Ik heb nog nooit...
Re: Ik heb nog (nooit drank) spel
Gezien er niemand reageerd. Niet precies libido verhogend, maar we hebben hier een tubetje 'clitoral stimulating gel', grappig spul, maakt het allemaal net iets gevoeliger en het is lijkt langer te duren voordat ik een orgasme heb.
Indien niemand een beter antwoord heeft: Ik heb nog nooit bij iemand anders naalden door zijn/haar geslachtsdeel geprikt.
Indien niemand een beter antwoord heeft: Ik heb nog nooit bij iemand anders naalden door zijn/haar geslachtsdeel geprikt.
- Mack
Ik heb bij jou wel een keer naalden door je lippen geprikt.
Ik heb nog nooit bij iemand naalden door de tepels geprikt.

Ik heb nog nooit bij iemand naalden door de tepels geprikt.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Leuk topic dus weer even naar boven halen..
Nooit geprikt bij een ander, of in een spel.
Wel heb ik een tepel piercing een aangezien dat die toch echt met een naald gezet is denk ik dat die wel mee teld.
uhhhh.... denk denk ''ik heb nog nooit....sex gehad in de trein
Nooit geprikt bij een ander, of in een spel.
Wel heb ik een tepel piercing een aangezien dat die toch echt met een naald gezet is denk ik dat die wel mee teld.
uhhhh.... denk denk ''ik heb nog nooit....sex gehad in de trein
- kitten
Oh Lucifèèèèèr! 

Hmm, je hebt een te goed geheugen kitten. Ach ja, ik neem wel een slok. 
Intussen al een jaar of 7 of 8 geleden dat ik dat heb gedaan. Rijdende trein, het was rustig, maar er waren wel wat passagiers. Met mijn toenmalige vriendin all the way gegaan. Net op tijd klaar toen de conducteur kwam en toen nog snel condoom wegmoffelen. Eehh tja, ik was nog jong ofzo.
Ik heb nog nooit gepijpt tot ik over mijn nek ging.

Intussen al een jaar of 7 of 8 geleden dat ik dat heb gedaan. Rijdende trein, het was rustig, maar er waren wel wat passagiers. Met mijn toenmalige vriendin all the way gegaan. Net op tijd klaar toen de conducteur kwam en toen nog snel condoom wegmoffelen. Eehh tja, ik was nog jong ofzo.

Ik heb nog nooit gepijpt tot ik over mijn nek ging.

-
- Contacteer:
Off topic: Lol..Lucifer was zeker niet de enige die daarop kon slurpen hoor

- madeleine
*slurp* ik heb nog nooit naakt gespeeld op een feest.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Heerscher-vd-nacht
Je hebt dus wel ooit zum-kotzen doorgepijpt? Daar hoort toch wel een verhaaltje bij?
Ontopic... ik heb meer dan eens naakt gestaan. Dat krijg je met een 'dinnetje die onder veel meer into CBT is.
En een nieuwe stelling (in afwachting van het verhaaltje van Mad) : ik heb nog nooit buiten gespeeld

Ontopic... ik heb meer dan eens naakt gestaan. Dat krijg je met een 'dinnetje die onder veel meer into CBT is.
En een nieuwe stelling (in afwachting van het verhaaltje van Mad) : ik heb nog nooit buiten gespeeld
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Voleuse
'd awh, jij was een zielig kindje dan zeg! Ik heb wel duizenden keren buiten gespeeld 
Ik heb nog noog buiten een BDSM-spel gespeeld.
(P.S.: verhalen worden gewaardeerd)

Ik heb nog noog buiten een BDSM-spel gespeeld.
(P.S.: verhalen worden gewaardeerd)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Yay! Ik kan slurpen! *slurp*
Was heeeeel eng! Enger dan ik had gedacht. Maar wel tof stiekem
Het was ergens langs een snelweg in zo'n bosgedeelte wat je daar vaak hebt (best wel ver van de snelweg zelf af dus, en 's avonds), maar voor mij nog met teveel mensen in de buurt (voor mijn gevoel)
Daardoor zijn we niet aan heel veel pijnspel toegekomen, wat in eerste instantie wel de bedoeling was, maar door mijn hevigere angst dan verwacht eerder teruggegaan. Maar was dus wel erg heftig.
Ik zou het nog wel een keer willen proberen. Ik ben inmiddels iets verder gegroeid denk ik
Maar eng zal ik het zeker nog vinden. Ik kick heel voorzichtig een heel klein beetje op 'eng'
Ik heb nog nooit in een kooitje opgesloten gezeten
Was heeeeel eng! Enger dan ik had gedacht. Maar wel tof stiekem

Het was ergens langs een snelweg in zo'n bosgedeelte wat je daar vaak hebt (best wel ver van de snelweg zelf af dus, en 's avonds), maar voor mij nog met teveel mensen in de buurt (voor mijn gevoel)
Daardoor zijn we niet aan heel veel pijnspel toegekomen, wat in eerste instantie wel de bedoeling was, maar door mijn hevigere angst dan verwacht eerder teruggegaan. Maar was dus wel erg heftig.
Ik zou het nog wel een keer willen proberen. Ik ben inmiddels iets verder gegroeid denk ik

Ik heb nog nooit in een kooitje opgesloten gezeten
Hmm, ik kreeg een leuke PB na mijn laatste vraag. Jammer dat diegene dat niet openlijk durfde te posten. Wie weet komt dat verhaal nog na dit beetje uitlokken.
Ow en ik laat de vraag van bibi mooi staan voor de volgende.

Ow en ik laat de vraag van bibi mooi staan voor de volgende.

- phedre
- Contacteer:
jahoor, twaalf uur lang en niet naar wc mogen ondertussen:) heb de buren aardig wakker gehouden die nacht en Petruss ook deels, want ik kon niet slapen in die kooi en dacht.. ik niet slapen.. jij ook niet...
ik heb nog nooit meet 5 mannen tegelijk gesext..
ik heb nog nooit meet 5 mannen tegelijk gesext..
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Heerscher-vd-nacht
Zo te zien zijn er geen gangbangers op ws.
Nieuwe stelling dan maar?
Nieuwe stelling dan maar?
Penny: "Where are you going?"
[quote="phedre"]jahoor, twaalf uur lang en niet naar wc mogen ondertussen:) heb de buren aardig wakker gehouden die nacht en Petruss ook deels, want ik kon niet slapen in die kooi en dacht.. ik niet slapen.. jij ook niet...quote]