Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

En en en?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nog niks! Hopelijk zit hij er morgenochtend wel in, gisteren had hij (of ik hoop dan toch dat hij het was) pas diep in de nacht z'n eten opgegeten...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nala

Bericht door Nala »

*Ploft even op de bank*

Ik heb enorme behoefte aan een virtueel glaasje roosvicee, je weet wel, zo één die begeleid wordt door de woorden "Het komt wel goed schatje".
Gewoon, omdat ik toe ben aan een beetje rust, gezelschap, veiligheid en geborgenheid. Omdat ik me overweldigd voel door een steeds harder schreeuwende 'NU EVEN NIET!!' die de krochten van mijn achterhoofd al even ontstijgt.

Nee, ik vind mezelf niet zielig. Nee, ik ben niet levensmoe. Maar ik ben even moe van het leven en zou graag een welgemeende arm om mij heen weten. Niet één met een dubbele (of driedubbele) agenda, niet één met het oog op 'het is mij nu teveel investering en ik weet niet of ik daar wel iets van terug ga zien', niet één die wegvalt zodra jij jouw bijdrage aan hun shit geleverd hebt. Nee, een arm die er is uit welgemeende interesse in mij, van iemand die ziet wat ik allang weet, dat ik verdomd de moeite waard ben, maar dat dat op dit moment even niet zo uit de verf komt, nu ik mij moegestreden en mijn haar in de war, onder het vuil en de schrammen aan het ontworstelen ben uit een situatie die ik dapper maar ternauwernood het hoofd heb weten te bieden.

Dus, om te beginnen bij de rust, plof ik even op de bank, schenk mezelf een glaasje roosvicee in en prevel mijn mantra "Het komt wel goed schatje".
JJV

Bericht door JJV »

* knuffel *
~\v/~
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:hug: :hug: :hug: T komt goed!
Als ik ergens bij kan helpen roep je maar! Ookal is het alleen maar 'luisteren', dat kan ik ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

veel verder als een virtuele arm, en een welgemeend 't komt goed schatje' kom ik hier ook niet, maar je gevoel is wel heel herkenbaar!

KNUFF
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Knuffel voor Nala en phedre!
Nala

Bericht door Nala »

Dank jullie wel allemaal en een knuffel voor phedre! :hug:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Virtuele arm is verplichtings en grenzeloos.
Geniet van de positieve momenten.
cinderella

Bericht door cinderella »

En dan kom je na een lange dag thuis en DENK je de poes weer te zien. Het was van ver, dus ik kon het niet goed zien. Maar gezien de reactie van het beestje moet het haast een van de katten van een van de buren zijn geweest. Maar behalve de rooie kater heb ik die dus nog nooit rond ons huis zien lopen. Dus weer een klein beetje meer hoop, maar of dat voor mij nou zo goed is weet ik niet.
toen doet er nu niet meer toe
Nala

Bericht door Nala »

Ik hoop nog steeds voor je dat hij terugkomt cinderella!
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik ook Nala, maar die onzekerheid vind ik ook erg moeilijk. Wanneer kun je er van uitgaan dat ze echt niet meer terugkomt? Ik weet het gewoon niet meer.
toen doet er nu niet meer toe
Nala

Bericht door Nala »

Dat is moeilijk te zeggen, wanneer je er van uit kunt gaan dat ze echt niet meer terug komt. Ik ben er ooit één een half jaar kwijt geweest. Die had ik eerlijkgezegd allang opgegeven, toen hij ineens weer binnen kwam lopen alsof hij nooit weg geweest was. Die onzekerheid vond ik ook heel lastig. Af en toe informeren bij Amivedi, het asiel of de dierenambulance (als die twee laatstgenoemden niet samenwerken) of misschien dierenartsen in de buurt die er zo'n prikbord op nahouden, in de hoop dat iemand haar signaleert kan misschien helpen. Hoe meer mensen het weten, hoe meer kans dat iemand haar herkent en het doorgeeft.
Sterkte, ik blijf duimen voor je! :hug:
pluis

Bericht door pluis »

Onze oude kat is na meer dan twee maanden (in een drukke stad met grote wegen vlakbij) ook weer teruggekomen. Het asiel belde ineens dat hij gevonden was. Het kan dus nog!

Jullie wonen in een landelijke omgeving, he? Ik heb wel eens gehoord dat katten zich graag verstoppen in van die grote schuren. Wellicht (als je dat nog niet gedaan hebt) even bij de omliggende mensen vragen of ze eens extra goed in de schuur willen kijken.
Plaats reactie