asti schreef:neusspray heb ik idd.. stomen kan ik nog proberen. Gekke is alleen dat ik wel gewoon prima door m'n neus kan ademen. Ik voel me helemaal niet zo verkouden, behalve dat ik veel slijm ophoest enzo. Snap niet waarom m'n oor dan zo moeilijk doet, nog nooit gehad ook. Draag ik heel braaf oordopjes naar concerten, heb ik nu een constante piep om niks!
Je buis van Eustachius zit dicht. Dat zit aan de binnenkant van je trommelvlies. Misschien dat je het met stomen los kan krijgen.
Beterschap! :close_knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Hm nee, dacht eerst van wel omdat het een paar keer goed pijn deed maar ben maandag langsgeweest en het was niet ontstoken zei'ie, alleen 'ingetrokken'. Voelt echt alsof er een dikke prop watten inzit, verder doet het geen pijn ofzo. Naja.. kan allemaal erger natuurlijk maar het is gewoon irritant. Als ik het volgende week ofzo nog heb ga ik nog wel eens langs. Konden we maar't hoofd openschroeven en de boel gewoon van binnen even uitdeuken en oppoetsen enzo
Bah, net de rits die ik ingezet heb gemold. Kan ik 'm er weer uithalen en overnieuw beginnen. Dit is eigenlijk een 'ik klaag over iets kleins omdat de grote klaag-ende-ween dingen even te groot zijn'. Buiten-aanleidings-proportionele knuffels welkom.
asti schreef:Hm nee, dacht eerst van wel omdat het een paar keer goed pijn deed maar ben maandag langsgeweest en het was niet ontstoken zei'ie, alleen 'ingetrokken'. Voelt echt alsof er een dikke prop watten inzit, verder doet het geen pijn ofzo. Naja.. kan allemaal erger natuurlijk maar het is gewoon irritant. Als ik het volgende week ofzo nog heb ga ik nog wel eens langs. Konden we maar't hoofd openschroeven en de boel gewoon van binnen even uitdeuken en oppoetsen enzo
Je verhaal klinkt zo herkenbaar!! Mijn oor zit sinds ruim 1,5 week ook helemaal dicht. Ik hoor echt nauwelijks wat, behalve suizen en van binnenuit mijn eigen adem en stem. Afgelopen dinsdag heb ik het uit laten spuiten, maar mijn oor zit nog steeds dicht. Twee mensen zeiden me dat het soms wel een paar dagen kan duren voordat het oor normaal is na het uitspuiten, maar twee dagen later merk ik nog steeds geen verschil. Ik word vooral gek van het feit dat ik mensen in mijn omgeving niet goed kan verstaan. :icon_confused: :icon_sad: Ik ga morgen maar eens de huisarts bellen.
Ik vind het wel apart dat wij precies dezelfe klachten hebben. Ben ik toch niet gek geworden.
:close_knuf:
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
gewoon ff niet lekker in me vel zitten... ik mis de zomer... het mooie weer...
Balen dat ik geen auto heb en niet zomaar ff vrienden kan opzoeken (kl*te ov hier)
tijgie{K} schreef:
Je verhaal klinkt zo herkenbaar!! Mijn oor zit sinds ruim 1,5 week ook helemaal dicht. Ik hoor echt nauwelijks wat, behalve suizen en van binnenuit mijn eigen adem en stem. Afgelopen dinsdag heb ik het uit laten spuiten, maar mijn oor zit nog steeds dicht. Twee mensen zeiden me dat het soms wel een paar dagen kan duren voordat het oor normaal is na het uitspuiten, maar twee dagen later merk ik nog steeds geen verschil. Ik word vooral gek van het feit dat ik mensen in mijn omgeving niet goed kan verstaan. :icon_confused: :icon_sad: Ik ga morgen maar eens de huisarts bellen.
Ik vind het wel apart dat wij precies dezelfe klachten hebben. Ben ik toch niet gek geworden.
:close_knuf:
(we moeten eigenlijk een gezondheids topic ofzo hebben)
Ja volgens de huisarts was het dus een ingetrokken trommelvlies vanwege verkoudheid, dus oor zelf was schoon, zit aan de binnenkant zeg maar. Bij jou aan de buitenkant? Mijn andere oor doet sinds een paar uur ineens flink pijn, zo begon het bij m'n rechter ook. Ben zo bang dat ik straks twee dichte oren heb! *paniek*.. ugh. Anders morgen maar weer eens langs de huisarts ofzo. Freaking out here. En idd, kut voor je maar fijn ook dat ik niet de enige ben!