Leuke WS-ster als bijna-buuv krijgen is om vrolijk van te worden
Ik ben vrolijk omdat ik vanmiddag met tegenzin met mijn meiden meereed naar winkelcentrum. Zij winkelden en ik liep met spierpijn naar huis te willen
Ik besloot mijzelf op terrasje te zetten met cappuchino, belde een WS-ster en zat tien minuutjes later leuk en fijn samen aan tafeltje.
(veels te kort weer! volgende keer bel ik eerder!)
Ik vond het fijn dat je belde colet, t was een rare dag, en een snelle koffie was precies goed !
Ansichtkaarten in de bus vrolijken ook altijd op trouwens
Ik ben supervrolijk (en weer te vroeg) wakker geworden, gisteren kwam een vriendin op bezoek met mooie rozen, echt superlief.
Daarna kwam mijn vriendje op bezoek, uur te laat dus hij kreeg straf, zo mooi ondergaan dat ik nu nog aan het nagenieten ben. Heerlij
Yay. Eerst had ik deze week de PDF van een fantastisch boek over knopen online gevonden. The Ashley Book of Knots. Een gigantische pil uit 1944 met daarin een uitleg over de belangrijkste knopen en schiemanswerk. Slechts een stuk of 3000 knopen en variaties.
Maar tijdens een telefoontje met Ravelijne :close_knuf: bleek het tweedehands bij een antiquariaat in Wageningen te liggen.
Niet meer dus.
Het ligt nu bij mij thuis!
www FTW!
Oh ja, voor de liefhebber, hier staat staat 'ie nou ook.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.