De wondere wereld der mobiele techniek
- kitten
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Op mijn HTC kon ik ze nog uitschakelen. Dat scheelde een klein beetje geheugen (de updates), maar belangrijker, ze zeurden ook niet meer om updates. Nu heb ik een Samsung en die staat dat niet toe. 

- Daantje
- Contacteer:
Ik moet maar versneld aan een nieuw toestel. Ik had vanmiddag ineens een ster in mijn scherm en nu reageert dat ding nergens meer op. Voor de komende dagen mijn oude toestel opzoeken, die ligt natuurlijk niet waar ik dacht dat ie zou liggen.
Google Nexusdwangbuisje schreef:
De roep om kale smartphones, dus zonder al die overbodige apps, is er al tijden lang maar de fabriekanten luisteren niet naar hun gebruikers.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JerryM
hier ook ster in toestel. Dat ik net cash had gekocht voordat ik contractverlenging kreeg aangeboden. Dom.
Nu weet ik niet zo goed wat te doen. Verlengen met dus duurder abbo maar nieuw toestel, of 'oud' toestel laten repareren en sim only gaan?
Nu weet ik niet zo goed wat te doen. Verlengen met dus duurder abbo maar nieuw toestel, of 'oud' toestel laten repareren en sim only gaan?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Daantje
- Contacteer:
Ik zou in elk geval even navragen wat repareren kost.JerryM schreef:hier ook ster in toestel. Dat ik net cash had gekocht voordat ik contractverlenging kreeg aangeboden. Dom.
Sterker nog, is volstrekt onvindbaar. En ik heb alles afgezocht hier in huis.Daantje schreef:Voor de komende dagen mijn oude toestel opzoeken, die ligt natuurlijk niet waar ik dacht dat ie zou liggen.
- Voleuse
Ik heb een motorola, daar stonden ook bijna geen apps op toen ik hem kreeg.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
ik ben gister eens gaan kijken bij mijn sony z3, ik kan apps uitschakelen, kennelijk gooit hij dan alle updates ervan af en staat hij terug in fabrieksinstelling.
Dat heb ik uitgeprobeerd met 1 app. Ik kan de app wel gewoon nog openen in zijn fabrieksinstelling dus veel heb ik er nog niet echt aan denk ik.
Als ik dan google play store open staat hij wel nog bij 'mijn apps' voor updaten.
Dat heb ik uitgeprobeerd met 1 app. Ik kan de app wel gewoon nog openen in zijn fabrieksinstelling dus veel heb ik er nog niet echt aan denk ik.
Als ik dan google play store open staat hij wel nog bij 'mijn apps' voor updaten.
- kitten
Ja precies, tigerlily. Dat deed mijn HTC dus niet, die verborg ze echt helemaal. Mijn Samsung doet hetzelfde als jouw Sony.
- Daantje
- Contacteer:
Sinds vanmiddag de Z3 compact op zak. Met bumperhoesje én screenprotector. Nu alleen nog een magnetische laadkabel bestellen ergens. Coolblue had alleen de originele Sony dok en ik vind 40 Europa voor een oplaadstandaardje een beetje gortig
- tessie
- Contacteer:
Ik heb echt iets irritants op mijn nieuwe telefoon. Ik open vooral als ik op FL de feed lees, vaak dingen in een nieuw venster op de achtergrond van wat ik later wil bekijken. Maar als ik dan naar dat andere venster ga, dan gaat hij automatisch eerst vernieuwen. Ik heb nu dus al zo gedaan dat die vensters op de achtergrond openen, omdat anders m'n feed continu dus ook vernieuwd en ik elke keer moet kijken waar is was, maar alsnog is dit erg irritant, zeker omdat een FL pagina best lang duurt om te laden.
Ook als ik tussendoor een appje lees bijvoorbeeld en ik ga weer terug naar internet gaat hij de pagina vernieuwen.
Ik zie bij instellingen nergens iets om dit aan te passen. Iemand een idee?
Ik heb een LG G3 en ik zie geen naam staan van die internet browser. Het logo is een wereldbol.
Ook als ik tussendoor een appje lees bijvoorbeeld en ik ga weer terug naar internet gaat hij de pagina vernieuwen.
Ik zie bij instellingen nergens iets om dit aan te passen. Iemand een idee?
Ik heb een LG G3 en ik zie geen naam staan van die internet browser. Het logo is een wereldbol.
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb dat probleem met Chrome voor Android niet. Andere vensters blijven waar ik was gebleven.
Hardware vraagje: ik heb een magnetische oplaadkabel voor mijn Z3 gekocht. Maar deze kan ik op twee manieren tegen de contacten klikken. Weet iemand een zaakje waar ik betrouwbare kabels kan bestellen? Ik heb niet zoveel zo'n om dingen kort te sluiten.
Hardware vraagje: ik heb een magnetische oplaadkabel voor mijn Z3 gekocht. Maar deze kan ik op twee manieren tegen de contacten klikken. Weet iemand een zaakje waar ik betrouwbare kabels kan bestellen? Ik heb niet zoveel zo'n om dingen kort te sluiten.
Ik heb ook interesse in zo'n kabel. Steeds dat klepje openen vind ik ook niet zo zijn.
- Daantje
- Contacteer:
Dat klepje was bij mijn vorige Z het eerste dat het begaf. Was eigenlijk van plan om de bureaulader te kopen, maar die kost € 55,00 en dat vind ik echt wat te gortig.Tigerlily schreef:Ik heb ook interesse in zo'n kabel. Steeds dat klepje openen vind ik ook niet zo zijn.
- eireann
- Site Admin
Ben je tevreden over je Z 3? Hoe is die anders dan de 1?
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb de compact versie, net iets kleiner dan de originele Z en een stuk goedkoper. Bevalt verder uitstekend en werkt heel erg hetzelfde als de oude Z. Zelfs de backspace bug in het toetsenbord is er nog (op einde van regels verschijnen woorden ineens opnieuw voorbij de cursor). En geen irritante macacfee meer.
Het geluid van de externe speaker is een stuk beter. Volgens mij gebruikt hij de hele achterkant als klankkast. Ik kijk nog wel eens youtube voor het slapengaan daar merkte ik het bij. De koptelefoonaansluiting heeft geen klepje meer, dat vind ik ook wel een vooruitgang.
Het geluid van de externe speaker is een stuk beter. Volgens mij gebruikt hij de hele achterkant als klankkast. Ik kijk nog wel eens youtube voor het slapengaan daar merkte ik het bij. De koptelefoonaansluiting heeft geen klepje meer, dat vind ik ook wel een vooruitgang.
-
Ik heb een Magnector X kabel voor mijn Z3c. Gekocht op Amazon.
Ik heb ook een goedkopere, van dealextreme ofzo, maar die is laat heel snel los en dan word je telefoon dus niet opgeladen. En hij heeft een stom ledje. Die kabel ligt nu op mijn werk.
Overigens doet je telefoon gewoon niks als je de kabel verkeerd om erop klikt, ik denk dat de kans op kortsluiting dus niet zo groot is.
Overigens kan ik je ook een Rhinoshield van harte aanraden. Ik heb mijn telefoon van de week op de straatstenen laten kletteren en het glas is nog heel <3
Ik heb ook een goedkopere, van dealextreme ofzo, maar die is laat heel snel los en dan word je telefoon dus niet opgeladen. En hij heeft een stom ledje. Die kabel ligt nu op mijn werk.
Overigens doet je telefoon gewoon niks als je de kabel verkeerd om erop klikt, ik denk dat de kans op kortsluiting dus niet zo groot is.
Overigens kan ik je ook een Rhinoshield van harte aanraden. Ik heb mijn telefoon van de week op de straatstenen laten kletteren en het glas is nog heel <3