Hoe vaak nog?
Vaak, heel vaak. Dat de dader een islamitische achtergrond lijkt te hebben is koren op de molen van de wapenlobby. Met meer wapens kan 'men' zich verdedigen. Ondertussen buitelen extremistische christenen, samen met complotdenkers over elkaar heen om de dader de hemel in te prijzen. "Want de LGBT-agenda is al te ver en te lang geforceerd. "Mack schreef:Wie niet van de geschiedenis leert is gedoemd deze te herhalen.![]()
Hoe vaak nog?
Inderdaad best opmerkelijk, ook al omdat ik min of meer dezelfde reactie had verwacht als hier, na de moord op Jo Cox. Toen Pim Fortuyn vermoord werd stemde men massaal op zijn partij. Zo'n vergelijkbare reactie had ik eigenlijk ook wel verwacht daar in het Verenigd Koninkrijk.Daantje schreef:Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar het lijkt erop dat er daadwerkelijk voor een Brexit is gestemd. Nu zit gelijk Geert Wilders met harde plasser dat hij ook een referendum wil. Samen met zijn Telegraafvriendjes van GeenStijl.
Tijd om de muur van Hadrianus wat op te hogen om de zuidelijke barbaren buiten de deur te houden.Ravelijne schreef:In Schotland rommelt het ook.
Even gecheckt met mijn recente aankoop, die is nu goedkoper geworden in vergelijking met vorige week. Scheelt toch bijna 15 euro...Ravelijne schreef:Ik dacht, misschien is nu het moment om dingen op Amazon.uk te bestellen (priorities!), maar hoewel de pond 10% gekelderd, is de euro lekker 4% meegekelderd...