Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
JJV

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door JJV »

Als je organisatie zoiets kent lijkt t me een gevalletje vertrouwenspersoon.
die hebben geheimhouding/zwijg plicht..
dus heb je niet rechtstreeks een mes in dr rug gestoken.
~\v/~
Servus

Bericht door Servus »

Prima suggestie, gisteren ook gelijk gekeken omdat ik niet wist wie vertrouwenspersoon is binnen onze organisatie. Blijkt een collega te zijn waar mijn leidinggevende >15 jaar zij aan zij mee samen heeft gewerkt en nog steeds frequent mee luncht, wandelt en zelfs privé contact mee onderhoudt... Uiteraard heeft een vertrouwenspersoon geheimhoudingsplicht, maar deze twee zijn zo close dat ik op voorhand al niet meer het gevoel heb dat ik vrijuit kan spreken...
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat kan ook in je voordeel werken. Als mensen close zijn, kan het ook beteken dat ze de 'foutjes' van de ander wel kunnen erkennen en door het wederzijds vertrouwen er goed over kunne praten. Maar dat kun je alleen zelf inschatten... Succes er mee, is geen fijne ervaring en ik hoop dat de lucht snel weer geklaard is. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Een vertrouwenspersoon heeft echt geheimhoudingsplicht, en het is zelfs strafbaar als hij of zij zich daar niet aan houdt. Dus ook al zijn ze de beste vriendinnen, zonder jouw toestemming mag ze er echt niks over zeggen.
skaoot

Bericht door skaoot »

Muh, woensdagmiddag tijdens werk last gekregen van hoofdpijn, niet ontzettend pijnlijk of heftig, maar wel vervelend genoeg om lastiger te concentreren etc. 's Avonds maar rustig aan gedaan en weggebleven van PC (al moet ik eigenlijk heel veel doen i.v.m. drietal deadlines komende week).
Ging uiteindelijk beter, op tijd naar bed en goed geslapen, volgende ochtend weer naar werk... bleek slecht idee want al snel was hoofdpijn weer terug. Werk schoot niet op en dus zat ik om 12:00 weer thuis. Weer middag en avond niks gedaan op bank. Dan gaat het goed. Naar supermarkt gegaan samen met DomBosch, maar toen ging het weer minder. Weer een dag niks kunnen doen aan stagevoorbereiden, werken aan portfolio of oefenen voor examen van maandagochtend. Want achter scherm zitten is slecht idee.

Vanmorgen maar ziek gemeld, hele ochtend niks gedaan (bankhangen en beetje haken gaat nog wel, vergt geen denkwerk/inspanning, receptjes opplakken ook maar toen ik ze teveel echt ging lezen merkte ik dat hoofdpijn inderdaad nog om hoekje loert). Weinig doen gaat het goed. Dus ik denk net, nou pak laptop er eens bij en kijk hoe het gaat. Moet toch iets gaan doen voor maandag en dinsdag! Zit er nu 15 minuutjes achter en ik voel alweer druk toenemen, alsof langzaam bankschroef aangedraaid wordt. En het is niet zo'n harde bonkende hoofdpijn ofzo, maar het wisselt een beetje (zijkant, voorkant, duwend, kloppend, etc.) en is net pijnlijk genoeg om hinderlijk te zijn. Paracetamol haalt weinig uit, aleve-spul ook niet echt heb ik het idee. Zoals altijd met dat soort spul bij mij <_<

Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik vermoed dat het door stress komt. Maar het is beetje averechts want nu kan ik niet alles doen wat ik zou moeten doen om te zorgen dat ik alles af heb voor die deadlines. Wat voor stress zorgt. Dat idee... Ik houd me nog maar even rustig, en hoop dat ik zaterdag en zondag een en ander kan inhalen.

Anyhoe, ik baal en moest even een ei kwijt.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
chell

Bericht door chell »

Kun je geen uitstel krijgen? Dat scheelt misschien stress en dus hoofdpijn
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ziek is ziek... Hopelijk kan je een beetje ontspannen!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
skaoot

Bericht door skaoot »

Dat examen ga ik gewoon proberen, ook als ik niet meer aan oefenen toekom. Als ik dat moet herkansen is niet zo erg.
Maar die stage dinsdag moet. Begeleider moet me een keer zien lesgeven voor ze me kan beoordelen. En de week erna kan ze niet. En later kan niet want dan is beoordeling te laat om nog m'n 2e stage in te kunnen dienen (moet voor 1 april)... Het is allemaal vertraagd al door ziekte van mn 1e begeleider (had het eind februari af willen hebben) heb ik het allemaal geregeld gekregen dat het nog op tijd kan (ook boel stress van gehad), komt dit. Ik draai wel wat in elkaar, maar liever iets wat goed is dan iets wat er net mee door kan. Iets met hoge latten... Komt wel goed maar leuk is het niet zo.
En stageportfolio is eigen schuld, had het al af kunnen hebben maar uitstellen tot deadline is mijn default werkwijze :nopompom:
Misschien moet ik naar ranttopic.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Balen! Als het spanningshoofdpijn is, probeer massage en een andere houding achter de computer... Kan misschien helpen.
chell

Bericht door chell »

Of misschien ouderwetsch op papier schrijven ipv achter een scherm. Laat je DB typen ;)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Gewoon citeren vanuit je luie stoel :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Knufff!
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Sterkte Skaoot.

Hier ook hoofdpijnklachten, al de hele week. Of het de spanning is voor de operatie of het gestopt zijn met medicijnen of een combinatie. Van mij mag het weg.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vlak je hormoonhuishouding over de zeik niet uit qua hoofdpijn...
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Zit ik de hele dag op de levering van mn bureau te wachten, zijn ze gvd geweest zonder dat ik het door had!! En nu moet ik opnieuw verzendkosten betalen! Ik baal zooooooooooooooooo erg, ik heb dat geld helemaal niet en ik zat gewoon hier :( :(
Plaats reactie