Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
pluis

Re: Baby kletspraat

Bericht door pluis »

Nice, kitten! Gratuliere!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

lunaaa schreef:Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt Yara!

En Sabrina: wat fijn dat je al verlof hebt! Komt dat door het klaar zijn met studie of vanwege een andere reden?
Ja, vanwege m'n afstuderen inderdaad. Ik moet wel solliciteren these days, zodat ik in augustus aan het werk kan, maar verder ben ik al vrij. Wel heel fijn hoor moet ik zeggen!
kitten schreef:Ik denk, ik zal ook weer eens meedoen hier. :)

Voor oktober. :mrgreen: Weer als draagmoeder, nieuw stel.

En meer yay en hier gewoon nog een keer gefeliciteerd! :inluv: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Echt zo gaaf kitten! Gefeliciteerd!
kitten

Bericht door kitten »

Dank allemaal! :D Leuk om alle reacties te lezen, hier en op Facebook. Iedereen vindt het zo leuk! :D
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Dat is het ook kitten!!

Sabrina: solliciteren moet ik ook ja. Ik had dit jaar een vervangingsbaan, die collega is inmiddels zo goed als gere-integreerd, dus ik kan daar niet terug komen na m'n verlof. Beetje balen wel, maar ach.. Ik vind vast wel weer iets.
Yara

Bericht door Yara »

Hé op Facebook je aankondiging niet gezien. Zo stom soms.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Sabrina

Bericht door Sabrina »

lunaaa schreef:Dat is het ook kitten!!

Sabrina: solliciteren moet ik ook ja. Ik had dit jaar een vervangingsbaan, die collega is inmiddels zo goed als gere-integreerd, dus ik kan daar niet terug komen na m'n verlof. Beetje balen wel, maar ach.. Ik vind vast wel weer iets.
Oh, da's wel balen inderdaad. Maar wie weet, misschien worden we wel collega's. :mrgreen:

Ik zie er wel tegenop, straks weer gaan werken. Toch best kort op de bevalling, en ik wil de kleine eigenlijk niet zó snel naar opvang brengen. Maar misschien valt daar ook nog wel iets te bespreken met nieuwe werkgever. Dat solliciteren met dikke buik vind ik al een avontuur. :lol:
kitten schreef:Dank allemaal! :D Leuk om alle reacties te lezen, hier en op Facebook. Iedereen vindt het zo leuk! :D
Tuurlijk, want dat is het ook!! :D
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zag gister een vacature van een werkgever die in-house kinderopvang heeft.... Das pas handig!

Mijn contract lopen tijdens mn verlof af en ik weet niet wanneer ik er over moet beginnen of het verlengd wordt, of ik het uberhaupt wel verlengd wil in huidige functie. Dus ik heb geen idee wat ik nu al moet doen betreffende opvang.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Moet je wel mee opschieten hoor, Anne! Soms zijn er wachtlijsten.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maar hoe dan?
'dag ik wil graag opvang voor mn kindje'
- natuurlijk mevrouw geen probeem! Vanaf wanneer en hoeveel/welke dagen?-
'ehm... ja dat weet ik niet.

Misschien maar eens beginnen met een gesprek met de baas...
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou voor nu gaan voor verlenging. Dan heb je in ieder geval iets. Inkomen, zekerheid en zo.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik ga de baas om een gesprek vragen, lijkt me goed begin. Qua werkgever en leuke collega's zit ik hier helemaal prima, dat scheelt.

Kledingkast: Ik vind alle kasten zo groot voor die mini-kleertjes! En al die mini-kleertjes op mini-hangertjes is misschien ook niet handig... Hoe bergen jullie de kleding op?
Yara

Bericht door Yara »

In de commode. Ik geen hele kleine, maar ook de luiers en hydrofielen liggen er in. Beddengoed, handdoeken en dergelijke liggen in de inbouwkast (waar ook handdoeken van ons in liggen, grote kast)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ik heb de bovenkleding in de kledingkast. Overhemden op hangertje en de rest gevouwen. Luiers, rompers en hydrofiele doeken enzo in de commode.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik zou qua kinderopvang ook gewoon beginnen met even te bellen en vragen of er wachtlijsten zijn. Hier in Almere heb je dat bijvoorbeeld niet, je kan hier je kind aanmelden en dan kan ie bij wijze van spreken de volgende dag al komen.
Maar ik denk dat je sowieso ook wel verschillende kdv's wilt bekijken, dus daar kan je sowieso afspraken voor maken, zodat je kan zien welke je voorkeur heeft.

Kleertjes hadden wij hier wel op die mini hangertjes hangen in een kast, voor een deel dan. Andere deel opgevouwen op de plak erboven. En dat oogt wel apart ja, zo'n hangertje met een kledingstuk en dan zoooooveel ruimte eronder. Rompertjes hadden we in de commode, net zoals spuugdoekjes en hydrofielluiers en sokjes.
Plaats reactie