Anne
Dat probleem ken ik ook. Erg irritant als je vib daardoor kapot gaat.
Maar weer wel leuk als je voor nieuwe moet gaan shoppen
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Heb de webshop waar ik hem had gekocht een klacht gestuurd. een levensduur van 3 maanden is een beetje aan de korte kant voor een product van 45 euro. Ben benieuwd wanneer ik weer verder kan
Dat is inderdaad wel erg kort. Ik heb het een keer met een fairy gehad, die kwam binnen met snoer heel strak eromheen gedraaid en daar kwam ook uiteindelijk een breuk in de draad (en kortsluiting terwijl we bezig waren.....) Dat was ook wel balen.
Als Guardian een workshop 'zelf kapotte draadjes maken in je vib' wil geven dan meld ik me aan hoor!
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Bedoelde idd Eerste Hulp Bij Draadbreuk... En soms kun je een draadbreuk simpel herstellen met plakband...al zou ik dat bij 220V apparaten wel afraden hahaha
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book..
The best way to make your dreams come true is to wake up....