Het Stuitertopic
Re: Het Stuitertopic
geeft het balletje meteen maar een zetje.. heus een klein zetje maar 

Wat is dit toch een nare bijwerking!
Ik stuiterde afgelopen week al, kon het niet kwijtraken, heb geprobeerd maar
Gisteravond verjaardagsfeestje, leuke drukke avond. Gevoel en wens zoveel mogelijk onderdrukt. (maar ooohhh
dat was wel heel erg moeilijk)
en nu? Nu is het onwijs heftig. Ik ontloop kinderen vanwege ongeduld, heb huis gedaan maar helpt ook niet. Ik voel maar één ding. Echt hoor, als er nu iemand zou opbellen, aanbellen of in zeldzame geval : it's raining men..... They'll be mine!
Nouja, niet helemaal, eigenlijk, eigenlijk wil ik natuurlijk maar één ding. Een bekende stem wat horen fluisteren en verder gaan waar we gebleven waren!
Ik stuiterde afgelopen week al, kon het niet kwijtraken, heb geprobeerd maar

Gisteravond verjaardagsfeestje, leuke drukke avond. Gevoel en wens zoveel mogelijk onderdrukt. (maar ooohhh

en nu? Nu is het onwijs heftig. Ik ontloop kinderen vanwege ongeduld, heb huis gedaan maar helpt ook niet. Ik voel maar één ding. Echt hoor, als er nu iemand zou opbellen, aanbellen of in zeldzame geval : it's raining men..... They'll be mine!

Nouja, niet helemaal, eigenlijk, eigenlijk wil ik natuurlijk maar één ding. Een bekende stem wat horen fluisteren en verder gaan waar we gebleven waren!
Nu regende het hier behoorlijk, ik naar buiten, loerend op lekkere mannen, gevolg was een kletsnatte ik met lege handen
Volgens mij is het niet waar dat het mannen regent
Nouja, je koelt er wel van af, misschien dat dat het stuitergevoel ook tegengaat.

Volgens mij is het niet waar dat het mannen regent

Nouja, je koelt er wel van af, misschien dat dat het stuitergevoel ook tegengaat.
-
Hoe 2 onschuldige zinnen je soms ineens totaal gek kunnen maken...
Kortom ik stuiter en ik moet het maar in me uppie oplossen *zucht*
gaat slapen
Kortom ik stuiter en ik moet het maar in me uppie oplossen *zucht*
gaat slapen
Niet te geloven dat ik dit nog ga schrijven ook!! Damn..Lig je gewoon te stuiteren tijdens een heerlijk gesprek....Wordt je half opgewarmt of eigenlijk heel erg opgewarmt (bloedje geil dus) en dan moet je wat gaan doen voordat er verder gegaan wordt......oh man.........wat errug

- Crownless
Pfff... twee weken terug vrijdag (zeer uitgebreid) en zondag gespeeld, vrijdag gespeeld, zondag wat plaagstootjes naar aanleiding van zijn bijdehandte opmerkingen, maandag gespeeld... en de jongen stuitert nog steeds. Doe ik iets fout? Ik weet niet of de andere spellen onder uitgebreid vallen, maar een uur minimaal (behalve die plaagstootjes dan) zijn we wel bezig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Krijg je van meer spelen ook niet meer zin? Af en toe beetje stuiteren kan best toch?
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Mja, misschien. Krijg er alleen de kriebels van dat ie me soms zo verwachtingsvol zit aan te kijken. En dat ie zo teleurgesteld reageerde gisteren toen ik zei dat ik helemaal geen zin had om te spelen en dat ik gewoon even wat voor mezelf wilde doen die avond.
Oh well, het is ook een probleem van niks.
Oh well, het is ook een probleem van niks.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
maar wel HEEL herkenbaar!
Ik kon echt boos worden op jongetje...
Dan hadden we vrijdags heftig gespeeld, zaterdags heftig gespeeld en dan had ik er wel ff genoeg van (intussen ook wat zelf subbig geworden) kwam ie 's middags bij me zitten met de vraag of ie nog ff klein mocht zijn bij me. Nouououou....
kitten op de kast!!
Nou nog niet genoeg, ondankbaar kreng!!
Nou ja, dat dácht ik wel... zo voelde het. Tegenwoordig zie ik beter in dat spelen de zin in spelen juist versterkt. En dat ik best mag zeggen "nee, nu niet meer." (nee trouwens, dat laatste vind ik nog steeds fokking moeilijk).
ja, herkenbaar en soms bést kut!
Ik kon echt boos worden op jongetje...

ja, herkenbaar en soms bést kut!
Hoe meer ik speel, hoe harder ik stuiter, net als met seks...des te meer seks hoe hoger het libido.
@Crown, nee geen probleem van niets, anders had je die post niet gepost.
@Crown, nee geen probleem van niets, anders had je die post niet gepost.
Kan je'm dan niet zoethouden met een opdracht ofzo die op dat moment niet jou directe betrokkenheid eist? Zo van 'ga maar een verslag schrijven over dat en dat, wil dat je het morgen af hebt' ofzo? Of helpt dat niet?Crownless schreef:Mja, misschien. Krijg er alleen de kriebels van dat ie me soms zo verwachtingsvol zit aan te kijken. En dat ie zo teleurgesteld reageerde gisteren toen ik zei dat ik helemaal geen zin had om te spelen en dat ik gewoon even wat voor mezelf wilde doen die avond.
De tweede keer dat ik ranting topte was'ie ook onverzadigbaar. Na twee uur kon'ie lag'ie al tijden te rillen en kon'ie niet meer coherent praten dus ik vond het wel genoeg (onder de douche gemikt en daarna in bed gestopt).. kreeg ik nog klachten ook! Waarom ik zo snel stopte! Tisk tisk tisk

- Peter^
- Contacteer:
Bij mij komt het woord 'speelspace' boven.