Daantje schreef:Ik begin me te oud te voelen voor 3fm, ze draaien teveel herrie en maken teveel puberale grappen.
Ik ben niet de enige!
/offtopic
Ah nog een medestander. Ik vind Michiel Veenstra nog altijd leuke muziek draaien, Paul Rabberink ook. Maar vooral de duo's: Coen en Sander, Timur en Ramon en Barend en Wijnand kan ik steeds minder hebben.
@Mack dat is wel een aardige nog. Ruimte is wel een premium, compact is wel belangrijk. Draagbaar (vandaar dat ik vroeg om Bluetooth tips) is een leuke extra voor in de badkamer. Misschien is een vaste oplossing makkelijker.
Daantje schreef: ... Ruimte is wel een premium, compact is wel belangrijk. Draagbaar (vandaar dat ik vroeg om Bluetooth tips) is een leuke extra voor in de badkamer. Misschien is een vaste oplossing makkelijker.
Ken je die driehoek? Goed, snel, en goedkoop?
Die bestaat ook voor geluid. Klein formaat, goede geluidskwaliteit, en lage prijs ... Je mag er maar twee kiezen.
Maar voor de prijs van de Bose kun je 4(!) bekabelde soundstick's kopen die per stuk veel beter klinken dan de Bose.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje schreef: ... Ruimte is wel een premium, compact is wel belangrijk. Draagbaar (vandaar dat ik vroeg om Bluetooth tips) is een leuke extra voor in de badkamer. Misschien is een vaste oplossing makkelijker.
Ken je die driehoek? Goed, snel, en goedkoop?
Die bestaat ook voor geluid. Klein formaat, goede geluidskwaliteit, en lage prijs ... Je mag er maar twee kiezen.
Maar voor de prijs van de Bose kun je 4(!) bekabelde soundstick's kopen die per stuk veel beter klinken dan de Bose.
Ja meneer! *braaf ogen neerslaat*
Als je zo enthousiast bent over die soundsticks dan is dat wel het overwegen waard, want als Mack een geluidsapparaat goed vind, dan is dat het ook echt wel. Je hebt het wel tegen iemand die vind dat uit haar platte TV best ok geluid komt. Beetje improviseren met de ruimte en opstelling dan maar.
Yay! Fijn dat je er blij mee bent. Welke heb je nu gekozen, de Bluetooth of de bekabelde versie?
En ehhh, bij lage tonen maakt het eigenlijk niet uit waar de speaker zelf naar toe gericht staat, onder de ±150Hz gaat het geluid toch volledig rondom. Dus als je die subwoofer ondersteboven zou hangen zouden je buren (ook die links en recht) net zo veel herrie horen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
De bekabelde, bluetooth versie vond ik gewoon te duur en ik heb genoeg apparaten waar een 3,5 mm jack in kan. Nu wat opstellingen proberen, de sticks staan nu op mijn eettafel en daar produceren ze genoeg geluid om de keuken te halen en zijn ze ook nuttig voor de huiskamer.
Van de week even de upgrade naar Spotify Premium KPN Alles-in-1 regelen, die reclames zijn best irritant en met premium heb ik ook een afstandbediening.
OK... of mijn telefoon is kaduuk of ik heb gewoon heel slecht netwerk in mijn huis. Iedereen die ik bel klaagt dat ik zo slecht te verstaan ben (alle telefoontjes waren in mijn huis) Ik hoor de ander wel gewoon goed en ik heb 4 van de 5 balkjes signaal. Ik vermoed dat het aan mijn toestel ligt. Ik kan binnenkort verlengen, en heb net een beetje rondgekeken naar toestellen. Hebben jullie nog tips?
Ik heb nu een Sony Xperia Z (de eerste) en vind het een fijn toestel. De Z3-compact heb ik al naar zitten kijken lijkt me aardig. De Samsungs die ik in mijn handen heb gehad vind ik niet fijn werken, en voor een iphone laat ik mijn toestel te vaak vallen. Oh en ik wil er 30-35 euro per maand aan uitgeven, dat vind ik genoeg. (volgens mij vallen de iphones dan toch al af).
Ik mag volgende maand eindelijk een nieuwe telefoon! Ik heb nu een HTC One, en die bevalt op zich wel, maar het geheugen zit al vrij vol, en ik heb het idee dat het daardoor komt dat ie nu echt heel traag is en vaak blijft hangen. En de batterij is ook niet meer geweldig.
Maar wat nu? Watvoor telefoons zijn er nu (of volgende maand ) die echt interessant zijn? Ik wil sowieso geen iphone. Ik wil een lekker groot scherm, en dus het liefst veel geheugen (want ik maak altijd super veel foto's en die wil ik allemaal op mijn telefoon bewaren) en dus ook een goede camera erin. Een batterij die te vervangen is, zou een pre zijn.