Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- cinderella
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
En hij komt ook niet op je af, als je de tijd ervoor neemt, of als ie drijfnat is van de regen?
toen doet er nu niet meer toe
- Voleuse
Ik heb m nog niet eens gezien.... Alleen de buren hebben hem gespot maar de eerste keer wisten ze nog niet dat t mijn kat was, de tweede keer zat ik in Leiden, en de derde keer lag mn telefoon ergens anders dus had ik het gemist. Ik duim voor een nieuwe poging vanavond.... En dan hoop ik uiteraard dat hij op me af komt.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- cinderella
Succes vanavond!
toen doet er nu niet meer toe
- Crownless
Voleuse, wat je kunt doen is een melding maken bij de locale dierenambulance dat je kat zoek is en daar rondloopt. Er is een kans dat mensen gaan bellen van 'er loopt hier een vreemde kat zonaar binnen blahblah vervelend blahblah komt naar binnen blahblah haal m weg'. De dierenambulance waar ik een blauwe maandag in de meldkamer zat zei dan 'heel vervelend, maar katten mogen in Nederland los rondlopen, we komen niet, jaag m weg door een emmer water over hem te gooien'. Maar als een kat het signalement heeft van een kat die kwijt is advies om m binnen te houden en komen ze wel.
Is de moeite van het overleggen met de centralist waard (en niet vergeten dan weer te bellen als ie terecht is).
Ik hoop dat je hem snel weer te pakken hebt. Is de andere kat naar hem aan het zoeken in huis? Als ie miauwt kun je dat misschien opnemen en afspelen buiten.
Is de moeite van het overleggen met de centralist waard (en niet vergeten dan weer te bellen als ie terecht is).
Ik hoop dat je hem snel weer te pakken hebt. Is de andere kat naar hem aan het zoeken in huis? Als ie miauwt kun je dat misschien opnemen en afspelen buiten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Schiet mij nu te binnen: Wat je ook kunt doen is, in overleg met het asiel/dierenambulance een vangkooi (laten) plaatsen. Als hij wel komt eten daar zou dat een oplossing kunnen zijn. Bakje eten in de kooi, werkt prima over het algemeen, als dat de enige kat is die het bakje leeg eet.
Wij hadden er altijd een bergje op voorraad bij de ambu en deden er niet moeilijk over om er één te komen plaatsen, hopelijk denken de collega's bij jou er hetzelfde over.
Wij hadden er altijd een bergje op voorraad bij de ambu en deden er niet moeilijk over om er één te komen plaatsen, hopelijk denken de collega's bij jou er hetzelfde over.
- Voleuse
Nouja, ik weet waar hij zit he, hij zit in de tuin van de buren. Maar toevallig had ik net de dierenambulance aan de lijn
. Hopelijk mogen we van hun een vangkooi lenen, hij komt elke avond/nacht zijn eten wel opeten in het vervoersmandje, dus als we hem dan in de vangkooi gaan voeren trapt hij daar hopelijk in!
Edit: Oh, ik had dezelfde ingeving als jij dus Nala! Helaas heeft de ambu hier maar een enkele vangkooi en die is in gebruik maar ze ging voor me kijken wat er te regelen viel, dus hopelijk over een paar dagen.

Edit: Oh, ik had dezelfde ingeving als jij dus Nala! Helaas heeft de ambu hier maar een enkele vangkooi en die is in gebruik maar ze ging voor me kijken wat er te regelen viel, dus hopelijk over een paar dagen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Voleuse
Nou ik kan hem als het goed is vandaag wel krijgen, alleen er is een kans dat ik hem moet ophalen, en misschien wel helemaal in Swifterbant. En ik heb geen auto of rijbewijs en mijn ouders ook niet :/. Hopelijk belt ze zo terug dat ze hem kunnen komen brengen maar anders moet ik weer ergens een auto regelen (stomme millieubewuste ouders ook zonder auto of rijbewijs!!)
- Voleuse
Gelukkig staat hij in de buurt dus ik ga m nu met de fiets ophalen! Alleen sluit hij niet helemaal goed af zei ze, een slimme kat krijgt het deurtje nog wel open. Hopelijk is het toch goed genoeg!!
Zelfde gedachte inderdaad, ik zag het. Hopelijk kunnen ze hem langsbrengen, ik duim voor je!
- Voleuse
We hebben m opgehaald met de fiets, en het sluitmechanisme hadden ze ook nog gefixed voor me, dus vanavond moet het gebeuren! *duimduimduim*
-
Succes! *duimt mee*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- Voleuse
Hij staat op scherp, nu wachten 

- cinderella