Vrolijk!
- juffie
- Site Admin
- Sabrina
Re: Vrolijk!
Go kitten!!! Whoohoo!! 
En lol @ Billy en Romanticides been! Die associatie snap ik dan weer helemaal!

En lol @ Billy en Romanticides been! Die associatie snap ik dan weer helemaal!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Peter^
- Contacteer:
- Ravelijne
Gefeliciteerd! Met het af hebben en met je sterke en minder sterke punten leren kennen. Heb je alleen maar voordeel van. 

- Daantje
- Contacteer:
@Kitten ik heb onze webmaster deze als poster cadeau gegeven. Je zal 'm vast herkennen: http://theoatmeal.com/comics/design_hell" onclick="window.open(this.href);return false;
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
- lunaaa
Al een maand of drie geleden hadden piieter en ik het over samenwonen. Arnhem - Zeeland is een pokke-eind en het werd iedere week vervelender om op maandag terug naar huis te moeten. Maar ja, we waren nog maar kort samen en nooit langer dan 5 dagen samen geweest. Dus eerst maar eens samen op vakantie. Dat beviel echt supergoed en daarna werd het gemis tussen maandag en vrijdag nog groter.
Ongeveer een maand geleden hebben we de knoop doorgehakt; wij wilden gaan samenwonen! We hadden al eens gefantaseerd over hoe en wat en 2 weken geleden maakten we een afspraak om twee appartementen te bezichtigen.
Afgelopen vrijdag was de bezichtiging en één van de twee appartementen was helemaal naar onze zin. Dus dit weekend de hele papierwinkel geregeld en gisteren kwam het verlossende telefoontje; wij hebben het appartement! Het contract hebben we nog niet getekend, maar ik ga er vanuit dat daar geen gekke dingen in staan en we dus op 1 november de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Zodat Den Bosch twee kinksters rijker wordt.

Ongeveer een maand geleden hebben we de knoop doorgehakt; wij wilden gaan samenwonen! We hadden al eens gefantaseerd over hoe en wat en 2 weken geleden maakten we een afspraak om twee appartementen te bezichtigen.
Afgelopen vrijdag was de bezichtiging en één van de twee appartementen was helemaal naar onze zin. Dus dit weekend de hele papierwinkel geregeld en gisteren kwam het verlossende telefoontje; wij hebben het appartement! Het contract hebben we nog niet getekend, maar ik ga er vanuit dat daar geen gekke dingen in staan en we dus op 1 november de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Zodat Den Bosch twee kinksters rijker wordt.

- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- Voleuse
Whooop!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- lunaaa
Thanks all! Heb er echt zó veel zin in! 

- Yara
Ik wist het al, maar ook hier: Gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk voor jullie!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- kitten
Dat!eireann schreef:JAAAAAAA DEN BOSCH! GO YOU ! HOERA!

- lunaaa
Thanks