Instant seks

Gesloten
phedre

Re: Instant seks

Bericht door phedre »

en misschien is wel niet iedereen zo makkelijk in het hebben van one night stands...ondanks de verlangens...?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

De vraag was ook meer of mensen het herkenden, roos, niet of er hier gewillige mannen te vinden zijn. :)
MILF :grin_ani:
inkie

Bericht door inkie »

Whaha ik vermoed dat er gewillige mannen (en denk ook vrouwen) genoeg zijn op dit forum.....alhoewel zou ik het niet weten , ben te nieuw hiervoor (zowel op dit forum als in deze wonderbaarlijke wereld) en tot nu toe nog niet " plezierig lastig gevallen" haha Veel succes met je zoektocht. Maar je probleem is echt herkenbaar (tja bijna zelfde situatie? ;))
Muis77

Bericht door Muis77 »

Gaat nog druk worden in die parenclub :mrgreen:
roos

Bericht door roos »

De geilheid begrijp ik natuurlijk en ook dat je het dan direct wilt.
roos

Bericht door roos »

phedre schreef:en misschien is wel niet iedereen zo makkelijk in het hebben van one night stands...ondanks de verlangens...?
Dat hoeven natuurlijk geen 'one night stands' te zijn, je kunt je vaste adres(jes) hebben.
phedre

Bericht door phedre »

ook vaste adresjes waar je verder niets mee deelt dan af en toe het bed (of de keukentafel als je het daarop wilt doen), zie ik als one night stand.

Neukdates, zonder verdere verbintenis dus, zie ik toch min of meer als one nightstands... simpel. En niet iedereen is daar zo makkelijk in, al is het verlangen naar af en toe een flinke beurt nog zo groot.
inkie

Bericht door inkie »

Het nadeel van one night stands vindt ik dat je niet weet hoe of wat. Lig je wel op 1 lijn met elkaar. Ik bedoel voor hetzelfde geldt tref je een gozer die leuk lijkt. Maar niet zonder condoom wilt of nog erger als je het niet vertrouwt en je haakt toch maar af dat hij doorzet. (de meeste vrouwen verliezen het namelijk nog steeds van de gemiddelde man of ze moeten een teaser o.i.d bij de hand hebben) Terwijl als jij je vaste adresje(s) hebt en je kent elkaar en weet hoe of wat dan lijkt me dit minder erg. Totdat 1 van de 2 ook daadwerkelijk gevoelens krijgt voor de ander en dat is niet wederzijds......Dus beide heeft absoluut nadelen....vind ik dan. Positief hieraan? Er wordt tenminste bijna altijd geneukt haha
JJV

Bericht door JJV »

inkie schreef:teaser
* kuch *
denk dat je taser bedoelt
.. en eh.. dan zou er best veel illegaals gebeuren
ook

hoop toch dat 'men' wat meer.. eh.. zelfdiscipline heeft
~\v/~
inkie

Bericht door inkie »

dank voor de verbetering......maarre taser als teaser hahahahahaha (lage ampere dan wel) hahaha
Mr.Castor

Bericht door Mr.Castor »

Instant seks.....

Natuurlijk moest ik ff kijken waar dit nou weer over gaat. :)
Tja ... man ... hormonen ... libido ... 1+1=2 enzo. :)

Fuckbuddies en hoe eraan te komen. Daar gaat t eigenlijk om als ik het zo eens doorblader.
Vaak zijn de "fuck"dates die je krijgt daadwerkelijk one nighters en anders van zeer korte duur.
De truck is natuurlijk iemand te vinden waar je iets stabielers mee kunt opbouwen.
Fuckbuddies zijn in mijn ogen namelijk mensen waar je een vriendschap mee kunt opbouwen en/of onderhouden, waar je (als het weer eens flink jeukt) eens lekker het bed (en dergelijke) mee in duikt.
De vriendschap is natuurlijk geen vereiste, maar het helpt wel. Je wil waarschijnlijk wel een beetje weten wie je met enig regelmaat je brand laat blussen.

Om even op de kern van dit topic terug te komen....
Een van de dames heeft al aangegeven er volop gebruik van te maken en hoe ze er mee in aanraking is gekomen.
Er zijn opties voorgedragen in de vorm van clubs, dating sites en zelfs louche cafe's. (Laatste geniet ook niet echt mijn voorkeur.)
Maar .....
Wat is nou de makkelijkste manier om eraan te komen?
Dames .... Echt... De aller makkelijkste en meest succesvolle manier voor jullie .... Vraag die gast (of meid) gewoon. Dikke kans dat die met een brede glimlach ja zegt en al kwijlend denkt aan wat komen gaat.
De meeste van ons mannen zijn niet zo ingewikkeld als jullie schijnen te denken.

En om mijn relaas toepasselijk af te sluiten....

Bij deze stel ik mij evt beschikbaar voor de geinteresseerde dames om hun libido met het mijne te testen. ;)
(Tja, ik denk dat ik idd bij "de meeste" hoor :P)
inkie

Bericht door inkie »

@Mr. Castor
*geeft teiltje aan om kwijl op te vangen*
Kan de eerlijkheid wel waarderen. En Tja, vrouwen komen van Venus en mannen van Mars zeggen ze toch? Ik kan niet voor de meeste vrouwen spreken, maar ik ben (helaas?) nog van de oude stempel. Ik wil eerst iemand leren kennen. Internet kan een leuk eerst contact zijn, maar daarbuiten wil ik ook iemand eerst leren kennen. Ik wil duidelijk voelen dat ik gewaardeerd wordt als vrouw (ehmm dat is voor mij anders dan normale waardering als mens of vrienden) Noem het veeleisend. Maar heb liever kwaliteit dan kwantiteit. Liever klasse dan "hoereren" (let op de aanhalingstekens) Vooral als de one night stand je zelf jeuk hebt en je bent zelf net opgewarmt en de man is al klaar. Nou bedankt. Hij is dan zijn kwakkie kwijt en jij staat daar nog geiler dan eerst en onvoldaan. Leuk je avond zo eindigen. Nee, Geef mij dan idd maar iemand waar je een band mee opbouwt en dan de hele nacht lang plezier mee kan hebben. (mits hij me bij kan houden hahaha) En eerlijk gezegd denk ik dat dit heel diep van binnen bij meer vrouwen is.
kitten

Bericht door kitten »

Mijn ervaring is dus dat hoe meer mannen hebben rondgeslet, hoe beter ze zijn in bed. De kans is dat groter dat ze de truukjes en de speciale plekjes kennen enz enz.
JJV

Bericht door JJV »

zijn er truukjes? DAMN

eh
ik bedoel
je hebt ook kans (en dan quote ik Kroonenberg geloof ik) dat ze alleen't eerste hoofdstuk kennen
~\v/~
kitten

Bericht door kitten »

Ja, maar die kans is groter bij iemand die "niet zomaar met jan en alleman het bed in duikt" dan bij iemand die lekker van het leven en vrouwen geniet. En andersom ook. Liever een ervaren vrouw dan een maagd, denk ik hoor! Elke bedpartner heeft mij weer nieuwe dingen geleerd, t/m de laatste aan toe! :icon_biggrin:
Gesloten