Het grote WTF-topic
- kitten
Re: Het grote WTF-topic
Wat raar! Wat zijn de reviews van de sauna? Meestal kloppen de reviews wel aardig.
- Ravelijne
Whaaa, dat zijn ook aparte ervaringen, Bites! Amai! Ik had geloof ik alleen de website bekeken, en dat zag er wel goed uit. Ik heb wel vaak een onbekende sauna van gratisnaardesauna.nl geplukt, die waren allemaal piekfijn in orde.
Groupon doe ik sowieso gewoon niet meer. De laatste drie keer dat ik daarin trapte was het gewoon even duur als de normale seizoensaanbieding. Hier stond in de Groupon 'ter waarde van €140,-', maar als je terugkeek op de prijslijst van de sauna ter plaatse was ditzelfde arrangement normaal maar € 82,- voor twee personen. Dus dan was het maar €32,- korting ipv € 90,-. Dat is nogal een verschil.
Nou ja, we hebben ons geld er nog wel soort van uitgehaald, maar zowel deze sauna als Groupon doe ik allebei nooit meer.
Groupon doe ik sowieso gewoon niet meer. De laatste drie keer dat ik daarin trapte was het gewoon even duur als de normale seizoensaanbieding. Hier stond in de Groupon 'ter waarde van €140,-', maar als je terugkeek op de prijslijst van de sauna ter plaatse was ditzelfde arrangement normaal maar € 82,- voor twee personen. Dus dan was het maar €32,- korting ipv € 90,-. Dat is nogal een verschil.
Nou ja, we hebben ons geld er nog wel soort van uitgehaald, maar zowel deze sauna als Groupon doe ik allebei nooit meer.
Heden op Teletekst:
Het moet niet gekker worden.
Naakt laten fotograferen is oorzaak aardbeving 
Het moet niet gekker worden.
- Mack
Da's niet zo vreemd hoor... Christen-fundies in de USA verklaren met regelmaat dat <insert natuurramp> komt door het homohuwelijk.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- JJV
hm..
en dat er soldaten dood gingen in irak/afganistan kwam ook door de homo's in t leger. (volgens bepaalde fundies)
dat Maleisische nieuws door een official werd verkondigd verwonderde me dan weer wèl....
(te meer daar Maleisië islamitisch is .. wordt t idee heilige berg wat .. verkleurd )
en dat er soldaten dood gingen in irak/afganistan kwam ook door de homo's in t leger. (volgens bepaalde fundies)
dat Maleisische nieuws door een official werd verkondigd verwonderde me dan weer wèl....
(te meer daar Maleisië islamitisch is .. wordt t idee heilige berg wat .. verkleurd )
~\v/~
Hoewel ik de connectie met de aardbeving belachelijk vind, ik zou het niet in mijn hoofd halen in een ander land naakt op een heilige plek te gaan staan. Getuigd van zeer weinig respect voor de lokale bevolking, het land waar je op bezoek zijn. Hoop dat ze snel weg kunnen uit Maleisië, dat wel.
- kitten
Moet je dat wel weten.
Klopt, maar even inlezen in de plekken die je bezoekt kan ook geen kwaad. Zeker als niet bekend met met de cultuur daar. Geen 3 maanden gevangenis waard, maar een boete zou ik niet gek vinden en het blijft m.i. een gegeven dat je je aanpast aan het land die je bezoekt.
- skaoot
Dan nog grote kans dat nergens duidelijk of makkelijk terug te vinden is dat daar en daar op die en die berg heilig is. En dat dat inhoudt, geen blote billen. Want dat is niet overal automatisch heiligschennis. Iedere God zijn eigen voorkeuren.
Ik wil vooral zeggen, misschien had diegene zich wel degelijk ingelezen. Blijft gissen. Dus aanname maken van geen respect hebben is ook wat snel.
Ik wil vooral zeggen, misschien had diegene zich wel degelijk ingelezen. Blijft gissen. Dus aanname maken van geen respect hebben is ook wat snel.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Mack
Ehhhh, we hebben het over Maleisië. Waar een meerderheid van de bevolking Islamitisch is.skaoot schreef: ... Ik wil vooral zeggen, misschien had diegene zich wel degelijk ingelezen. Blijft gissen. Dus aanname maken van geen respect hebben is ook wat snel.
Dan kun je toch met je blote billen aanvoelen dat naaktlopen o.i.d. niet heel erg gewaardeerd wordt. (volgens mijn inlezen in de Islamitische gewoontes)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Het heilig zijn van de berg is inderdaad niet iets wat veel beschreven staat, de nieuwsartikelen niet meegenomen. En aangezien het 2 dagen klimmen is, stonden er vast ook geen bordjes. Ik denk dat deze reizigers niemand wilde kwetsen, maar denk ook niet dat ze ook maar een moment hebben nagedacht dat deze "leuke" actie kwetsend kan zijn voor de lokale bevolking. Ik ben nooit in Maleisië geweest, maar wel in andere landen in Azie en dat veel bijzondere natuur fenomenen, zoals bergen, heilige plaatsen zijn is wel algemeen bekend.
Nou ja, ik kan mij ook voorstellen dat je daar niet aan denkt, boven op een berg in de middle of nowhere. Er staat ook geen tempel oid.
Nou ja, ik kan mij ook voorstellen dat je daar niet aan denkt, boven op een berg in de middle of nowhere. Er staat ook geen tempel oid.
- phedre
- Contacteer:
toen ik in januari in turkije was, realiseerde ik me ook pas na t nemen van de naaktfoto's in n grot, dat dat wel eens problemen op had kunnen leveren. Soms doe je dingen zo spontaan, omdat de gelegenheid zich voordoet, dat je even niet nadenkt maar gewoon handelt.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Het heilig zijn van die berg was juist niet islamitisch, toch? Zoiets meen ik gelezen te hebben. Ach ja. Hij kwam er met 3 dagen cel vanaf geloof ik. Dan heb je een spannende anecdote op verjaardagen.
Ik vond het wel weer grappig dat je het kan afkopen met 12 buffels
De GGZ Haaglanden heeft gratis cd's uitgedeeld met het "waterlied" dat kinderen moet stimuleren om water te drinken. Ik krijg er accuut zin in sterke drank van, wát een kwijlnummer... "water is lekker, water is fris.. water is het beste drinken wat er is" gezongen door een paar kids die de selectie van kinderen voor kinderen net niet gehaald hebben maar wel goed geoefend hebben. Met een stukje rap er in ook nog om de allochtone doelgroep te bereiken. En voor de echte liefhebber is nummer 2 op de cd: de karaoke-versie!!! Ow joy, wat een feest!
Nouja, dan kan ik iig zingen "Koffie is lekker, cola is fris. Maar absinth is 't beste drinken dat er is."
Nouja, dan kan ik iig zingen "Koffie is lekker, cola is fris. Maar absinth is 't beste drinken dat er is."