Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Oppergodin_Hera

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik weet niet meer of ik verdrietig of boos ben. Na 6 weken is het convenant nog steeds niet op papier gezet en goed gekeurd. Schijnbaar heeft edwin het concept gezien. Maar ze had weer de geboorten data van de kinderen verkeerd (hoe blond kan je zijn??) en weer de namen verkeerd. Hoe vaak kan je Chatarina verkeerd schrijven? Ik weet dat het niet de standaard schrijfwijze maar ze vraagt genoeg geld. En als je het bij het concept van het concept al verkeerd schrijft. Doe het daarna dan goed....Fout geschreven is het niet rechtsgeldig. Ik voel mij wat hopeloos. Ik heb al wel bij de orde van advocaten gekeken. Ik denk na om een klacht in te dienen. Eerst dit af handelen en daarna een klacht. We zijn ondertussen sinds september al bezig met de scheiding :(
Lil

Bericht door Lil »

:kiss: voor Daantje

Hera, ik zou zeker een klacht indienen. Zelf heb je er wel niets meer aan, maar alleen al omschrijven hoe zoiets ervaren wordt door een cliënt zou de dienstverlening moeten verbeteren, nietwaar? En dan wordt een volgende cliënt deze ellende misschien bespaard.
Het is al ellendig genoeg dat het nodig is, scheiden, laat het dan in elk geval soepel gaan...
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik heb de orde van advocaten aangeschreven of ik bij hun een klacht kan indienen of via de consumenten bond moet doen. Ik ben benieuwd naar hun antwoord
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vervelend Hera...

Ik zie een echte naam in je stukje staan, moet die nog aangepast worden?
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

In ieder geval die van de ex lijkt mij. Die heeft er geen akkoord op gegeven lijkt me. Maar Well kut Hera. Scheidingen kunnen je echt zoveel energie kosten! :(
Crownless

Bericht door Crownless »

*ploft neer*

Ik voel me klein. En bang. En ziek. Mijn keel en tong doen zeer. En volgens de huisarts is er niets te zien. Die overigens eng was. De man reageerde nogal bozig en verward ofzo. Hij draaide bij toen hij zei dat de meeste mensen meteen antibiotica willen en ik zei dat ik dat niet wou maar ik gewoon hoopte dat hij zou zeggen 'oh, dat komt door -oorzaak x-'. Gelukkig was het een invaller.

Afgelopen zaterdag heeft een flinke deuk in me geslagen. Ik voel me onzeker en kut. En jaloers op iedereen die wel een leuke avond heeft gehad. En boos op Bryan. Boos omdat hij naar huis wilde en ik nog probeerde iets van de avond te maken.

Mag ik wat knuffels? Knuffels en 'het komt wel goed schatje'?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Xay

Bericht door Xay »

He bah wat naar dat je je zo voelt Crownless! En jammer dat je niet je eigen huisarts had, deze meneer klinkt wel een beetje vaag.
Ik stuur je een knuffel! Je komt er wel weer bovenop!
*geeft Crownless een trachitol en een shot Berenburg*
chell

Bericht door chell »

Roosviceeeeee!

Knuffff Crownless
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuff!* Vind ik ook altijd zo akelig, een huisarts die al in de verdediging schiet terwijl je je toch al ziek voelt. :( *nog een knuffel* Hoop dat de keelpijn snel overgaat!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Knuffels! X
**Self Rescuing Princess**
JJV

Bericht door JJV »

Crownless schreef: 'het komt wel goed schatje'?
:koffie: :koffie: :koffie:
~\v/~
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Die knuffels krijg je zeker van me:) was fijn om even, het was maar heel even idd, met je gepraat te hebben zaterdag!!
de 't komt wel goed schatje' verpak ik vvoor je in een virtueel glaasje roosvicee:)

KNUFFFFFFF
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

Knuffel. En het komt ook écht wel goed schatje, ende stoere enge vrouw (dat dacht ik iig zaterdag :))
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

*duwt glas roosvicee Crownless' kant op*
Rot dat je je zo rot voelt! :hug:
Plaats reactie