Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Kiyan

Re: Het Stuitertopic

Bericht door Kiyan »

geeft het balletje meteen maar een zetje.. heus een klein zetje maar :mrgreen:
colet

Bericht door colet »

Wat is dit toch een nare bijwerking!
Ik stuiterde afgelopen week al, kon het niet kwijtraken, heb geprobeerd maar :nooo:
Gisteravond verjaardagsfeestje, leuke drukke avond. Gevoel en wens zoveel mogelijk onderdrukt. (maar ooohhh :oops: dat was wel heel erg moeilijk)
en nu? Nu is het onwijs heftig. Ik ontloop kinderen vanwege ongeduld, heb huis gedaan maar helpt ook niet. Ik voel maar één ding. Echt hoor, als er nu iemand zou opbellen, aanbellen of in zeldzame geval : it's raining men..... They'll be mine! :mrgreen:
Nouja, niet helemaal, eigenlijk, eigenlijk wil ik natuurlijk maar één ding. Een bekende stem wat horen fluisteren en verder gaan waar we gebleven waren!
asti

Bericht door asti »

Hier schiet het ook niet op. Hmpf. :x
colet

Bericht door colet »

Nu regende het hier behoorlijk, ik naar buiten, loerend op lekkere mannen, gevolg was een kletsnatte ik met lege handen :(
Volgens mij is het niet waar dat het mannen regent :(
Nouja, je koelt er wel van af, misschien dat dat het stuitergevoel ook tegengaat.
leonietje

Bericht door leonietje »

Hoe 2 onschuldige zinnen je soms ineens totaal gek kunnen maken...
Kortom ik stuiter en ik moet het maar in me uppie oplossen *zucht*
gaat slapen
inkie

Bericht door inkie »

Niet te geloven dat ik dit nog ga schrijven ook!! Damn..Lig je gewoon te stuiteren tijdens een heerlijk gesprek....Wordt je half opgewarmt of eigenlijk heel erg opgewarmt (bloedje geil dus) en dan moet je wat gaan doen voordat er verder gegaan wordt......oh man.........wat errug :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
Crownless

Bericht door Crownless »

Pfff... twee weken terug vrijdag (zeer uitgebreid) en zondag gespeeld, vrijdag gespeeld, zondag wat plaagstootjes naar aanleiding van zijn bijdehandte opmerkingen, maandag gespeeld... en de jongen stuitert nog steeds. Doe ik iets fout? Ik weet niet of de andere spellen onder uitgebreid vallen, maar een uur minimaal (behalve die plaagstootjes dan) zijn we wel bezig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Krijg je van meer spelen ook niet meer zin? Af en toe beetje stuiteren kan best toch?
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Mja, misschien. Krijg er alleen de kriebels van dat ie me soms zo verwachtingsvol zit aan te kijken. En dat ie zo teleurgesteld reageerde gisteren toen ik zei dat ik helemaal geen zin had om te spelen en dat ik gewoon even wat voor mezelf wilde doen die avond.

Oh well, het is ook een probleem van niks.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

maar wel HEEL herkenbaar!

Ik kon echt boos worden op jongetje... :bloos: Dan hadden we vrijdags heftig gespeeld, zaterdags heftig gespeeld en dan had ik er wel ff genoeg van (intussen ook wat zelf subbig geworden) kwam ie 's middags bij me zitten met de vraag of ie nog ff klein mocht zijn bij me. Nouououou.... :shock: kitten op de kast!! :shock: Nou nog niet genoeg, ondankbaar kreng!! :evil: Nou ja, dat dácht ik wel... zo voelde het. Tegenwoordig zie ik beter in dat spelen de zin in spelen juist versterkt. En dat ik best mag zeggen "nee, nu niet meer." (nee trouwens, dat laatste vind ik nog steeds fokking moeilijk).

ja, herkenbaar en soms bést kut!
silence

Bericht door silence »

Hoe meer ik speel, hoe harder ik stuiter, net als met seks...des te meer seks hoe hoger het libido.

@Crown, nee geen probleem van niets, anders had je die post niet gepost.
asti

Bericht door asti »

Crownless schreef:Mja, misschien. Krijg er alleen de kriebels van dat ie me soms zo verwachtingsvol zit aan te kijken. En dat ie zo teleurgesteld reageerde gisteren toen ik zei dat ik helemaal geen zin had om te spelen en dat ik gewoon even wat voor mezelf wilde doen die avond.
Kan je'm dan niet zoethouden met een opdracht ofzo die op dat moment niet jou directe betrokkenheid eist? Zo van 'ga maar een verslag schrijven over dat en dat, wil dat je het morgen af hebt' ofzo? Of helpt dat niet?

De tweede keer dat ik ranting topte was'ie ook onverzadigbaar. Na twee uur kon'ie lag'ie al tijden te rillen en kon'ie niet meer coherent praten dus ik vond het wel genoeg (onder de douche gemikt en daarna in bed gestopt).. kreeg ik nog klachten ook! Waarom ik zo snel stopte! Tisk tisk tisk ;)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Bij mij komt het woord 'speelspace' boven.
colet

Bericht door colet »

*fluistert dat ze best wel stuitert*
asti

Bericht door asti »

*meldt zich*

*diepe zucht*
Plaats reactie