Guru-Dominant schreef:Ik weet als geen ander dat als je eenmaal de leiding hebt op een forum/chat, dat jijzelf de minst geliefde persoon bent. Puur omdat je dan iemand bent die meer rechten heeft en soms stevig huis moet houden om de orde op zaken te stellen.
Vandaar dat You hier de leiding ook niet hebt - of zou kunnen krijgen. Ik heb zo het idee dat de hele mod- c.q. admin-situatie op WS vrij uniek is. In het verleden heb ik zelf de nodige vegen uit de pan gekregen, van nieuwkomers, ouwe getrouwen en zelfs ‘n fu**ing mod maar ik heb nog niemand van de eh... leidinggevenden hier, mijzelf incluis, er ooit op kunnen betrappen dat hij of zij iemand de tent uitsmeet omdat er ‘n persoonlijk meningsverschil was.
Anders was Pluis al in een grijs verleden ergens op Rottumerplaat aangespoeld.
Wat chat/forum uitgegooid wordt zijn de zeikerds, de opdringerigen, de dreigers, de ruziezoekers, de eeuwige sfeerverpesters en degenen die denken dat Hun Woord Wet Is. Je kunt hier pagina’s lange en felle discussies voeren met alle aanwezigen zonder dat het zwaard van Damocles (of een IP-ban) boven je hoofd hangt. Pas als de ruzie de spuigaten uitloopt zal ie eens naar het Uitpraat-topic versleept worden.
Om daar vrolijk verder te gaan.
Dit was gewoon iets anders. Iemand komt onze box op een verkeerd moment binnen, krijgt de pen op haar neus en blaast hier stoom af. En inderdeed, zoals Guilty al zegt: Als je niet wil dat anderen zich er niet mee bemoeien, vertél het dan ook niet aan anderen. Zet het dus vooral niet op een forum dat door 309 mensen gelezen wordt.
Want dan kun je wel eens reacties krijgen die je niet aanstaan...
F.