De wondere wereld van digitale techniek

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
lotus {P}

Re: De wondere wereld van digitale techniek

Bericht door lotus {P} »

Denk klein en handzaam, touchscreen weet ik niet (weet niet wat de voor/nadelen daarvan zijn), voornamelijk boeken lezen andere opties zijn leuk maar niet noodzakelijk
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

En dan heb ik nog een vraag.
Ik heb bij mijn ipod de standaard in-ear koptelefoon, maar mijn oren zijn daar niet goed voor, ze vallen er steeds uit. Nu zit ik te denken aan een koptelefoon met van die haken. Welke zou een goede keuze zijn?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik vind die haken persoonlijk ondingen, ze moeten maar net op je oor passen want anders heb je er geen drol aan. Ze zitten mij niet lekker en het is ook nog eens heel sloopgevoelig. Al eens aan een 'echte' koptelefoon gedacht? Ik vind dat heel fijn omdat het lekker zit en goed afsluit.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ja, heb ik aan gedacht, maar ik gebruik hem veel bij het sporten en dan is dat niet echt prettig
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

zelf ben ik heel tevreden van "buds"

Afbeelding

zowel van skullcandy als van sennheiser.
Vaak zit er een extra setje dopjes bij in een andere maat.

Heb je die al geprobeerd?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mijn moeder heeft soortgelijke, maar ik ben er toch niet echt weg van.
Ik zat zelf te denken aan deze:http://www.bol.com/nl/p/elektronica/cre ... index.html
of deze: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/cre ... index.html of deze http://www.bol.com/nl/p/elektronica/ham ... index.html. Ik ben er nog niet helemaal uit.
leonietje

Bericht door leonietje »

ik gebruik deze al jaren ben nu aan het 2de setje toe in 10 jaar tijd ongeveer in het begin zijn ze een beetje stug maar dat is zo over. Hij gaat bij mij ook gewoon lomp in mn tas of jaszak. http://www.philips.nl/c/hoofdtelefoon/s ... 10/prd/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Even terug naar het E-Book, zelf heb er geen, maar een goede vriend van mij wel, zijn mening, maar dat is ie meestal, is nogal ongezouten ;)

Miskoop van de eeuw, als je spontaan wilt lezen is ie leeg ... leuk voor illegale boeken, het prijsverschil tussen een papieren boek en een E-Book is marginaal, een papieren boek kan je na lezing eenvoudig uitlenen, verkopen, weggeven.
Zijn advies: niet kopen! :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

Hij heeft ook geen mobiele telefoon, want als hij eens spontaan wil bellen issie leeg? :P
faery

Bericht door faery »

Ik heb een kindle, van amazon. En met Calibre (al eerder genoemd) kan je alle ebook-formaten omzetten, dus van het feit dat ie alleen mobi en pdf lust, heb ik nog geen last gehad. De batterij gaat -lang- mee (ik laad hem eens per maand op ofzo? kan ook minder vaak zijn...). Het is e-ink, met een erg scherpe resolutie. Hou er rekening mee dat als je voor een touch-screen gaat, dat de duidelijkheid van het scherm naar beneden gaat en de reflectie in zonlicht omhoog (dan zit er namelijk een laagje overheen om het touch-screen mogelijk te maken). Voor mij was de kindle (ik heb die van generatie 3) het beste qua prijs/kwaliteit: ik heb 140 euro betaald, maar dat was inclusief snelle shipping. Ik ben er echt superblij mee: het scheelt enorm qua gewicht op vakantie, en ik kan altijd lezen wat ik wil. En ik download nu ook veel boeken illegaal (vooral management-boeken) die ik anders gewoon niet gelezen zou hebben. Ook voor wetenschappelijke artikelen vind ik 'm erg handig, al zijn de lettertjes dan wel klein (het is A5 formaat).
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Verdorie.... ik heb voor m'n vereniging een apart gmail adres aangemaakt en daarmee een groeps facebook account.
Ik heb het wachtwoord niet opgeschreven want 'het was heel logisch gekozen' en nu kan ik EN de gmail niet in, EN de facebook niet in want die hebben het zelfde wachtwoord.

Ik had ook bij gmail nog geen verificatie dingen ingesteld en met het formulier waarmee je weer toegang kunt krijgen via gmail is het niet gelukt (er is ook bijna geen activiteit geweest op de account waarmee ik het kan verifieren... )

Facebook ben ik nog ingelogd in de browser dus daar kan ik nog wel wat mee, maar zonder wachtwoord kan ik daar geen ander email adres aanhangen.... en als ik bij facebook klik op 'wachtwoord vergeten' stuurt ie de mail natuurlijk naar het gmail account waar ik ook niet in kan.

Goed bezig anne..... Kan me echt niet herinneren wat ik toen logisch vond! Naam van de vereniging? van het email adres? met of zonder hoofdletters... ik weet het niet :( :nopompom:
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Weet de browser het wel? Dat je bijvoorbeeld ***** ziet staan en alleen nog op inloggen hoeft te klikken? Want dan is het te achterhalen. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

JAAAAAAA Geniaal ! Geniaal!

ALS ik het 'onthoud wachtwoord' knopje bij Facebook heb ingedrukt (weet ik niet meer) dan kan ik het uit m'n keychain halen :)

*SMACK*
kitten

Bericht door kitten »

uit je keychain...? Eh... graag gedaan...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

M'n mac 'ik onthoud alle wachtwoorden die je ooit ergens getiept hebt' programma!
Plaats reactie