Vrolijk!
- eireann
- Site Admin
Re: Vrolijk!
Toen ik thuis kwam zag ik dat de vader van de buurman de hele voortuin had geveegd
en niet alleen de voortuin van de buren dus he, ook mijn voortuin, alle bladeren die sinds de herfst zijn gevallen zijn opgeruimd, m'n stoep is in tijden niet zo netjes aangeveegd geweest. Zag er tegen op om aan te beginnen, wou het zondag doen, en nu kan ik zondag lekker iets anders doen
Enorm blij mee!

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Dé gelegenheid voor een doosje Merci!
- JJV
even informeren evt of dat 'kan'
Ik wilde mn benedenburen een verjaarstaart maken voor de eerstvolgende jarige
(benedenburen nemen best vaak pakjes in ontvangst als ik weer eens iets besteld heb maar op mn werk zit)
blijken de benedenburen geen suiker te eten
.. vallen mn taarten beetje tegen zonder suiker
Ik wilde mn benedenburen een verjaarstaart maken voor de eerstvolgende jarige
(benedenburen nemen best vaak pakjes in ontvangst als ik weer eens iets besteld heb maar op mn werk zit)
blijken de benedenburen geen suiker te eten
.. vallen mn taarten beetje tegen zonder suiker
~\v/~
- phedre
- Contacteer:
ik had drie aanmeldingen verstuurd voor t rtl boulevard kerstpakket. twee voor mijn buurvrouwen die me steeds komen helplen als t nodig is, ook straks als ik met pootje omhoog zit en waarvan er 1 altijd, zelfs ongevraagd, voor mn katten zorgt als ik er niet ben, en één voor n lieve vriendin die gaat verhuizen en een eigen leventje gaat starten met haar kids en best wel wat positiefs kan gebruiken. En mijn ene buuf heeft er gister dus een gekregen en was er heel erg blij mee 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- skaoot
Leuk phedre!
Lekker op weg naar Vlissingen voor weekendje weg met Dombosch. Eindelijk! Lekker geen werk, studie en stage, en ik ernstig aan toe
Lekker op weg naar Vlissingen voor weekendje weg met Dombosch. Eindelijk! Lekker geen werk, studie en stage, en ik ernstig aan toe

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
JJV er bestaan ook steeds meer taartrecepten zonder suiker en ook patisserie's die daar steeds meer op in spelen.
Dus misschien dat een beetje googlen kan helpen, ik ben daar zelf niet zo in thuis
Dus misschien dat een beetje googlen kan helpen, ik ben daar zelf niet zo in thuis

- kitten
Ik heb ooit eens iemand hartelijk uitgelachen toen ze vroeg of mijn taarten ook suikervrij konden. Ik kan veel uit mijn taarten bannen. Maar suiker was toen echt wel het hoofdbestanddeel. 

- cinderella
Voor diabetici zou je misschien dat spul van zonnatura (fructose?) kunnen gebruiken, maar geen idee hoe dat gaat met bakken.
toen doet er nu niet meer toe
- JJV
Ik heb ons voormalig ws-lid al een paar maand niet gesproken
maar laatste wat ik hoorde was dat suikervrij (zij mag geen suiker door een allergie oid) zo goed als niet te doen is
Stevia in taart schijnt ronduit ranzig te zijn
maar we zijn intussen weer een paar maand verder
dus wie weet
Mn leukstetaartendealer wist van niks in ieder geval
maar laatste wat ik hoorde was dat suikervrij (zij mag geen suiker door een allergie oid) zo goed als niet te doen is
Stevia in taart schijnt ronduit ranzig te zijn
maar we zijn intussen weer een paar maand verder
dus wie weet
Mn leukstetaartendealer wist van niks in ieder geval
~\v/~
- JerryM
Ik zag ergens honing als zoetmaker onder de noemer suikervrij...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Ravelijne
Ik ben naar de kapper geweest! Een oude vriend van Zarath en het was heel gezellig en nu heb ik Nieuw Haar. Moet er nog wel heel erg aan wennen... 

Oww ben zo nieuwsgierig! Snel een foto in de Xfiles? *kijkt allerschattigst*