Vrolijk!
- phedre
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
gefeliciteerd!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Gefeliciteerd! Superleuk!
- lunaaa
Dank je wel! 

- eireann
- Site Admin
De auto achteruit de garage in rijden (en er weer uit als ik wegga) Voelt als Batman
Wel jammer dat ik dan moet stoppen en uitstappen om de garage deur weer dicht te doen. En dat er geen ondergrondse gang is naar m'n huis. Maar toch
Batman !

Wel jammer dat ik dan moet stoppen en uitstappen om de garage deur weer dicht te doen. En dat er geen ondergrondse gang is naar m'n huis. Maar toch

**Self Rescuing Princess**
- seleena

Je doet me lachen Anne!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Peter^
- Contacteer:
- Crownless
Hoera lunaaa!!!
En yay voor de batman experience
En yay voor de batman experience

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Mack
Zo, dit was me het weekje wel.
Eerst 3 dagen naar training geweest (ACSP: Apple Certified Support Professional), en vandaag een verse lens in m'n rechteroog gekregen omdat er vrij snel cataract opkwam.
Ik loop dus nu een dagje als een piraat met een oogkapje rond. Maar weer scherp kunnen kijken. Yay.

Eerst 3 dagen naar training geweest (ACSP: Apple Certified Support Professional), en vandaag een verse lens in m'n rechteroog gekregen omdat er vrij snel cataract opkwam.
Ik loop dus nu een dagje als een piraat met een oogkapje rond. Maar weer scherp kunnen kijken. Yay.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Foto!!!
En knuffels, gewoon omdat het kan. 

- skaoot
Yay lunaaa! Ben in benieuwd waar ergens in den bosch... Blijk je misschien ineens om de hoek te wonen ofzo 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
En dat zegt 'ie zomaar tussen neus en lippen door...Mack schreef:Zo, dit was me het weekje wel.![]()

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
Zelf mijn bedje in duiken terwijl ik veel kusjes en lachen hoor uit de woonkamer.
I love my life!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You