weer achter de rug is

wel heel blij met de oppas hoor, dat dat geregeld kon worden, maar niet blij dat ie weg moet
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Jezebel
Knuf phedre, dat is geen makkelijke beslissing
hoop voor je dat je enkels snel weer meewerken!

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Knuffel.. wat een rot beslissing.
- phedre
- Contacteer:
en toen was ie weg

- eireann
- Site Admin
-
knuffff pheetje
Hier lukt het maar niet om mijn hoofd op orde te krijgen. Ik voel mij een beetje als de defecte batterij van mijn laptop. Aan de oplader doet hij het heel goed. Zodra het stekkertje er uit ligt valt hij in 1 keer uit. De ene keer wat sneller dan de andere keer. Zo voel ik mij ook. Als ik te bed ga en heb geslapen voel ik mij best goed. Maar zodra de kinderen naar de bso zijn is mijn batterij op en wil ik slapen. Opladen en de volgende hindernis nemen. Niet echt heel handig met mijn werk en de deadlines die ik nog tot aan de vakantie heb. Ik wil mijn batterij vervangen !!!!
Hier lukt het maar niet om mijn hoofd op orde te krijgen. Ik voel mij een beetje als de defecte batterij van mijn laptop. Aan de oplader doet hij het heel goed. Zodra het stekkertje er uit ligt valt hij in 1 keer uit. De ene keer wat sneller dan de andere keer. Zo voel ik mij ook. Als ik te bed ga en heb geslapen voel ik mij best goed. Maar zodra de kinderen naar de bso zijn is mijn batterij op en wil ik slapen. Opladen en de volgende hindernis nemen. Niet echt heel handig met mijn werk en de deadlines die ik nog tot aan de vakantie heb. Ik wil mijn batterij vervangen !!!!