Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
colet

Re: Singlesbankje

Bericht door colet »

Jawel tides, het is hier knus :aggut:
Al dromen we over onze eigen bank met *man/vrouw/partner erop en dat je daar dan lekker tegenaan mag *hangen/in kunt wegkruipen/ander tegen je aan kan trekken.

Mede-lotgenoten...ai wat een dramatische start...
Mede singles, weten jullie wat ik ineens mis? Nu ineens vandaag? Boos zijn of ruzie maken. :shock:
In je eentje kun je nooit eens boos zijn, mopperen, nog kwader worden, je frustratie uiten, ruzie maken.

In de ogen van stellen zal dat wel een pluspunt lijken. En ik ben ook onwijs verbaasd over mijzelf! Dat is dan een persoonlijke noot, zo even onder ons op de bank. Ik kan namelijk niet/nauwelijks boos worden. Ruzie maken is nog een stap verder weg! Juist daarom verbaast mij dit gevoel zo!
In gesprekken die ik ooit had met een psycholoog kwam dat ook naar voren, want het schijnt niet zo goed te zijn als je niet echt boos kunt zijn op een ander. In feite is ieder mens wel eens boos op een ander. Als je dan die gevoelens/frustratie niet uit (om welke reden dan ook) dan betekent dat dat je ze vaak -in- jezelf houdt of laat terugkeren bij jezelf. Met als gevolg dat je dus jezelf vanbinnen laat exploderen > je eigen gevoel/zelfbeeld verwoest. Of minstens vreselijk tekort doet.
Ik vind het even erg lastig om met persoonlijk voorbeeld te komen, neem van mij aan, dat het inderdaad een domme aktie was en ik mijzelf tekort deed.
Toch kwam het er niet uit!

Afijn, dat was een zijspoor a la colet.
Terug naar mijn ontdekking. Tot mijn verbazing voelde ik net iets van gemis ten aanzien van ruzie maken. (ik las iets over ruzie maken in een topic)
Hebben jullie dat ook??
of ben ik gek?

*doorstrepen wat niet gewenst is
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Nee, snap het helemaal. Je hart kunnen luchten tegen iemand is toch wel makkelijk als er iemand is. En die hoeft niet eens het onderwerp van je boosheid te zijn.
nimueh

Bericht door nimueh »

Echt ruzie maken hoeft niet, maar nooit ruzie maken lijkt me geen goed teken. Maar het kibbelen, dàt mis ik soms heel erg! Of iemand die gewoon naar me luistert terwijl ik helemaal losga over een of ander akkefietje. Ik bespreek met niemand mijn dagdagelijkse dingetjes meer, dus die paar irritaties ben ik dan allang vergeten wanneer ik met vrienden wegga. Maar er helemaal alleen over losgaan, voelt toch niet zo lekker als wildgebarend door de kamer stampen, terwijl liefje luistert...
colet

Bericht door colet »

Pffft, dus ik ben niet gek!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dat proberen we je nu al een paar jaar duidelijk te maken colet.. ga je het nu eindelijk eens geloven?:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
RayP

Bericht door RayP »

welkom ook tides....

colet is niet gek???? ohw hmmmm kijkt colet aan en neemt haar nog eens aandachtig op....

Ruzie maken... tja als ik echt eens een slechte bui heb, moet de hond het ontgelden... ook weer zielig voor dat beestje want die snapt er helemaal niets van.. nouja wel weer wat goed te maken. Ik heb eigenlijk nooit echt ruzie gehad in een relatie.. hmm zouden ze daarom nooit gehaald hebben ;)

balts gedrag??? ehh nouja zeg...

*kijkt colet nogmaals aan en grijnst*
colet

Bericht door colet »

Hey! *kijkt brutaal terug* Een nacht is genoeg he!

En qua baltsgedrag...hihi...dan ben jij vast een roofvogel ;)
RayP

Bericht door RayP »

*draait zich richting colet en staart rustig zonder wat te zeggen*

Nee roofvogels verslinden hun prooi en eten het op.... is zo definitief...
colet

Bericht door colet »

Baltsgedrag heeft niks met prooi opeten te maken, hoor.
*wijst op de kast met informatieve boeken in de hoek*

Opeten...jakkes...ik kende ooit een man die al snel in de verleden tijd over subs sprak en op zo'n manier dat het net leek alsof ze na een spel verdwenen. Dat klonk best rigoreus. Opeten ook.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Weet je wat ik nu het meeste mis: knuffels en iemand die mijn rug wil scrubt. Klink volgens mij heel stom....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
RayP

Bericht door RayP »

@colet

het opeten--- roofvogels eten hun prooi op... zo ben ik dus niet.... als er al sprake is van prooi... dan zou ik het eerder koesteren...

boeken... ehhh jij had toch moeite met je gedachten bij een boek houden???

@fixertje knuffelen kan idd heerlijk zijn... gelukkig snapt mijn hond dat ook
colet

Bericht door colet »

Nee, fixertje dat klinkt niet stom. Juist herkenbaar!
*virtueel knuffelt*
colet

Bericht door colet »

Ik kan echt wel goed lezen. Het ligt vooral aan de mensen om mij heen of ik mijn gedachten erbij kan houden!
En wat koesteren betreft: gelijk heb je!
RayP

Bericht door RayP »

GRIJNSSSSSSSSS
lunaaa

Bericht door lunaaa »

fixertje schreef:Weet je wat ik nu het meeste mis: knuffels en iemand die mijn rug wil scrubt. Klink volgens mij heel stom....
Dat klinkt zo niet stom! Ik mis dat ook! Oh ja, en daarna m'n rug insmeren met bodylotion...
Plaats reactie