Ik heb ook al 2 nieuwe spijkerbroeken
En morgen winkelen met Almea!
En daarna thuis weer eens een appeltaart bakken, om die mee te nemen naar vrienden in Groningen waar we een nachtje gaan logeren.
Met paarden in de tuin en de speelkoffer gaat mee
Hoera! Geen college meer op maandagavond dit studiejaar! Moet wel nog boel doen voor val van deze periode, maar gaat toch boel tijd en energie schelen! Alleen al relaxter begin van de week is win!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- MRI uitslag heeft fysio handvaten gegeven en Zarath heeft vannacht voor het eerst in ruim meer dan een week weer een hele nacht geslapen. En bijgevolg ik ook!
- Mijn lichtwekker was stuk en nu heb ik na... een half jaar ofzo? eindelijk een keer een nieuwe gekocht (yay aanbieding!) en OMG hoe heb ik het een half jaar zonder gedaan! Zoveel lekkerder in slaap vallen met zo'n langzaam dimmend lampje, en jippie voor relaxed en goedgehumeurd wakker worden!
- Ik heb net een belangrijk administratief klusje wat ik al een maand aan het uitstellen was gedaan en oef, dat voelt een stuk lichter. Yay!
Geweldige avond achter de rug. Voor 't eerst (voor mij) opgetreden met ons koor voor een grote groep met mensen met een visuele en verstandelijke beperking. Klonk geweldig en zowel publiek als koor genoot volop!