Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
faery

Re: Het Stuitertopic

Bericht door faery »

Sorry, kan je daar geen goed advies in geven bibi :(

Ik (sub)stuiter ook. Niet een soort stuiter dat ik me heel hyper voel, maar een rustigere variant, meer een soort diep verlangen.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ja! Stuiters...en dat terijl ik die normaal heel goed kan weg toveren/rationaliseren/wegmaken.

Niet leuk om zo onrustig te zijn, ik pleit nog steeds voor een dominanten/sadistenpoel op afroep!
colet

Bericht door colet »

*werpt ruby nog een oud survival-pakketje toe*
Weet jij nog wat erin zat? Hoe dan ook, hoop dat het helpt!
faery

Bericht door faery »

Grmbl. Dan post je op fetlife over hoe je subzijn werkt, maar dat je niet weet of je wel weer op zoek wil naar een dominant. Wat ik daar niet bij noemde is dat mijn vriend dat ook niet het meest relaxte idee ooit zou vinden. Vervolgens reageert er natuurlijk iemand op dat stukje waarvan ik weet dat hij me kan triggeren... maakt het stuiteren niet minder!
subengel

Bericht door subengel »

Ik ben zo verwend/geslagen/gedwongen het afgelopen weekend dat ik nu nog steeds erg opgewonden ben....ik kan écht niet wachten tot vrijdag/t weekend! :smiley_panic:
Duurd nog lang...áls ik dan al geluk heb :nopompom: (nog steeds subbie koorts?)
kitten

Bericht door kitten »

*stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter*

Vrijdagavond meet&greet, daarna slapen bij mij twee nieuwe Amsterdamse vrienden, bij hun wakker worden, hond knuffelen en ontbijten, dan TUS, veel mensen knuffelen, heeeele bijzondere dag beleven, dan door naar een vriendin voor een eerste forummeet van een gloednieuw (niet SM-gerelateerd) forumpje, daar blijven slapen, de volgende ochtend TUS afterparty met (hoop ik!) Graydancers American Pancakes en daarna in de stad een Starbucks zoeken (hoogtepunt vh weekend uiteraard!) En tot slot weer met een van de twee nieuwe vrienden ergens wat eten en dan naar huis en DOOD op bed vallen!!!! WOOHOO!!!

*stuiter* *stuiter* *stuiter* *stuiter* :biggrin:
leonietje

Bericht door leonietje »

Zo dan dat klinkt als een goed weekend!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wow een niet TUS forum meet tussen de bedrijven door, dat zal even omschakelen zijn :)

Ik heb een ligt nerveuze stuiter!

En ik las net dat er nog kaartjes zijn voor TUS, dus wie nog niet heeft geboekt kan nog!
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Is die meet&greet op Vrijdag dan wel TUS? Niet dat wij kunnen, maar die heb ik niet voorbij zien komen op Fetlife. :D
kitten

Bericht door kitten »

Ik zag hem ook pas in de PDF bevestiging van de TUS van vanmorgen!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Huh! Straal overheen gelezen. :shock: Wel leuk. Als het allemaal heel vloeiend gaat morgen, komen wij misschien ook nog aanwippen.
kitten

Bericht door kitten »

Tof!

*stuiter*
skaoot

Bericht door skaoot »

En dan word je wakker en heb je zin in touwtjes en auw... *nog maar eens omdraait, is nog vakantie, stuiteren gaat tegen relaaaaxen in*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
curious

Bericht door curious »

zeg ... ehm .....

heeft er niet toevallig een leuke mannelijke D vanavond tijd om mij ff liefdevol in elkaar te komen meppen?? Omgeving Hengelo/Enschede .... :oops:
flamejacky

Bericht door flamejacky »

Stuitert even vrolijk mee
Plaats reactie