Gisteren zo'n fijne dag gehad! Samen met Zarath eerst met Mack, Beestje & Rho lunchen bij de Millinger theetuinen (prachtig! echt een bezoekje en een wandeling waard!) en toen lekker met zijn vijven in Mack & Beestje's tuin gehangen. Heerlijk gegeten --Beestje's zevenblad-pesto is echt waanzinnig lekker!-- nog een lekker toetje na (Ben & Jerry's en chocola met zeezout) en toen helaas weer naar huis. Mèt 2 grote pollen zevenblad in een tas. Het was echt een waanzinnig fijne dag.
Ontzettend vrolijk en toch kan ik het nog steeds niet bevatten.
Vandaag heb ik een appartementje mogen bezichtigen, et was een groepsbezichtiging.
Ik stond 12e op de lijst dus kleine kans maar ik was als enige gekomen dus huisje is voor MIJ
Bijna dan, eerst nog papieren in orde maken en tekenen enz. dat zal volgende week plaatsvinden.
Mijn gevoel zit een beetje tussen en en ook deze
Succes! Mijn vorige stekkie kreeg ik ook rond deze tijd. Het was een ramp met klussen in deze hitte. Hoop dat je niet te veel grote ramen op het zuiden hebt, net als ik. Was niet te harden zonder de gordijnen, want die hangen natuurlijk nog niet de eerste dagen.
Waar ik later pas aan dacht: ramen afplakken met kranten zou misschien kunnen helpen. Wel echt de volle dikte van de krant gebruiken, dus niet losse blaadjes gebruiken. Die laten nog veel licht door. Had een vriendin van me ook in haar studentenkamer. Gordijnen had ze geen geld voor.
Dat is iets om vrolijk van te worden Tigerlilly. Gefeliciteerd!
Als het mogelijk is, kan je wellicht kranten andere dingen aan de BUITENkant tegen de ramen plakken. Dan komt de warmte niet door het glas heen.