Nog doorgeven: cinderella, funga, brabbeldasje, Sabrina
Goed bezig iedereen!
En ik dus ondanks een paar keer slecht avondeten en toch nog wat snoepen tóch afgevallen! Ben helemaal verbaast! Maar ik heb wel minder gesnoept dan normaal en vooral ook minder sapjes en andere zoete dranken gedronken.
Vanmorgen gewogen, 109,0 :icon_sad:
Edit: Ik dacht dat dat geen verandering was, maar nou ja, vorige week stond er 110,0, dus dan is het toch een kilo! Soort van, denk ik...
Overzicht:
nijntje
-2,5
eireann_S
-0,2
kitten
-1,5
greeneye
-0,4
wandering
- 1,4
puppie
- 1,4
tessie
- 0,6
Sabrina
- 1,0
Nog doorgeven: cinderella, funga, brabbeldasje
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Niet soort van! Da's een hele kilo, da's best veel hoor!! Een pond per week is gezond, maar in het begin ga je meestal wat harder en dan vlakt dat af. Dus yay een kilo!!
Nou ja, 110,0 is ook wel het hoogste wat ik ooit gezeten heb, dus ik vermoed als ik heel eerlijk ben dat die ene kilo gewoon schommeling is. Maar even goed, inderdaad, yay!
Ik heb eigenlijk niet heel veel anders gedaan. Had net vorige week voordat ik besloot mee te doen veel pepernoten in huis gehaald, dus die gaan er toch wel doorheen, zeker in een week vakantie... Maar ik heb wel op m'n drinken gelet, ik drink nu veel spa en fruit (maar 20 kcal per glas, dus da's wel te doen) i.p.v. standaard frisdrank . Hopelijk helpt dat al!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You