WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Sabrina

Re: WS valt af!

Bericht door Sabrina »

Zoete thee zit er wel nog steeds bij :) maar de cola vervangen door spa lijkt tot op heden wel te werken ^__^.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Overzicht:
nijntje
-2,5

eireann_S
-0,2

kitten
-1,5

greeneye
-0,4

wandering
- 1,4

puppie
- 1,4

tessie
- 0,6

Sabrina
- 1,0

funga
+ 0,3
tsja, en frietjes van de frituur én een avond uit mét pitta durum zijn toch te veel van het goede ...

Nog doorgeven: cinderella, brabbeldasje
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Overzicht:
nijntje
-2,5

eireann_S
-0,2

kitten
-1,5

greeneye
-0,4

wandering
- 1,4

puppie
- 1,4

tessie
- 0,6

Sabrina
- 1,0

funga
+ 0,3

ik ten opzichte van vorige keer 400g minder. Nu met kleren aan ( I know).
Ik eet iets minder, probeer weinig te snoepen. Vooral op het werk valt me dat heel zwaar!
Guilty

Bericht door Guilty »

Gilraen^ schreef:Nu met kleren aan ( I know)
Huh? Is het dan echt nodig dat je verder afvalt? Ik bedoel, ik weeg nu 66 en ik wil er ook nog 2 of 3 kwijt, maar dat vind ik al een ongelofelijk luxe-issue... maar xxx.xxx ... isse wel errug weinig toch?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Hangt ook van de lengte af hè, guilty^. Ik snap je gedachte hoor, ik had 't ook even, maar dacht toen "Maar ja, als je niet zo lang bent, is 't misschien weer heel anders". Als ik xxx kilo zou wegen, zou ik opgenomen worden (iets met een BMI van 14), maar als ik 't me goed herinner is Gilraen niet zo heel lang :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Gille is maar een klein opdondertje hoor! :mrgreen: Ben het met je eens dat ze absoluut niet dik is, maar ook mensen die maar een beetje willen afvallen zijn welkom! :yes:

edit: ninja'd1
Guilty

Bericht door Guilty »

Sabrina schreef:Hangt ook van de lengte af hè, guilty^.
Nee, dat snap ik, maar zelfs als je, zeg 1.60 bent lijkt xx kilo me al weinig :)
Maar mischien vergis ik me hoor, ben zelf ooit 57 bij 1.74 geweest en dat was mager maar niet te.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Gille is inderdaad maar 1.58m groot (had ze misschien beter direct gezegd). Het gaat me eigenlijk ook niet om nog veel af te vallen hoor. Ik kom wel van 60kg (altijd ontkend en gezegd 59 hihi) ongeveer 5 jaar terug en zo heel langzaam met veel ups en downs ben ik terug op dit gewicht. Het zijn echt de laatste loodjes waar ik al langer mee worstel en het is ook omdat ik nu door vermoeidheid veel te weinig kan sporten. Dus ik ben "slap" en was vroeger iets strakker, maar heb wel hetzelfde patroon aangehouden met eten waardoor ik heel langzaam aan het aankomen was. En dat wil ik niet!!!
cinderella

Bericht door cinderella »

Overzicht:
nijntje
-2,5

eireann_S
-0,2

kitten
-1,5

greeneye
-0,4

wandering
- 1,4

puppie
- 1,4

tessie
- 0,6

Sabrina
- 1,0

funga
+ 0,3

Gilraen^
-0,4

cinderella
+0

Slechter eten dan afgelopen week kan geloof ik niet: 2 of 3 keer niet 's avonds gegeten, 's ochtends bijna ook niet, en een avond saté met patat (ik was ergens anders, en dat was als avondeten geregeld). Een aantal keren niet geluncht of tosti's genomen. Dan valt het geloof ik al met al nog mee. Volgende week moet het dus wel minder zijn. :yes:
toen doet er nu niet meer toe
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Zijn tosti's zo slecht dan? Ik weet 't echt niet!
kitten

Bericht door kitten »

Kaas is sneaky, vooral. Maar honger is dus ook slecht voor de lijn, dat was voor mij nieuw!

@Gille, sorry, maar ik schaar me alsnog achter guilty. Bij 1.58 is 53 kilo gezond (BMI 21), maar 60 kilo (BMI 24) is ook nog steeds een prima gewicht voor jou! Je hoeft niks meer af te vallen, joh!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

En maakt 't dan nog uit of je jonge of oude kaas hebt? (sorry, ballen verstand van kaas hier)
Like... Ik eet graag tosti's zodat ik een keer geen zoetigheid eet, dus als ik die zou moeten schrappen... :smiley_panic:
puppie

Bericht door puppie »

Uhmm... 48+ kaas is wel aardig vet :)
Jong of oud maakt dan niks uit.

Met WW is 30 gr kaas 3 punten, 100 gr 10 punten.
Als je er vanuit gaat dat kitten en ik 30 punten per dag mogen ongeveer... Dan heb je een idee ;)
(Brood is 1,5 punt per stuk x 2 = 3)
Een tosti zijn aardig wat punten bij elkaar dus :) (en ik heb er aan 1 nooit genoeg :biggrin: )
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Probleem met BMI is dat het geen rekening houdt met ratio: bot, spier, vet. Mijn vetgehalte is altijd vrij hoog. En BMI wise: als ik 50kilo weeg is mijn BMI 20,nog iets en dus nog altijd dik ok!
Ik ga niet voor anorexia mager ofzo hoor.
Ow en 60kilo was misschien dan nog gezond, maar als je moeite hebt je sokken aan te doen en je schoenen te binden, vond ik het wel een probleem. Ik vroeg me toendertijd echt af van: wow wat als je nog molliger bent :shock: . Paar kilo meer staat bij een klein persoon direct veel feller dan als je wat groter bent.
nijntje

Bericht door nijntje »

puppie schreef:Uhmm... 48+ kaas is wel aardig vet :)
Jong of oud maakt dan niks uit.

Met WW is 30 gr kaas 3 punten, 100 gr 10 punten.
Als je er vanuit gaat dat kitten en ik 30 punten per dag mogen ongeveer... Dan heb je een idee ;)
(Brood is 1,5 punt per stuk x 2 = 3)
Een tosti zijn aardig wat punten bij elkaar dus :) (en ik heb er aan 1 nooit genoeg :biggrin: )
Is alle kaas zo veel punten? Of is 30+ kaas dan weer minder punten?

Ik heb vandaag gezondigd, want ik had brie op m'n brood bij de lunch, da's weer heel slecht. Maar goed, voor een keertje zou dat ook moeten kunnen. Ik hoop nog een keertje te kunnen sporten van de week, maar heb vooralsnog niemand gevonden die mee gaat en in m'n eentje is ook zo saai....
Plaats reactie