Post hier over je dier!
- cinderella
Re: Post hier over je dier!
wow, een poes met keukenmanieren dus? Eet ze ook netjes genoeg om tafelmanieren te hebben?
toen doet er nu niet meer toe
- eireann
- Site Admin
Ja vind ik wel. Ze klimt niet op het aanrecht, springt niet op de tafels. Best fijn 

**Self Rescuing Princess**
- Crownless
En hoe gaat het met de herniapoes Anne?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Niet zo goed eigenlijk. Ze woont nog steeds bij mam, die zorgt goed voor d'r. Maar ze vermagert langzaam steeds een beetje meer, en ze wil niet knuffelen enzo. Komt wel naar de tafel als er eten te schooien valt, maar ligt verder op de bank. En als je er bij wil komen zitten en aait dan vlucht ze onder de bank of onder bed. Ze krijgt nog steeds de medicatie en speciaalvoer, maar ik denk dat het niet lang meer leuk is voor d'r als we niet al op dat punt zijn.
Had toevallig met mam afgesproken deze week de dierenarts er over te spreken, als ik hem toch spreek over tipsy.

Had toevallig met mam afgesproken deze week de dierenarts er over te spreken, als ik hem toch spreek over tipsy.

- seleena

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Crownless
Aw, dat is niet leuk. Arm beestje. Hoe lang moet ze nog rusten met haar rug?
Hebben ze get medicinale voer ook als natvoer? Vanuit het asiel weet ik dat er voor veel een droog- en een natvoer variant bestaat, en nat wordt over het algemeen toch lekkerder gevonden.
Hebben ze get medicinale voer ook als natvoer? Vanuit het asiel weet ik dat er voor veel een droog- en een natvoer variant bestaat, en nat wordt over het algemeen toch lekkerder gevonden.
- cinderella
Nieuwe poes had vandaag haar eerste muisje mee naar binnen genomen. Helaas wel een niet-vega-muis, dus ze helpt nog niet mee om de muizenplaag die mijn moestuin uitroeit uit te roeien, maar het is een begin.
- eireann
- Site Admin
ehm. oeps.eireann schreef:Ja vind ik wel. Ze klimt niet op het aanrecht, springt niet op de tafels. Best fijn
Voor het geven van de pilletjes zette ik haar steeds op het aanrecht omdat ik er dan veel makkelijker bij kon om d'r goed vast te houden. En toen heb ik misschien een keer of 2/3 de kraan voor d'r aangezet.
En nu springt ze zelf op het aanrecht en geeft ze de kraan kopjes tot ik hem aan zet

Maakt niet uit hoe vaak we al gewaarschuwd hebben. Maakt niet uit hoe vaak we het ook aangetoond hebben door de voordeur te openen. Onze katten willen maar niet begrijpen dat als het in de tuin regent, het aan de voorkant OOK nat is.

- Ravelijne
*proest* Zo des kats! 

- cinderella
Nieuwe poes begint het steeds beter te bevallen buiten. Ze vangt flink muisjes. Dat ze daar ook in de keuken mee speelt is minder. Meneer poes kan nog steeds niet goed lopen, maar het gaat al weer een stuk beter. Waar hij de afgelopen dagen lekker lui buiten in het zonnetje heeft gelegen tot laat, heeft hij vandaag het rennen en springen weer ontdekt. Dus ik verwacht niet dat het echt knap gaat helen. Ik hoop alleen dat hij nu niet iets weer kapot gaat maken door zijn drukke gedrag. Rennen en springen is een ding, maar in de boom klimmen en eruit vallen (wat ook nogal eens gebeurde) zal nu denk ik een stuk slechter voor hem zijn.cinderella schreef:Poes is dus niet gevallen. Ik vond het al vreemd dat z'n nagels nog heel waren. Waarschijnlijk aangereden door een auto. En waar hij na 2 dagen dus eigenlijk alleen maar naar buiten wil, is nieuwe poes binnen niet meer te houden. Ze kan haar energie niet kwijt, rengt en springt bijna letterlijk van kast naar kast, maar naar buiten durft ze nog niet goed. Onder de auto zitten is daar nog het veiligst. Dat wordt nog leuk de komende weken.
- cinderella
Dat ze ook hele muizen mee naar binnen neemt en onder de bank legt is nog minder. De robotveger maakte net een raar geluidje, bleek er een muis in het veegmechanisme te zitten. Getver!cinderella schreef:Nieuwe poes begint het steeds beter te bevallen buiten. Ze vangt flink muisjes. Dat ze daar ook in de keuken mee speelt is minder.
- eireann
- Site Admin
eeeeewwww.... Ik hoor ineens krakende botjes...
- cinderella
Dat nog niet, het was echt het geluid van het mechanisme dat anders was. Muisje had wel wat gebroken, maar dat heeft poes zelf gedaan.
- Crownless
De katten hebben op de leren bank gepist en mijn 'vreet de geur uit urine'-bacteriespul is volgens mij over datum want het werkt niet. het zou me ook niet verbazen want ik denk dat na drie jaar bacteriën toch wel dood zijn in een fles. Dus nu wachten op een nieuwe fles. En nu komt mijn moeder op bezoek en stinkt de bank. En bedankt dames
Ook al was het de eigen schuld door de katten vier dagen alleen te laten. Maar toch, mopper! Stampvoet!

Ook al was het de eigen schuld door de katten vier dagen alleen te laten. Maar toch, mopper! Stampvoet!