Post hier over je dier!
Re: Post hier over je dier!
Als je Dettol in huis hebt... Dat camoufleert in ieder geval een beetje.
- Crownless
Mjah, maar dan gaan de nieuwe bacteriën doe ik besteld heb ook dood door de dettol wat in het leer gaat zitten. Met een beetje geluk heb ik het vandaag in huis, anders morgen. En mijn moeder zei -heel beleefd- dat ze het niet rook.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
Post hier over je dier!
Poes probeert een langpootmug te vangen die aan de andere kant van het raam zit
frustratie op kattennivo 

**Self Rescuing Princess**
- cinderella
Hoe leer je katten dat ze geen (levende) extra bijdrage aan het eten hoeven mee te nemen naar de keuken?
toen doet er nu niet meer toe
- Yara
Niet ben ik bang. Mocht je een oplossing weten heb ik ook interesse. 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Crownless
Het ligt er maar net aan waarom de kat iets meeneemt. Is het voor zichzelf en is de keuken waar ze te eten krijgt, dan is de keuken een veilige plek. Veel katachtigen eten niet op de plek waar de prooi gevangen is. En als je huis een veilige plek is is dat een mooi iets toch?
is het voor jou is het handig om de kat elders te onderscheppen en daar je blijdschap te tonen.
is het voor jou is het handig om de kat elders te onderscheppen en daar je blijdschap te tonen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- cinderella
Mijn katten krijgen nooit eten in de keuken, en ze is ook duidelijk niet een kadootje aan het brengen. Dat deed de vorige poes wel, en ook meneer poes heeft dat 1 keertje gedaan (hij is echt geen jager). Het was echt spelen met het eten wat ze aan het doen was. Een muis in de bijkeuken, waar ze hun eten krijgen, daar ben ik nog blij mee (als het er bij eentje blijft, we hebben door de zachte winter en het verlies van de jaag-poes nu echt een muizenplaag in de tuin, nieuwe poes heeft er binnen 5 minuten een te pakken, dus als ze wil jagen heeft ze met gemak er een paar in het uur), als ze het tenminste dood maakt.
- eireann
- Site Admin
Driepootpoes kijkt eigenlijk nooit naar de tv als die aanstaat. Nu heb ik een dierenprogramma aan staan met andere katten en honden, en ze is betoverd door de tv. Ze kijkt en luistert heel aandachtig. Maar het is een bbc programma dus ik weet niet of ze de andere poezen wel verstaat of niet.
- eireann
- Site Admin

- Voleuse

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- cinderella
Knuf Anne.
als ie inderdaad nog zoveel pijn heeft is het misschien wel het beste, maar het blijft rot.
Kom ik hier even goed nieuws brengen: kater loopt inmiddels alleen nog een beetje mank. Hij is verder weer z'n oude zelf, dus de deuren moeten hier weer op slot omdat hij ze weer open kan maken. Hij rent en springt weer in de tuin, heeft geen pijn meer aan z'n bekken (ik mag er weer aanzitten). Ik zie 'm alleen nog niet in de bomen klimmen, maar daar ben ik dan natuurlijk weer blij mee.

Kom ik hier even goed nieuws brengen: kater loopt inmiddels alleen nog een beetje mank. Hij is verder weer z'n oude zelf, dus de deuren moeten hier weer op slot omdat hij ze weer open kan maken. Hij rent en springt weer in de tuin, heeft geen pijn meer aan z'n bekken (ik mag er weer aanzitten). Ik zie 'm alleen nog niet in de bomen klimmen, maar daar ben ik dan natuurlijk weer blij mee.
- JJV
-
- Contacteer:
Awwww, da's rot. Heel veel sterkte, Anne 

- seleena

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3