De wondere wereld der mobiele techniek
- Voleuse
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Ik heb dat ook wel eens gehad na het resetten, dat een apparaat het niet meer deed en de anderen wel. Gewoon een nachtje op geslapen en toen deed alles het weer (zou iig niet blijven resetten want mogelijk is dat juist de oorzaak)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Nou, dan ga ik maar naar bed
Hopelijk helpt het! 

**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Mobiel herstarten?
- eireann
- Site Admin
Dat was al gebeurd Ravelijne.
Het wordt vreemder en vreemder. De huisgenoot heeft op geen enkel apparaat internet en op beide netwerken niet. Dus alleen mijn twee apple devices hebben contact. Bijzonder. Nou goed, ik ga naar de dierentuin, hopelijk heeft de huisgenoot zin om het uit te zoeken.
Het wordt vreemder en vreemder. De huisgenoot heeft op geen enkel apparaat internet en op beide netwerken niet. Dus alleen mijn twee apple devices hebben contact. Bijzonder. Nou goed, ik ga naar de dierentuin, hopelijk heeft de huisgenoot zin om het uit te zoeken.
- Mack
Ik denk toch dat het probleem in je router zit, weet je welk merk dat is?
De stappen die ik zou ondernemen:
De stappen die ik zou ondernemen:
- Kijken of er firmware updates zijn. Zo ja, installeren.
Reboot nadat 'ie 30 min uit is geweest.
Nieuw wachtwoord geven.
Volledige fabrieks reset en opnieuw opbouwen (indien nodig met hulp van je provider).
Nieuwe modem/router aanvragen
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Oh, ik had een hele pagina reacties gemist!
Tussenoplossing: op Apple laptop een WiFi netwerk aanmaken en daarop inloggen met de andere apparaten. Het is een paar jaar geleden dat ik het zo gedaan heb, maar als ik het me goed herinner was dat echt point en click. Misschien niet handig voor altijd, maar wel voor even.
Tussenoplossing: op Apple laptop een WiFi netwerk aanmaken en daarop inloggen met de andere apparaten. Het is een paar jaar geleden dat ik het zo gedaan heb, maar als ik het me goed herinner was dat echt point en click. Misschien niet handig voor altijd, maar wel voor even.
- eireann
- Site Admin
de geslaagde tussenoplossing is geworden:
Zelf naar de dierentuin gaan en het de huisgenoot laten oplossen. Die heeft meerdere dingen gedaan maar hij weet zelf niet precies welk van de acties het nu heeft opgelost
Anyway; hij doet het weer! Hoezee! (het zat inderdaad wel in de router)
Zelf naar de dierentuin gaan en het de huisgenoot laten oplossen. Die heeft meerdere dingen gedaan maar hij weet zelf niet precies welk van de acties het nu heeft opgelost

Ik heb een telefoontje die -bijna- alles kan, het is net een minicomputertje in broekzakformaat
Ow ja, je kan er ook gewoon mee telefoneren en dat zelfs mèt beeld, geloof ik.
Maar net als de thuiscomputer is het ook voor het mobieltje nodig om 'm te beschermen tegen virussen en andere ongewenste zaken. Maar hoe en waarmee? Welke programmaatjes zijn een aanrader? Het is een android toestelletje.

Ow ja, je kan er ook gewoon mee telefoneren en dat zelfs mèt beeld, geloof ik.
Maar net als de thuiscomputer is het ook voor het mobieltje nodig om 'm te beschermen tegen virussen en andere ongewenste zaken. Maar hoe en waarmee? Welke programmaatjes zijn een aanrader? Het is een android toestelletje.
- kitten
Geen idee, ik heb er geen virusscanner op staan eigenlijk. 

De beste virusscanner ben jezelf. Geen rare dingen doen op je phone, is niet zo moeilijk toch?
Dat wordt vaak gezegd en meestal klopt dat ook wel. Echter, het komt steeds meer voor dat er stiekum zaken plaatsvinden die je niet ziet maar wel vervelende gevolgen hebben. Ook al let je goed op.
PS: jouw onderschrift Nadia:
Ik zou haast beweren dat het op mij betrekking heeft...
PS: jouw onderschrift Nadia:
Ik zou haast beweren dat het op mij betrekking heeft...
- tessie
- Contacteer:
Ik mag over een maand eindelijk een nieuwe telefoon, maar ik heb echt geen idee! Iemand tips?
Wat ik graag wil is: batterij die vervangen kan worden en lange batterijduur heeft, veel geheugen en een echt goede camera.
Wat ik graag wil is: batterij die vervangen kan worden en lange batterijduur heeft, veel geheugen en een echt goede camera.
- kitten
Ik ging voor Samsung vanwege de vervangbare batterij, maar nu ik die heb, vervang ik de batterij eigenlijk nooit. Ik gebruik altijd mijn externe accu. Volgende keer wil ik er eentje uit de One Plus serie, denk ik. Degene die dan nieuw is. Ik hoor er veel goede dingen over.
- skaoot
Mijn vorige foon, Sony Xperia Z2, had goede camera. Vind mijn huidige LG5 ook heel fijn. Snelladen hoera!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
Ook tevreden over de Xperia Z's. (ook al is mijn Z3 compact al eens gerepareerd en een keer vervangen onder garantie). Wel vind ik dat de camera huidtinten nogal verzacht. Dat maakt foto's van striemen en blauwe plekken (prioiteiten
) lastiger.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl