Ik vertrok net naar sportschool om lekker lang te gaan sporten nu ik dagje vrij heb, kom ik 12:55 daar, hoor ik dat ze om 13:00 sluiten Stond ooook niet op site! Blijkbaar hingen er blaadjes op de deuren vorige week (maar niet op de buitendeur), maar ik ben sinds dinsdag niet meer geweest. En toen hing er nog niks. Suf.
Kijken of ik mezelf tot thuis wat buikspieroefeningen kan aanzetten. Maar reden dat ik naar sportschool ga is omdat ik het thuis nooit doe.
Morgenavond maar weer. Leuk joh, dat carnaval
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik heb vandaag mijn paar jaar terug gekochte zumba dvd's naar boven gehaalt.
En ik heb zowaar een workout gedaan
Tis super goe gegaan en echt super blij en trots op mezelf
Kan nu altijd ook thuis zumba'en
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Vanavond weer gezumba'd en voor morgen de wekker weer gezet zodat ik zeker weten om 9:00 uur mee kan doen aan de groepsles clubpower in de sportschool. Dat doe ik een half uur, en daarna nog een half uur powertraining.
De halve nacht al wakker gelegen door teen die pijn doet van dat ijzeren rooster dat erop viel. Auw auw auw. Kan er geen druk opzetten dus zumba thuis word 'm niet tot die teen weer normaal doet.
Ik ga zo te voet naar de winkel, kheb geen goesting maar ut moet..
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Zo kheb mijn wandeling gedaan. Ik ben 1,5 uur weggeweest. Boodschappen gedaan en nog 2 winkel stops.
Bij 1 daarvan stevige wandelschoenen gekocht die -60% waren
Ook heb ik eens mijn stappenteller aangezet, en heb 6555 stappen, 5,01 kilometer gelopen dat is goed voor 462 calorien verbranden.
Niet veel maar beter iets dan niets
Take me or leave me <3
Ik heb net even wat aaaargh energie eruit gesport (al is de meh nog niet weg). 2x half uur crosstrainer, 10 minuten roeien, buikspieroefeningen, paar beenspierdingen en toen was het wel goed geweest. Ow en nog heen en terug gefietst.
Morgen weer.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
@skaoot: wat vind jij van de sportschool waar je nu sport? Er is weer zo'n deal (25 euro voor 3 maanden) en ik overweeg het voor de zumba/andere groepslessen. Is het een beetje een nette tent?