Ik wil er nog een paar fotos voor bij uitprinten, maar de basis Van het prikbord is vast af ik heb nog vrije muren, eens denken waar het volgende tripje heen gaat
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
kan iedereen zien dat ik weer 5 cm gegroeid ben dit weekend? van trots dus Zoveel complimentjes weer over Phee's en hoe het allemaal geregeld wordt en gaat daar word ik echt wel een happy Pheetje van
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Da's leuk om te horen, zoiets doet een mens goed! Ik hoop Phee's ook een keer te komen bewonderen. Op je site heb ik inmiddels een prima indruk gekregen, ziet er goed uit!
Met nog tot zaterdag te gaan heb ik vanavond in 2 a 3 uur tijd mn surprise gemaakt, bijna helemaal af! Details zijn optioneel en gedicht nog. Dacht ff dat ik het te lang had uitgesteld, en leek ff niks te worden maar ben er wel blij mee
Collegevrije maandagavond goed besteed.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik kreeg vandaag n cijfer van vorige periode, een 7. Wel ok, gehaald is gehaald dacht ik, prima. Blijkt tijdens college vanmiddag dat ik zo'n beetje de enige ben die het gehaald heeft! Dan is die 7 ineens awesome! Er waren ook veel mensen die het vak al opnieuw deden... Best trots op mezelf, in 1 poging gehaald!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!