Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
phedre
Contacteer:

Re: Vrolijk!

Bericht door phedre »

er was n oproep van rtv noordholland, waarin werd gevraagd wat jouw mooiste plekje is van de plaats waar je woont, als t werd uitgekozen, zou het worden meegenomen in het Koningslied. Ik heb aangegeven dat ik Huisduinen een heel mooi plekje vind van Den Helder, daar waar de dijk overgaat in t strand. Ook heel symbolisch, aan de ene kant de bescherming van de dijk, die de veiligheid biedt om aan de andere kant te genieten van alle vrijheid die de noordzee biedt, zo open en vrij :)

Toen ik t instuurde, wist ik nog niet niet dat je dan mee zou mogen zingen, weet ook niet of ik t dan gedaan/gedurfd had, mijn zangkwaliteiten zijn echt abominabel slecht, heeft me ooit zelfs een opleiding gekost, die ik dus niet af mocht maken omdat ik echt echt echt niet kan zingen. Maar, meezingen met Jeroen Zijlstra is natuurlijk wel hartstikke gaaf, mag hem graag horen :) Dus ik ga er maar gewoon van genieten en ik zie wel hoe t gaat lopen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ja, leuk! Maak je geen zorgen over je zangkwaliteiten. Gewoon lekker zingen en dan kan het achteraf allemaal netjes recht getrokken worden in een studio. Komt goed!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Yes! Ik heb er in krap 2 dagen een flinke paper voor mijn studie uitgerammeld. Hoofdstuk 1 had ik een paar maanden geleden al grotendeels gedaan, maar ik heb maandag en vandaag hoofdstuk 2-3-4 geschreven. Het ging echt niet vanzelf, veel tijd kwijt met die kloteverwijzingen van APA. Van die bronnen die net afwijken van de standaard waardoor ik ga twijfelen, bijvoorbeeld bij een YouTube filmpje. Is dat nou gewoon een internetbron of een filmbestand? En een vertaald boek, telt die mee als internationale bron, of niet? (ja) en hoe moet ik dat APA verwerken? Met originele titel, of de vertaalde? En moet daarbij dan worden aangegeven dat het een vertaling van een ander werk is of niet?

Nou ja, ik ben er zo goed en zo kwaad als het gaat uitgekomen en ben vooral heel erg blij dat het me gewoon nog gelukt is een stuk in te leveren waar ik met redelijk tevreden op terugkijk. Ook al wordt het een onvoldoende, dan krijg ik iig feedback en is het geen verlopen kans (1 vd 2), en daar zag het afgelopen maandag wel naar uit, want ik had nooit verwacht dit nog af te krijgen.

Ik heb het ook maar meteen geupload op de portal, want dan weet ik in ieder geval zeker dat er iets is ingeleverd, maar ik heb nu morgen en vrijdagochtend nog tot 12:00 uur de tijd iets met de opmerkingen van critical friends te doen en het stuk aan te passen enzo.

Yay. Blijheid!
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

Goed bezig meis!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Thanx! :D

Morgen nog een training voor mijn bedrijfje geven (die kwam er even last minute nog tussendoor) en dan écht met verlof!
Crownless

Bericht door Crownless »

Goed gedaan juffie!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Superknap gedaan! Ik hoop dat ik er vandaag naar kan kijken, maar je treft me precies op die ene dag dat ik al een miljoen verplichtingen heb (which reminds me, ik moet de deur uit), dus no guarantees :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Go,juffie! Supertof dat je het toch gered hebt. Een (mogelijke) onvoldoende met feedback is idd zoveel waard! En ik duim voor meteen okay. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ah thanx, jullie zijn lief!

En Voleuse, no prob, kijk maar wat je lukt. :) ik ben errrrrg last minute! ;-)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik ben vandaag weer naar workshop geweest. Dit keer een paasstuk gemaakt wat, naar mijn bescheiden mening, ook nog best wel leuk is geworden. En het was erg gezellig en heb iemand die ik vorige maand heb getroffen en waarmee ik het erg gezellig had, weer getroffen. Erg fijn, want was benieuwd hoe het met haar ging.

De kip op de foto is trouwens nog veranderd in een vlinder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Goed gelukt inderdaad!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Leuk!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
JJV

Bericht door JJV »

Ziet er professioneel uit !
~\v/~
Nala

Bericht door Nala »

Leuk!
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Onderweg naar het werk van Romanticide om hem daar zo op te pikken en dan samen een dagje naar het Dolfinarium te gaan :) *erg veel zin in*
Plaats reactie