Ja! Maar dat is al heel lang geleden. En vies! Maar niet zo erg als bij mijn beste vriendin, die schoot in de lach toen ze yoghurt at, en dat kwam er toen ook via haar neus uit. Iewiewiewiew!!!
edit: stofvegen. Zo'n ondankbaar werk. Na 3 dagen ligt er weer stof! Oh, en dweilen. Dat ge-emmer met water en natte doeken, blech!
Sperma in je neus, lijkt het je wat?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Grin, mijn vorige antwoord sloeg nog op lente... dus nu staat de sperma in je neus nog.
Dat is geil... Om over sperma over een snijpartij nog maar te zwijgen *kreunt even zacht bij een herinnering...*
Showboat staat wel op DE agenda en ik overweeg hem voor het eerst op MIJN agenda te zetten...
En feestdag... Van mij hoeft hemelvaart eigenlijk niet zo... hoewel vrije dagen altijd lekker zijn.
Ok, een TMI-allert! Wel eens, als ik anale seks heb gehad, en hij is klaargekomen in mij, en dat ik dan de rest van de dag het gevoel heb dat ik naar de wc moet. Ja, dan wordt ik wel eens chaggie ja. Gelukkig is Bryan lief en probeert ie niet in mij klaar te komen als we nog ergens heen moeten ofzo.
Edit: Ehm... geen idee eigenlijk.
En word jij wel eens chaggie van seks?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
In vind het bij vrouwen vaak wel erg mooi staan. Veel fetisj kleding van mannen vind ik wat minder..
Zelf ben ik overal uit gegroeid dus wil ik binnenkort wel weer wat leuks kopen. Maar feestjes zonder fetisj kleding vind ik ook heel erg leuk. Tijdens spel zelf heb ik liever geen kleding aan, zit toch maar in de weg.
Wat is voor jou de grootste afknapper tijdens spel? (muziek, kleding, opmerkingen)
attributen... kom aan met knijpers, klemmen, gag, blinddoek en ik ben er gelijk uit...
Moet dan overschakelen in een andere 'modus' die ik zelf heel vervelend vind.