De wondere wereld der mobiele techniek
- Peter^
- Contacteer:
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
De moderne manier om overdag afspraak te plannen en privé en werkagenda op elkaar af te stemmen. (werkagenda is NIET te koppelen aan privé agenda in dit geval)
Waar een mapje voor autopapieren handig voor is: beschermhoesje voor twee telefoons ;-)
Waar een mapje voor autopapieren handig voor is: beschermhoesje voor twee telefoons ;-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
Handig peter! Ik heb allebei mijn mobiels (en een papieren agenda) in m'n portomonee zitten.
Vanaf vandaag heb ik een nieuwe Sony Xperia Z3. Fijn toestel. Wel jammer dat ik de back up verkeerd heb gedaan en het oude toestel al terug is naar de fabriekssettings. Gevalletje eigen schuld
Vanaf vandaag heb ik een nieuwe Sony Xperia Z3. Fijn toestel. Wel jammer dat ik de back up verkeerd heb gedaan en het oude toestel al terug is naar de fabriekssettings. Gevalletje eigen schuld

**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Huisgenoot en ik zijn allebei bij t-mobile, buitenshuis in de voor en achtertuin Prima bereik. Binnenshuis (op alle verdiepingen) nul bereik of heel soms 1 streepje... Is daar wat aan te doen?
- Mack
Eigenlijk weinig. Waarschijnlijk staat jouw huis dwars op de zendmast en heb je dus een lading beton + wapening (kooi van Farrday) tussen jou en de zender. Als een volgende zender, die dan wel haaks op jou huis staat, een beetje ver weg is, blijft er weinig signaal over.
Nodig eens vrienden uit die bij andere providers zitten en kijk wie van hun wel een goede ontvangst heeft.
En bedenk of eigenlijk wel wil overstappen.
Nodig eens vrienden uit die bij andere providers zitten en kijk wie van hun wel een goede ontvangst heeft.
En bedenk of eigenlijk wel wil overstappen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
Ik vind t zo vreemd dat het de laatste weken/2 maanden pas opvalt. Ik ben al zolang ik hier woon bij t-mobile.
- Ravelijne
Bel ze even. Misschien is er onderhoud aan één van de zendmasten. Heb het ook wel eens gehad dat ik bij Zarath een tijdje geen dekking had en toen ineens weer wel. T-mobile heeft net ook een grote storing gehad (wat ik pas merkte toen ik een SMSje kreeg over gratis extra data als tegemoetkoming voor de overlast). Misschien is het zoiets.
- Ravelijne
Twee nuttige links met info waar je ook meteen melding kunt maken:
https://www.t-mobile.nl/service-en-cont ... kingskaart" onclick="window.open(this.href);return false;
https://service.t-mobile.nl/app/persoon ... ingsklacht" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.t-mobile.nl/service-en-cont ... kingskaart" onclick="window.open(this.href);return false;
https://service.t-mobile.nl/app/persoon ... ingsklacht" onclick="window.open(this.href);return false;
- JJV
Ik zat met mn vorige t mobile phone in een zwart gat bij me thuis.. Idd schuin achter een mast.
Mn nieuwe 4g heeft binnen prima bereik... mast is ook aangepast sindsdien.
Dat de laatste tijd verandert kan idd aan werkzaamheden liggen. . Maar ook aan drukte in de buurt..
Ik type dit nu naast de arena. . Prima bereik.. maar o
wee als er een band speelt. . Heb ik hier ook nul bereik.
Mn nieuwe 4g heeft binnen prima bereik... mast is ook aangepast sindsdien.
Dat de laatste tijd verandert kan idd aan werkzaamheden liggen. . Maar ook aan drukte in de buurt..
Ik type dit nu naast de arena. . Prima bereik.. maar o
wee als er een band speelt. . Heb ik hier ook nul bereik.
~\v/~
Wie smartphones te duur vind, je kan 'm ook gewoon bestellen in Hong Kong
Bijvoorbeeld deze android toestel voor minder dan 60 euro.
En op deze website een review en een testverslag van zo'n Chinees.
En hier een calculator om invoerrechten te berekenen, want die komen er nog bij.

Bijvoorbeeld deze android toestel voor minder dan 60 euro.
En op deze website een review en een testverslag van zo'n Chinees.
En hier een calculator om invoerrechten te berekenen, want die komen er nog bij.
- kitten
Heb jij dat gedaan? Ik ben dan altijd bang dat ik er eentje krijg met een Chinees OS of een systeem dat dan niet op het Nederlandse netwerk werkt of zo.
Nog niet.
Maar na het lezen van het testverslag, zie link in mijn vorige post, zou het zomaar kunnen zijn dat ik er eentje ga bestellen.
Of ik vraag het straks aan de Kerstman
Maar na het lezen van het testverslag, zie link in mijn vorige post, zou het zomaar kunnen zijn dat ik er eentje ga bestellen.
Of ik vraag het straks aan de Kerstman

- thaliya
PainAgent heeft dat wel eens gedaan, vorig jaar ergens. Hij was er niet helemaal blij mee (weet niet meer wat het was) en heeft het toestel toen weer teruggestuurd en ook gewoon z'n geld terug gekregen. Dus ondanks dat het toestel niet helemaal was wat hij hoopte was de service verder prima.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ben inmiddels bijna 5 jaar klant bij telecomprovider Ben en heb over hun geen enkele klacht, nooit gehad ook. En heb nog altijd het sim-only abbo wat mij destijds door jullie werd aanbevolen. Toestel is wel een paar keer veranderd en heb nu alweer een tijdje een basic Nokia foon, dus eentje waarmee je alleen kan telefoneren.
Maar heb nu de goedkoopste smartfoon van Nederland gekocht, in een Kruidvat filiaal.
45 euro, maar daar komt nog ruim 4 euro Thuiskopieheffing bovenop waarmee deze smartfoon nog net onder de 50 euro blijft.
Het is de Wiko Sunset 2 en daar was als extra toegevoegd (het is een Kruidvat-aanbieding) een KPN-simkaart met 2,50 euro beltegoed + 1GB dataverkeer.
Is reeds voorzien van veel apps, waarvan ik een groot aantal niet gebruik, en heb diverse apps toegevoegd. Maar een aantal alweer eraf gegooid omdat het niet aan mijn verwachtingen bleek te voldoen. In elk geval een leerzame oefening om dit toestel te leren kennen en het valt mij niet tegen. Heb geen enkel moment gehad dat er geheugengebrek ontstond, heb geen SD-card in het foontje geplaatst.
Wat mij wel opviel dat er apps zijn die gelijk 3G activeerden, ondanks dat er reeds een Wifi-connectie was.
Ik heb er onder andere een fietsnavigatie-app erop gezet van de fietsersbond. En natuurlijk ook NS-planner, 9292ov, Buienradar en Firefox.
Van de voorgeïnstalleerde apps kan niets verwijderd worden, maar een klein aantal apps kan wel uitgeschakeld worden.
Mijn eerste indruk van deze smartfoon is zeker niet verkeerd, al helemaal niet wanneer je de prijs in aanmerking neemt.
Voor intensief gebruik denk ik dat je niet voor dit foontje moet kiezen, er zijn betere daarvoor.
Maar heb nu de goedkoopste smartfoon van Nederland gekocht, in een Kruidvat filiaal.
45 euro, maar daar komt nog ruim 4 euro Thuiskopieheffing bovenop waarmee deze smartfoon nog net onder de 50 euro blijft.
Het is de Wiko Sunset 2 en daar was als extra toegevoegd (het is een Kruidvat-aanbieding) een KPN-simkaart met 2,50 euro beltegoed + 1GB dataverkeer.
Is reeds voorzien van veel apps, waarvan ik een groot aantal niet gebruik, en heb diverse apps toegevoegd. Maar een aantal alweer eraf gegooid omdat het niet aan mijn verwachtingen bleek te voldoen. In elk geval een leerzame oefening om dit toestel te leren kennen en het valt mij niet tegen. Heb geen enkel moment gehad dat er geheugengebrek ontstond, heb geen SD-card in het foontje geplaatst.
Wat mij wel opviel dat er apps zijn die gelijk 3G activeerden, ondanks dat er reeds een Wifi-connectie was.
Ik heb er onder andere een fietsnavigatie-app erop gezet van de fietsersbond. En natuurlijk ook NS-planner, 9292ov, Buienradar en Firefox.
Van de voorgeïnstalleerde apps kan niets verwijderd worden, maar een klein aantal apps kan wel uitgeschakeld worden.
Mijn eerste indruk van deze smartfoon is zeker niet verkeerd, al helemaal niet wanneer je de prijs in aanmerking neemt.
Voor intensief gebruik denk ik dat je niet voor dit foontje moet kiezen, er zijn betere daarvoor.
Ik heb iets vreemds met mijn telefoon. Soms krijg ik een bericht dat ik een voicemailbericht heb en als ik dan afluister heeft diegene gebeld maar heb is de telefoon niet overgegaan. Ik was op dat moment ook niet in gesprek, de telefoon stond ook niet uit of buiten bereik of was op andere manieren in gebruik. Iemand enig idee hoe dit kan?
- Mack
Ik heb dat ook wel eens gehad. Volgens mij gaat het dan mis bij de provider, niet bij jouw 'phone.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.